Pri dnesnom cisteni ventilatora v IHKA som nasiel taku fesnu nalepku ze "nepouzivat vo vozidlach s LWS" (latentwäremspeicher, neviem sk/cz nazov). Divne mi pripada len to, ze som bol v tom ze LWS mam namontovane, totiz pod 15°C mi pri vypnutom aute kuri dalej pri stlaceni "MAX AC" a v tomto teplom pocasi ma teplota motora aj po 9-10 hodinovom vypnuti vyse modreho policka...
Moja otazka: ako zistim na 100% ci auto LWS ma alebo nie? IHKA uz parkrat vyberany bol, mozno ho niekto zamenil, neviem.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
IHKA s/bez LWS
1) Necháš si vyjet seznam výbavy z výroby
2) Odklopíš koberec před nohama spolujezdce a uvidíš
3) Odšroubuješ L podběh a za kolem budeš mít přídavné čerpadlo s ventily. čerpadlo běží ještě nějakou dobu po zamknutí auta, takže v tichu ho lze i slyšet.
Když jsi jezdil v zimě, topilo Ti auto ráno hned po nastartování?
To že auto topí ještě i po vypnutí motoru ještě neznamená, že máš LWS. Používá to pouze zbytkové teplo z celého okruhu topení/chlazení.
2) Odklopíš koberec před nohama spolujezdce a uvidíš
3) Odšroubuješ L podběh a za kolem budeš mít přídavné čerpadlo s ventily. čerpadlo běží ještě nějakou dobu po zamknutí auta, takže v tichu ho lze i slyšet.
Když jsi jezdil v zimě, topilo Ti auto ráno hned po nastartování?
To že auto topí ještě i po vypnutí motoru ještě neznamená, že máš LWS. Používá to pouze zbytkové teplo z celého okruhu topení/chlazení.