Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Petka Diesel nebo Benzin?
Zdravim vsechny, jak to tak posloucham tak se ty TDS docela serou..
Omlouvam se za ten vyraz.
Premyslim o koupe BMW 5 rady Touring ale rikam si, ze asi pujdu
do benzina 520 nebo 525 protoze kdyz posloucham jak se na tech
TDS furt neco resi (hlavy, cerpadla, vstriky, vahy vzduchu, turba)
tak se mi do toho moc nechce.
A podle me ty benziny, budou mit obdobnou spotrebu, a
budou ohodne mene poruchove.
Co myslite? Diky za rady
Omlouvam se za ten vyraz.
Premyslim o koupe BMW 5 rady Touring ale rikam si, ze asi pujdu
do benzina 520 nebo 525 protoze kdyz posloucham jak se na tech
TDS furt neco resi (hlavy, cerpadla, vstriky, vahy vzduchu, turba)
tak se mi do toho moc nechce.
A podle me ty benziny, budou mit obdobnou spotrebu, a
budou ohodne mene poruchove.
Co myslite? Diky za rady
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
doporučuji Benzín...spotřeba větší ale v celkových nákladech to vyjde nastejno.




milonovo píše:Můj osobní názor je,že příště bych určitě šel do benzínu.Spotřeba určitě o něco větší,ale při normální údržbě nehrozej žádný komplikace.
Ja jsem ted koukal na nejake E34 ale ceny benzinovejch
jsou stejne jako u TDS. Dokonce nekde ty benziny
prevysuji ceny TDS. Divne...ale asi tam nejaky duvod bude..
Kazdopadne 520i V6 touring ma napsanou spotrebu na mesto 14l

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
fotobobo píše:bmwfil píše:A pořád dokola...Koupí dieslu v dobrém stavu rozhodně vedle nešlápneš. No a při slušném zacházení a údržbě Ti udělá dobrou službu za rozumné náklady. Pokud ale jezdíš 5km tam a 5km zpět, tak ber benzina.
To jo, ale rekni mi, kde koupim v Cechach TDS E34 v dobrem stavu
a proc ne, ja treba jednu takovou mam .-) Zalezi na tom co chces, ja mam Tds z roku 1992 , nema to sice klimu a takovy ty veci, ale zato je ve spickovy kondici motor, podvozek, kastle i interier. Kamos prodava svou Xantii a jen co ji proda , slibuje mi za mou Tds 70.000,- (a modli se , abych ji zatim neprdoal) na ktery si ji cenim. Nebo si za tech 70,000,- muzes koupit mladsi a vybavenejsi...ale uz to ma vetsinou svuj duvod, proc je levna... koukej na auto po majiteli co tim autem zije a trochu tomu rozumi a vi co auto chce. Ja ji koupil od mechanika co spravuje dieslove motory a u nej kovarova kobyla bosa rozhodne nechodila

fotobobo píše:bmwfil píše:A pořád dokola...Koupí dieslu v dobrém stavu rozhodně vedle nešlápneš. No a při slušném zacházení a údržbě Ti udělá dobrou službu za rozumné náklady. Pokud ale jezdíš 5km tam a 5km zpět, tak ber benzina.
To jo, ale rekni mi, kde koupim v Cechach TDS E34 v dobrem stavu
střelím ti moje tds r.v.96 kombi, top stav, plná palba (doopravdy) jestli chceš foto pošlu
tds píše:fotobobo píše:bmwfil píše:A pořád dokola...Koupí dieslu v dobrém stavu rozhodně vedle nešlápneš. No a při slušném zacházení a údržbě Ti udělá dobrou službu za rozumné náklady. Pokud ale jezdíš 5km tam a 5km zpět, tak ber benzina.
To jo, ale rekni mi, kde koupim v Cechach TDS E34 v dobrem stavu
střelím ti moje tds r.v.96 kombi, top stav, plná palba (doopravdy) jestli chceš foto pošlu
Rad bych se podival, posli foto na reportsites@seznam.cz
Diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2853
- Registrován: sob 21.04.2007 00:00
- Bydliště: Praha - České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Sry, ale 3.0l 6vál v naftě mi dělá naprosto skvělou službu! Je pravdou, že ho trochu rozmazluji Shell V-power Dieselem ale nemám žádný problem a jezdím za 7,4 - 7,8l / 100km město!
Co se týče ekonomické stránky, nedovedu si představit 15l na 100km a jiné šílené numera když za měsíc najezdím kolem 2500km...

Co se týče ekonomické stránky, nedovedu si představit 15l na 100km a jiné šílené numera když za měsíc najezdím kolem 2500km...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2853
- Registrován: sob 21.04.2007 00:00
- Bydliště: Praha - České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
RedBaron píše:Panaque píše:Co se týče ekonomické stránky, nedovedu si představit 15l na 100km a jiné šílené numera když za měsíc najezdím kolem 2500km...
O 15 na sto nemluv, to snad nežere v průměru ani eMko, leda tak kdybys celou dobu couval.

Nebo jak již bylo řečeno, vylil kýbl paliva na zem a 100metrů tlačil...

Panaque píše:RedBaron píše:Panaque píše:Co se týče ekonomické stránky, nedovedu si představit 15l na 100km a jiné šílené numera když za měsíc najezdím kolem 2500km...
O 15 na sto nemluv, to snad nežere v průměru ani eMko, leda tak kdybys celou dobu couval.
![]()
Nebo jak již bylo řečeno, vylil kýbl paliva na zem a 100metrů tlačil...
Ake trasy jazdis? Dlzky ci kratsie??? Mne 530d papa 6.8 l kombinovane zatial, ale je pravda ze ho nejak moc netlacim, jazdim pokojne a je to manual. Trasy jazdim skor kratsie, 4x10km denne, plus mesto, plus sem tam nejaka dlzka....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 06.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
RedBaron píše:Panaque píše:Co se týče ekonomické stránky, nedovedu si představit 15l na 100km a jiné šílené numera když za měsíc najezdím kolem 2500km...
O 15 na sto nemluv, to snad nežere v průměru ani eMko, leda tak kdybys celou dobu couval.
Mě si to vezme 15 i víc, ale jezdím 90% Prahu, krátký trasy a hodně svižně.
Dálku v pohodě okolo 12l, šlo by míň, ale kdo by to vydržel

e34 540i