Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problém s Prehrievaním volááám HELP !!!
Chlapi dnes som rezignoval už neviem čo tomu je
Auto som kúpil dva mesiace dozadu behom týždňa sa začalo prehrievať chovalo sa to tak, pri dlkšom státí sa teplota začala pomaly zdvýhať ako náhle som pridal tak okamžite klesla na 90 stupnov tam kde má postupne sa to začalo prehrievať viac a viac
(( teraz sa to chová tak vrchná hadica je vriaca spodná studená a systém je strašne natlakovaný dokonca mi roztrhlo aj prírubu na termostat
( No a Teraz čo všetko som menil : je vymenená zátka skúšal som to s termostatom aj bez teraz sú v ňom navrtané dve dierky, vymenená je vyxskospojka ďalej som menil vodnú pumpu, prírubu na termostat lebo, ževraj sa stáva, že začne prepúšťať a tlakuje systém chladič má tri roky mal som tam aj nality prípravok na odstránenie vodného kameňa priechodnosť vypadá byť dobrá ovzdušňoval som to už aj pumpov priamo z BMW skúšal som už hádam všetky spôsoby ako to ovzdušniť. Verdikt dnes som najazdil asi 50 km všetko bolo ako má byť zrazu teplota behom desiatich sekúnd vybehla do červeného
vrchná hadica vriaca natlakovaná zátka nestíhala púšťať spodok studený ani vrtula nebola zopnutá
Ešte dodám, že sme skúšali, či nie je CO v okruhu to bolo negatývne skúšali sme aj, či neni voda v Oleji negatývne
a samozréjme to ani nedymí na bielo a ani vo výfukových plynoch neni Nemrzka Vodná pumpa cyrkuluje Pekne videť Cýcerok zajtra kúpim chlôadič ale typujem, že asi aj to bude bez úspechu chlapi som zúfalí totálne som rezignoval už ma nič nenapadá auto je to BMW 528 i Model 1997 143 Kw pokial sa to tu riešilo tak sorry.
Mne sa tiez raz prehrieval motor, vymontoval som termostat a jazdil bez neho a ajtak sa to prehrievalo, nakoniec som zislil ze chyba bola v zanesenom chladici, ale nie z vnutra ale zvonku od musiek a bordelu, stacilo poriadne vystriekat s wapkou a bolo po probleme.
Asi som ti velmi nepomohol, ked ti tlakuje hadice tak by som povedal ze mas v cude tesnenie pod hlavou, ale ked pises ze CO v okruhu nemas, tak neviem....urcite ti to niekede neprisava vzduch a nemas v okruhu vzduchovu bublinu?
Asi som ti velmi nepomohol, ked ti tlakuje hadice tak by som povedal ze mas v cude tesnenie pod hlavou, ale ked pises ze CO v okruhu nemas, tak neviem....urcite ti to niekede neprisava vzduch a nemas v okruhu vzduchovu bublinu?
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
odvzdusnit odvzdustnit a jeste jednou odvzdusnit ... mimochodem na chladic bych se vykaslal a podival se napr. na radiator topeni. pripadne sundej vsechny hadice, ocisti usazeniny a znovu namontuj. nekde to saje vzduch... mozna to bude i ta vodni pumpa. to ze pumpuje nemusi znamenat, ze pumpuje dostatecne.
No já nevím, ale měnil jsem teď těsnění v okruhu chladícího systému na bloku motoru a odvzdušnil jsem svoji e39 528i zcela normálně povolením toho odvdušňovacího šroubu co je na plastové trubce vedoucí zpět do chladiče. Počkal jsem si až se to zahřeje těsně pod červenou čárku a pak jsem ho jen povolil a počkal dokud neunikne pára. Pak jsem jen doplnil kapalinu a vše je OK.honsska píše:podle me to nemaš odvzdušneni,je to docela problem,protože se to musi udelat cca tlakem 2baru,mel jsem ten samej problem na šestivalci,topi ti to normalne?
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
je to zavzdušněné .. zřejmě neumíš okruh odvzdušnit. pokud máš automatickou klimu tak nemusíš dávat topení, pokud manuální tak zapnout topení.
Auto postavit mírně do kopce (aby odvzdušnovák byl v nejvyšším místě)
do chladiče dolít vodu do maxima a otevřít odvzdušnovák
vše za studeného motoru
počkat až vše vybublá samo. Pak zavřít nastartovat a postupně pomocí odvzdušnováku upouštět vzduch až do úplného zahřátí motoru.
jiný postup "odvzdušnění za tepla" je špatný
Pokud jsi to takto dělal tak pak to vidím že se ti do okruhu dostává vzduch ..třeba prasklou hlavou nebo těsněním
Auto postavit mírně do kopce (aby odvzdušnovák byl v nejvyšším místě)
do chladiče dolít vodu do maxima a otevřít odvzdušnovák
jiný postup "odvzdušnění za tepla" je špatný
Pokud jsi to takto dělal tak pak to vidím že se ti do okruhu dostává vzduch ..třeba prasklou hlavou nebo těsněním
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
prostě toto je správný návod dle manuálu BMW a jinak to u R6 opravdu nejde (R4 jde i za tepla)..... osobně jsem z neznalosti málem uvařil auto. pořád šla pára..... pak dostal info po telefonu a odvzdušnil jsem to napoprvé přímo na cestě a dodnes OKmajor píše:Proč?Huska píše:jiný postup "odvzdušnění za tepla" je špatný [/color]
Mně to tak šlo, nicméně příště to zkusím dle tvé rady. Dík.Huska píše:prostě toto je správný návod dle manuálu BMW a jinak to u R6 opravdu nejde (R4 jde i za tepla)..... osobně jsem z neznalosti málem uvařil auto. pořád šla pára..... pak dostal info po telefonu a odvzdušnil jsem to napoprvé přímo na cestě a dodnes OKmajor píše:Proč?Huska píše:jiný postup "odvzdušnění za tepla" je špatný [/color]
a je to tu zas
keď som sa blížil k 400 zdarne prejdutým kilometrom tak ručička začala pomaly stúpať hore pri razantnejšej jazde bola v strede na 90, behom 20 km nepomáhala ani rýchla jazda auto som odstavil a povolil ovzdušňovák desať minút unikala Para . Do chladiča som dolial cýcerkom Tri litre teplej vody ovzdušnil a najazdil som asi 60 km a žiadny problém tak a teraz už fakt neviem voda sa nikde nestráca alebo neni videteľný únik. Ako som dojazdil išiel som to vyskúšať a z ovzdušňováka išla iba voda žiadna Para. Auto nedymí, kúry, v oleji dokonca neni ani emulzia. Ale Proste tri litre je dosť veľký únik a mal by byť videť alebo je ešte možné žeby tam bola vzduchová bublina ? NO Budem jazdiť dalej uvidím ako to bude pokračovať. Budem priebežne informavať ale dúfam, že iba kladné postrehy
.
Máš tam čistou vodu nebo nějakou směs chladicí kapaliny??? Tohleto by to mohlo dělat s čistou vodou... a typ... pořádně to ovzdušni a zalej uplně expanzku... natoč motor a nesmíš vidět žadný utíkající bublinky!! Hlavně z přepadu kterej vede od chladiče do expanzky - je úplně zboku nahoře na expanzce... podle mě máš fouklý těsnění pod hlavou totiž... já ho fouklý mám taky a bublá pěkně...Karl píše:a je to tu zaskeď som sa blížil k 400 zdarne prejdutým kilometrom tak ručička začala pomaly stúpať hore pri razantnejšej jazde bola v strede na 90, behom 20 km nepomáhala ani rýchla jazda auto som odstavil a povolil ovzdušňovák desať minút unikala Para . Do chladiča som dolial cýcerkom Tri litre teplej vody ovzdušnil a najazdil som asi 60 km a žiadny problém tak a teraz už fakt neviem voda sa nikde nestráca alebo neni videteľný únik. Ako som dojazdil išiel som to vyskúšať a z ovzdušňováka išla iba voda žiadna Para. Auto nedymí, kúry, v oleji dokonca neni ani emulzia. Ale Proste tri litre je dosť veľký únik a mal by byť videť alebo je ešte možné žeby tam bola vzduchová bublina ? NO Budem jazdiť dalej uvidím ako to bude pokračovať. Budem priebežne informavať ale dúfam, že iba kladné postrehy
.
