Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
elektřina 3xPOMOC
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1066
- Registrován: úte 13.06.2006 00:00
- Klubové ID: 1790
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, už jsem tu něco psal, posledni 3xdny mě nějak zlobí auti (BMW e34), stávající diagnostika je takova, jedu si tak jedu, normálně v klidu třeba 3minuty, z ničeho nic, tachometr padne na nulu a ekonoměr vylítne do pryč jako když se zastaví! jinak vše jede OK, asi chvíli na to se tachometr chytne a vylitne doplňkova elektřina ( okna, centra, radio, ... ).
Dneska to bylo tak že vypadly budíky jedu další 2min do práce, radio hraje, vypnu motor, radio hraje, vytáhnu klíček zavřu dveře, zamykám, a už jenom pipne alarm, ale dodatková eletřina už nefunguje, počkám tak 7min (to zatim vždycky zabralo), a už auto v pohodě zamču.
Odemčít šlo zatím vždy.
Ještě co mě to sem tam udělá, jak poslouchám tu hudbu, tak se třeba stane že to vypadne tak na 1sec, že se jenom vypne a hned zapne radio ( ale paměť neztratí!!, při těch delších výpadcích ANO! ).
Děkuji za jakekoliv napady, jestli se mam někde na něco podívat, nebo něco měnit, prosím detailní popis, nebo ilustrašní foto
Baterii mám v motorovém prostoru.
Děkuji všem
Dneska to bylo tak že vypadly budíky jedu další 2min do práce, radio hraje, vypnu motor, radio hraje, vytáhnu klíček zavřu dveře, zamykám, a už jenom pipne alarm, ale dodatková eletřina už nefunguje, počkám tak 7min (to zatim vždycky zabralo), a už auto v pohodě zamču.
Odemčít šlo zatím vždy.
Ještě co mě to sem tam udělá, jak poslouchám tu hudbu, tak se třeba stane že to vypadne tak na 1sec, že se jenom vypne a hned zapne radio ( ale paměť neztratí!!, při těch delších výpadcích ANO! ).
Děkuji za jakekoliv napady, jestli se mam někde na něco podívat, nebo něco měnit, prosím detailní popis, nebo ilustrašní foto
Baterii mám v motorovém prostoru.
Děkuji všem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1066
- Registrován: úte 13.06.2006 00:00
- Klubové ID: 1790
- Kontaktovat uživatele:
kontakt asi těžko, podle popsane závadyMaxiczech píše:Mno.. nic ve zlém.. Těžko ti sem někdo hodí foto, nebo konkrétní návod.Tohle je někde uklepaný kontakt a pěknej vopruz ho bude najít.
To je můj názor. Než ti někde něco vyhoří, tak bych to nechal udělat nejlépe autoelektrikářem, kterej BMW dělá.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
ten tacháč bych viděl na čidlo v diferáku...hnijou u toho kabely jak blázen
a to druhý bych viděl na pojistku ve černá krabičce cca 10 cm dlouhá bývá bud u baterky nebo vepředu u motoru na pravým hrnci.. přemosti ji třeba drátem (silným) na chvíly to stačí..jde přez ní ovládání oken,stěračů,ostřikovačů centrálu atd...

a to druhý bych viděl na pojistku ve černá krabičce cca 10 cm dlouhá bývá bud u baterky nebo vepředu u motoru na pravým hrnci.. přemosti ji třeba drátem (silným) na chvíly to stačí..jde přez ní ovládání oken,stěračů,ostřikovačů centrálu atd...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1066
- Registrován: úte 13.06.2006 00:00
- Klubové ID: 1790
- Kontaktovat uživatele:
mam baterku v motorovem prostoru, každopádně co vím na pravem hrnci černá krabička je, ale mám za to že to je jenom rozdvojka + kabeluBMWAK píše:ten tacháč bych viděl na čidlo v diferáku...hnijou u toho kabely jak blázen![]()
a to druhý bych viděl na pojistku ve černá krabičce cca 10 cm dlouhá bývá bud u baterky nebo vepředu u motoru na pravým hrnci.. přemosti ji třeba drátem (silným) na chvíly to stačí..jde přez ní ovládání oken,stěračů,ostřikovačů centrálu atd...
Hele nevím jestli to pomůže, ale já osobně bych zkontroloval ukostření. To je první věc po který je dobrý jít hned po pojistkách. Kdyz jsem mel problemy taky jsem sel po tom. Zabrat to nemusi ale nestoji Te to vubec nic, jen par minut casu. Bohuzel nevim jak je to u tveho bmw, na mym favoritu je ukostreni na prevodovce(treba ho tam mas taky), je to takovej plisek s nekolika body(sorry za ten detailni popis pokud vis co to je a pripada Ti ze z tebe delam hlupaka) na kterych jsou kabely. Byva to dost zoxidovane. NOrmalne to odstroubovat, a jemnym šmirgl papírem ošmirglovat ten plech i ty kabely oka aby vsude svitila krasna med. Doporucuje se to dleat sice nozem(ze ty zoxidovany casti seskrabnes a smirglem zadres do ty medi) ale tim nozem to moc nejde a smirglem to stejne dela kazdej. Ja to zkusil seskrabat a pak jsem to smirgloval. Jak rikam nevim jesti to pomuze ale za pokus to mozna stoji.
Pak jeste dalsi vec ze nekdy se stava ze se proste pojistky v pojiskovce vyklechtaji... Tudiz je pojistka ok ale nedoliha presne a je potreba ji podlozit necim(ja pouzil kus slozenyho papirku kterej jsem vtesnal mezi dve pojistky cimz jsem tu vyklchtanou pritlacil na kontakty a je hotovo).
Tyhle dve veci muzes zkusit ale jelikoz je to u tebe jak pises po urcitejch casovejch intervalech tak to to nejspis nebude a asi bude potreba sahnout do nejaky RJ, ale stejne bych tohle nedriv zkusil nez menil RJ za tisice a pak zjistil ze to byla prkotina na 5 minut prace.
Pak jeste dalsi vec ze nekdy se stava ze se proste pojistky v pojiskovce vyklechtaji... Tudiz je pojistka ok ale nedoliha presne a je potreba ji podlozit necim(ja pouzil kus slozenyho papirku kterej jsem vtesnal mezi dve pojistky cimz jsem tu vyklchtanou pritlacil na kontakty a je hotovo).
Tyhle dve veci muzes zkusit ale jelikoz je to u tebe jak pises po urcitejch casovejch intervalech tak to to nejspis nebude a asi bude potreba sahnout do nejaky RJ, ale stejne bych tohle nedriv zkusil nez menil RJ za tisice a pak zjistil ze to byla prkotina na 5 minut prace.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1066
- Registrován: úte 13.06.2006 00:00
- Klubové ID: 1790
- Kontaktovat uživatele:
Hmm to zni dobře.. no ještě musim zjistit, ktera pojistka na to vše může mít vliv...mufman píše:Hele nevím jestli to pomůže, ale já osobně bych zkontroloval ukostření. To je první věc po který je dobrý jít hned po pojistkách. Kdyz jsem mel problemy taky jsem sel po tom. Zabrat to nemusi ale nestoji Te to vubec nic, jen par minut casu. Bohuzel nevim jak je to u tveho bmw, na mym favoritu je ukostreni na prevodovce(treba ho tam mas taky), je to takovej plisek s nekolika body(sorry za ten detailni popis pokud vis co to je a pripada Ti ze z tebe delam hlupaka) na kterych jsou kabely. Byva to dost zoxidovane. NOrmalne to odstroubovat, a jemnym šmirgl papírem ošmirglovat ten plech i ty kabely oka aby vsude svitila krasna med. Doporucuje se to dleat sice nozem(ze ty zoxidovany casti seskrabnes a smirglem zadres do ty medi) ale tim nozem to moc nejde a smirglem to stejne dela kazdej. Ja to zkusil seskrabat a pak jsem to smirgloval. Jak rikam nevim jesti to pomuze ale za pokus to mozna stoji.
Pak jeste dalsi vec ze nekdy se stava ze se proste pojistky v pojiskovce vyklechtaji... Tudiz je pojistka ok ale nedoliha presne a je potreba ji podlozit necim(ja pouzil kus slozenyho papirku kterej jsem vtesnal mezi dve pojistky cimz jsem tu vyklchtanou pritlacil na kontakty a je hotovo).
Tyhle dve veci muzes zkusit ale jelikoz je to u tebe jak pises po urcitejch casovejch intervalech tak to to nejspis nebude a asi bude potreba sahnout do nejaky RJ, ale stejne bych tohle nedriv zkusil nez menil RJ za tisice a pak zjistil ze to byla prkotina na 5 minut prace.
jinak co se te země týče., mám za to, že jsem přidával na druhej - sovej pol baterky druhou zem a zakončil ji stejně jako zem 1(origo ) ( moje baterka je oboustraná ), a v podstatě od te doby myslím že to možná i dělá... hmm.. ale je mě divne kdyby to byla centralni kostra, proč by vypadavalo jenom něco? a ty hlavní věci jako světla blinkry atd jeli dale.
To mi taky prijde divny, ale zase treba ja fakt na aute mam na ty centralni kostre asi 4 nebo 5 tech kostricich bodu(potažmo kabelu) a je mozny ze nektery jeste kontakt maji a nektery uz ne. Ale mozna je to taky pekna kravina co tu placam a mel bych uz jit radsi spatmagic píše:Hmm to zni dobře.. no ještě musim zjistit, ktera pojistka na to vše může mít vliv...mufman píše:Hele nevím jestli to pomůže, ale já osobně bych zkontroloval ukostření. To je první věc po který je dobrý jít hned po pojistkách. Kdyz jsem mel problemy taky jsem sel po tom. Zabrat to nemusi ale nestoji Te to vubec nic, jen par minut casu. Bohuzel nevim jak je to u tveho bmw, na mym favoritu je ukostreni na prevodovce(treba ho tam mas taky), je to takovej plisek s nekolika body(sorry za ten detailni popis pokud vis co to je a pripada Ti ze z tebe delam hlupaka) na kterych jsou kabely. Byva to dost zoxidovane. NOrmalne to odstroubovat, a jemnym šmirgl papírem ošmirglovat ten plech i ty kabely oka aby vsude svitila krasna med. Doporucuje se to dleat sice nozem(ze ty zoxidovany casti seskrabnes a smirglem zadres do ty medi) ale tim nozem to moc nejde a smirglem to stejne dela kazdej. Ja to zkusil seskrabat a pak jsem to smirgloval. Jak rikam nevim jesti to pomuze ale za pokus to mozna stoji.
Pak jeste dalsi vec ze nekdy se stava ze se proste pojistky v pojiskovce vyklechtaji... Tudiz je pojistka ok ale nedoliha presne a je potreba ji podlozit necim(ja pouzil kus slozenyho papirku kterej jsem vtesnal mezi dve pojistky cimz jsem tu vyklchtanou pritlacil na kontakty a je hotovo).
Tyhle dve veci muzes zkusit ale jelikoz je to u tebe jak pises po urcitejch casovejch intervalech tak to to nejspis nebude a asi bude potreba sahnout do nejaky RJ, ale stejne bych tohle nedriv zkusil nez menil RJ za tisice a pak zjistil ze to byla prkotina na 5 minut prace.
jinak co se te země týče., mám za to, že jsem přidával na druhej - sovej pol baterky druhou zem a zakončil ji stejně jako zem 1(origo ) ( moje baterka je oboustraná ), a v podstatě od te doby myslím že to možná i dělá... hmm.. ale je mě divne kdyby to byla centralni kostra, proč by vypadavalo jenom něco? a ty hlavní věci jako světla blinkry atd jeli dale.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1066
- Registrován: úte 13.06.2006 00:00
- Klubové ID: 1790
- Kontaktovat uživatele:
no je možné že je máš braný jako -nusove a vedou na jednotlive díly, a pokaždé zvlášť, kdežto ja to mam ukostřeny na kastlu a z ni se to potom rozvadi dale zase..mufman píše:To mi taky prijde divny, ale zase treba ja fakt na aute mam na ty centralni kostre asi 4 nebo 5 tech kostricich bodu(potažmo kabelu) a je mozny ze nektery jeste kontakt maji a nektery uz ne. Ale mozna je to taky pekna kravina co tu placam a mel bych uz jit radsi spatmagic píše:Hmm to zni dobře.. no ještě musim zjistit, ktera pojistka na to vše může mít vliv...mufman píše:Hele nevím jestli to pomůže, ale já osobně bych zkontroloval ukostření. To je první věc po který je dobrý jít hned po pojistkách. Kdyz jsem mel problemy taky jsem sel po tom. Zabrat to nemusi ale nestoji Te to vubec nic, jen par minut casu. Bohuzel nevim jak je to u tveho bmw, na mym favoritu je ukostreni na prevodovce(treba ho tam mas taky), je to takovej plisek s nekolika body(sorry za ten detailni popis pokud vis co to je a pripada Ti ze z tebe delam hlupaka) na kterych jsou kabely. Byva to dost zoxidovane. NOrmalne to odstroubovat, a jemnym šmirgl papírem ošmirglovat ten plech i ty kabely oka aby vsude svitila krasna med. Doporucuje se to dleat sice nozem(ze ty zoxidovany casti seskrabnes a smirglem zadres do ty medi) ale tim nozem to moc nejde a smirglem to stejne dela kazdej. Ja to zkusil seskrabat a pak jsem to smirgloval. Jak rikam nevim jesti to pomuze ale za pokus to mozna stoji.
Pak jeste dalsi vec ze nekdy se stava ze se proste pojistky v pojiskovce vyklechtaji... Tudiz je pojistka ok ale nedoliha presne a je potreba ji podlozit necim(ja pouzil kus slozenyho papirku kterej jsem vtesnal mezi dve pojistky cimz jsem tu vyklchtanou pritlacil na kontakty a je hotovo).
Tyhle dve veci muzes zkusit ale jelikoz je to u tebe jak pises po urcitejch casovejch intervalech tak to to nejspis nebude a asi bude potreba sahnout do nejaky RJ, ale stejne bych tohle nedriv zkusil nez menil RJ za tisice a pak zjistil ze to byla prkotina na 5 minut prace.
jinak co se te země týče., mám za to, že jsem přidával na druhej - sovej pol baterky druhou zem a zakončil ji stejně jako zem 1(origo ) ( moje baterka je oboustraná ), a v podstatě od te doby myslím že to možná i dělá... hmm.. ale je mě divne kdyby to byla centralni kostra, proč by vypadavalo jenom něco? a ty hlavní věci jako světla blinkry atd jeli dale.
No hele každopádně, zkusil bych tu kostru a když nic tak bych to dal k autoelekrikáři. Mě se takhle loni rozbil imobilizér a pri startovani proste komplet vypinal elektriku a auto nenastartovalo. Nez jsem prisel na to co to je, nez jsem ho vykuchal a nez jsem prisel kam ktery draty zapojit(vedlo z nej 8 cernej drátů aby to meli zlodeji a opravari tezsimagic píše:no je možné že je máš braný jako -nusove a vedou na jednotlive díly, a pokaždé zvlášť, kdežto ja to mam ukostřeny na kastlu a z ni se to potom rozvadi dale zase..mufman píše:To mi taky prijde divny, ale zase treba ja fakt na aute mam na ty centralni kostre asi 4 nebo 5 tech kostricich bodu(potažmo kabelu) a je mozny ze nektery jeste kontakt maji a nektery uz ne. Ale mozna je to taky pekna kravina co tu placam a mel bych uz jit radsi spatmagic píše: Hmm to zni dobře.. no ještě musim zjistit, ktera pojistka na to vše může mít vliv...
jinak co se te země týče., mám za to, že jsem přidával na druhej - sovej pol baterky druhou zem a zakončil ji stejně jako zem 1(origo ) ( moje baterka je oboustraná ), a v podstatě od te doby myslím že to možná i dělá... hmm.. ale je mě divne kdyby to byla centralni kostra, proč by vypadavalo jenom něco? a ty hlavní věci jako světla blinkry atd jeli dale.




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
té blbost kostra to bejt nemuže...to rozdvojení jak tvrdíš ty je ta pojistka je tam takový malí přemostění!!!a to čidlo na difu už jsi zkontroloval?
jako sory ale pokud by ti nešla kostra tak by motor nešel je narozdíl od favorita elektronicky zapalován každej válec zvlášt a jednotka ti bez proudu taky nepujde.....
jako sory ale pokud by ti nešla kostra tak by motor nešel je narozdíl od favorita elektronicky zapalován každej válec zvlášt a jednotka ti bez proudu taky nepujde.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1066
- Registrován: úte 13.06.2006 00:00
- Klubové ID: 1790
- Kontaktovat uživatele:
ne tak kostra je určo OK, protože by nejelo nic pak a ty základní věci funguji,BMWAK píše:té blbost kostra to bejt nemuže...to rozdvojení jak tvrdíš ty je ta pojistka je tam takový malí přemostění!!!a to čidlo na difu už jsi zkontroloval?
jako sory ale pokud by ti nešla kostra tak by motor nešel je narozdíl od favorita elektronicky zapalován každej válec zvlášt a jednotka ti bez proudu taky nepujde.....
jinak už jsem asi pochopil jak to myslíte s tím plíškem, a možná to bude v tom, co na to pomůže? demontovat to a pročistit? vypada to už tak zašle no
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1066
- Registrován: úte 13.06.2006 00:00
- Klubové ID: 1790
- Kontaktovat uživatele:
jinak hmm, nejsem si jistej, ale mám za to že když stojim z vyplým motorem ( tzn žádné vibrace a tak ) tak to nikdy neudělalo, jakmile jedu a už v tom neni žádnej system ale přijde mě to čím dál častěji tak to skoro hned vypadne. A když třeba to jede a ja zastavim, chvili stojim se zaplým motorem tak to taky třeba vypadne. Někdy to chce i nějakej impuls, nebo možná je to náhoda. Např " vytáhnu CD, chci stahnout okno, ... "gyrous píše:A to se stane, když přejedeš nějakou tu nerovnost, nebo jen tak zničehonic? Kdyby to bylo jízdou, jsou to kable a nedolíhající spoje. Byla někdy demontovaná palubovka, nebo tam sedí už od výroby?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1066
- Registrován: úte 13.06.2006 00:00
- Klubové ID: 1790
- Kontaktovat uživatele:
jo tam to přemostím nějakým silným drátem ok??BMWAK píše:sakrapráce už jsi zkontroloval tu pojistku?!!!už jsem ti psal at ji přeostíš silným drátem..tak to udělej a pak bádej dál!!!!ten tacháč ti nejspíš vypadává na hrbech na silnici nebo při přidání či ubrání kdy se nápravnice zhoupne...
jinak s tim tacháčem dá se říct.., když jsem tomu včera šlapal, tak myslím že to zrovna vylítlo,, ale hudba mezitím jela OK! a nápravnice nebo tak je kde? nebo kde co mám udělat PS : díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
voe....nápravnice je vzadu-drží ti ramena a diferák atd..musš zkontrolovat kabely co vedou zezhora do difu...jsou tam jediný dva...magic píše:jo tam to přemostím nějakým silným drátem ok??BMWAK píše:sakrapráce už jsi zkontroloval tu pojistku?!!!už jsem ti psal at ji přeostíš silným drátem..tak to udělej a pak bádej dál!!!!ten tacháč ti nejspíš vypadává na hrbech na silnici nebo při přidání či ubrání kdy se nápravnice zhoupne...
jinak s tim tacháčem dá se říct.., když jsem tomu včera šlapal, tak myslím že to zrovna vylítlo,, ale hudba mezitím jela OK! a nápravnice nebo tak je kde? nebo kde co mám udělat PS : díky