Nafta je nafta.
Je to i o řidičoj!Pokud chceš závodít tak ber benál, to 100%.
S naftou sice to taky jde, ale musíš motor o to víc mazlit.
Už bych do benzínu asi nešel - cena nafty,spotřeba,krouťák a nejsem žádnej střelec.
Panaque píše:Sry, ale 3.0l 6vál v naftě mi dělá naprosto skvělou službu! Je pravdou, že ho trochu rozmazluji Shell V-power Dieselem ale nemám žádný problem a jezdím za 7,4 - 7,8l / 100km město!
Co se týče ekonomické stránky, nedovedu si představit 15l na 100km a jiné šílené numera když za měsíc najezdím kolem 2500km...
No ja mám teraz benzín a už nikdy nechcem zažiť servisovanie dieslu. E34 525tds r.v. 1994 - od novoty v rodine, E39 530d r.v. 1998. Priemerne 50 000 Sk/rok servis iba motor!!! Medzitým som/sme mali nejaké benzíny E36 320i - r.v. 1995, E36 325i r.v. 1996, E39 520i r.v.1999 a nedám na ne dopustiť. Teraz máme v rodine ešte E60 530d r.v. 2004 a pri 110 000km menený motor!!! A to čerpáme iba Shell. Teraz jazdím na 520iATouring a priemerka 9.5l/100. Pre mňa jednoduchá matika.
Panaque píše:Sry, ale 3.0l 6vál v naftě mi dělá naprosto skvělou službu! Je pravdou, že ho trochu rozmazluji Shell V-power Dieselem ale nemám žádný problem a jezdím za 7,4 - 7,8l / 100km město!
Co se týče ekonomické stránky, nedovedu si představit 15l na 100km a jiné šílené numera když za měsíc najezdím kolem 2500km...
No ja mám teraz benzín a už nikdy nechcem zažiť servisovanie dieslu. E34 525tds r.v. 1994 - od novoty v rodine, E39 530d r.v. 1998. Priemerne 50 000 Sk/rok servis iba motor!!! Medzitým som/sme mali nejaké benzíny E36 320i - r.v. 1995, E36 325i r.v. 1996, E39 520i r.v.1999 a nedám na ne dopustiť. Teraz máme v rodine ešte E60 530d r.v. 2004 a pri 110 000km menený motor!!! A to čerpáme iba Shell. Teraz jazdím na 520iATouring a priemerka 9.5l/100. Pre mňa jednoduchá matika.
No jde taky o to jesli jim nedaváte čočku za studena, dochlazujete turbo apod.
No ja zatim jezdim s 528 za 10.5-11. A to jezdim tak normalne jako se to se 193 koni da doufal jsem ze to bude pod 10, ale co no, to se neda to obcas neprovetrat
matal píše:Dnes trasa Brno-Tišnov cca 30km za 8,7l/100 podle BC s 530i e39..
no tak to jde s 528 taky, ale je to pekelna nuda
Kluci někdy mě musíte svézt v 528i a 530i rád bych viděl ten pokrok.
Sám mám 525i vanos a ikdyž je u 528i jen kun navrch tak je tam krouták a to mě zajímá.
No a 530i ani nemluvím Pane matal 170KW a krouťáku na rozdávání.
O pětkách toho moc nevím a zajímá mě jak to šlo dopředu.
A jestli se mám na co těšit.
Hlavně ty motory atd. Protože do budoucna bych rád asi 530i nebo 540i
Slabší auto kupovat už nikdy snad nebudu než je těch cca 190koní.
matal píše:Dnes trasa Brno-Tišnov cca 30km za 8,7l/100 podle BC s 530i e39..
no tak to jde s 528 taky, ale je to pekelna nuda
Kluci někdy mě musíte svézt v 528i a 530i rád bych viděl ten pokrok.
Sám mám 525i vanos a ikdyž je u 528i jen kun navrch tak je tam krouták a to mě zajímá. No a 530i ani nemluvím Pane matal 170KW a krouťáku na rozdávání.
O pětkách toho moc nevím a zajímá mě jak to šlo dopředu. A jestli se mám na co těšit.
Hlavně ty motory atd. Protože do budoucna bych rád asi 530i nebo 540i Slabší auto kupovat už nikdy snad nebudu než je těch cca 190koní.
Někdy Tě svezu,ale já jezdím pomalu,tak nevím co z toho budeš mít..
adam píše:[quote="matal"]Dnes trasa Brno-Tišnov cca 30km za 8,7l/100 podle BC s 530i e39..
no tak to jde s 528 taky, ale je to pekelna nuda
Kluci někdy mě musíte svézt v 528i a 530i rád bych viděl ten pokrok.
Sám mám 525i vanos a ikdyž je u 528i jen kun navrch tak je tam krouták a to mě zajímá. No a 530i ani nemluvím Pane matal 170KW a krouťáku na rozdávání.
O pětkách toho moc nevím a zajímá mě jak to šlo dopředu. A jestli se mám na co těšit.
Hlavně ty motory atd. Protože do budoucna bych rád asi 530i nebo 540i Slabší auto kupovat už nikdy snad nebudu než je těch cca 190koní.
Někdy Tě svezu,ale já jezdím pomalu,tak nevím co z toho budeš mít.. [/quote]