Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
525 TDS - zkusenosti s motorem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kopil jsem e34 92 525tds . Na tachometru je nejakych 270 000km, auto je v super stavu - nove tlumice, ramena, vyfuk, repase cerpadla, brzdy, pekna kastle...atd. ale z dost stran jsem slysel o problemech jako hlava, turbo atd...dost lidi to pomlouva ale nemam v okoli nikoho kdo ma relane zkusenosti s timhle motorem...auto jede super, ma tah, motor chyta dobre jde pekne...ale chtel bych slyset rady a tipy od nekoho, kdo to ma delsi dobu, neco s tim najel a vi o cem mluvi, ne jen chytraky co to nikdy nemeli a pomlouvaji nebo mudrcuji...... poradite please?? jaka je skutecnost co se poruchovosti tyce a tak???????kdyz nebudu auto vytacet studene a po delsi jizde necham dobehnout turbo, je spoleh?? Vadi mu treba dlouha jizda ve vyssich otackach na 5, jako dalnice???kdyz se ohreje, muzu ho vytacet a nebat se?????
vlastně sis dopověděl sám.. pokud se k němu budeš chovat slušně, bude ti dlouho a věrně sloužit.. k zahřátému motoru na provozní teplotu se můžeš chovat bez obav jako ke každýmu jinýmu motoru..
-prasklou nebo zkroucenou hlavu řeší jen ti bezmozci co to trápí zastudena nebo naopak ti co zanedbají přehřátí motoru...
-turbo řeší ten kdo nemění pravidelně olej a nenechává turbo po jízdě vychladit a okamžitě zhasíná motor..
-co se životnosti čerpadla týče tak napadá snad jen netankovat kdejakej hnus z JZD..
-prasklou nebo zkroucenou hlavu řeší jen ti bezmozci co to trápí zastudena nebo naopak ti co zanedbají přehřátí motoru...
-turbo řeší ten kdo nemění pravidelně olej a nenechává turbo po jízdě vychladit a okamžitě zhasíná motor..
-co se životnosti čerpadla týče tak napadá snad jen netankovat kdejakej hnus z JZD..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Mě třeba štvalo, možná se to stalo zrovna mě, ale při obyčejné výměně klínového řemene je třeba vyměnit i napínák řemene, takže z toho vyleze né pětikilo, ale dva litry a k tomu promazání kladky. Takže taková ta obměna filtrů a oleje a kapalin při prodeji a odkupu se může vyšplhat přes pět tisíc podle náročnosti...
Já když se blížím někam kde budu zastavovat a celou cestu jedu rychlejc tak pak asi 1 km zvolním pak než to chcípnu počkám asi 20 - 30 sec.
Pokud jezdím v normálu klid a budu to chípat počkám taky 20 - 30 sec.
Když mám auto studený jezdím do 2200 až se ohřeje voda a olej tak pak už normálně ( tím se vyvaruješ problémy s hlavou )
Čerpadlo nijak neovlivníš prostě jednou odejde a chce to repas.Poznáš že teplé starty nebudou na drc drc ale bude to chvilku točit než chytne no až bude uplně ko tak už nechytne, ale ty díky počtu km ho máš určitě už měněné čili bud vklidu
Pokud jezdím v normálu klid a budu to chípat počkám taky 20 - 30 sec.
Když mám auto studený jezdím do 2200 až se ohřeje voda a olej tak pak už normálně ( tím se vyvaruješ problémy s hlavou )
Čerpadlo nijak neovlivníš prostě jednou odejde a chce to repas.Poznáš že teplé starty nebudou na drc drc ale bude to chvilku točit než chytne no až bude uplně ko tak už nechytne, ale ty díky počtu km ho máš určitě už měněné čili bud vklidu
Díky neblahému zacházení předchozího majitele jsem koupil 524td s fouklým těsněním. Několikrát jsem ji přehřál, praskla hlava a odešly pístní kroužky- najeto 300000km. Potom co jsem nechal opravit a k autu se choval lidsky /za studena/ bylo vše naprosto bez problémů. Když jsem jí s těžkým srdcem prodával měla najeto 600000km. Motor jako hodinky a neshltl ani kapku oleje. Už rok mám E39 525tds a naprosto bez problémů. To vše ukazuje na to, jak je důležité zacházení předchozího majitele.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
přesně tak, pokud jsi koupil dobrej stav tak se ničeho neboj. já dávám TDSu čočku jako prase, drifty, paleni gum apod, vždycky ho nechavam dobře zahřát a vždycky dobře vychladit a nikdy problem s motorem.Tomcat14 píše:Díky neblahému zacházení předchozího majitele jsem koupil 524td s fouklým těsněním. Několikrát jsem ji přehřál, praskla hlava a odešly pístní kroužky- najeto 300000km. Potom co jsem nechal opravit a k autu se choval lidsky /za studena/ bylo vše naprosto bez problémů. Když jsem jí s těžkým srdcem prodával měla najeto 600000km. Motor jako hodinky a neshltl ani kapku oleje. Už rok mám E39 525tds a naprosto bez problémů. To vše ukazuje na to, jak je důležité zacházení předchozího majitele.
tak tak, mam TDS 3 roky, na tachu sice "teprve" 230 000 a menil sem jenom cerpadlo (bylo to koupeny v CR takze do toho lili 11 let buhvi co za naftu), jinak s motorem zadnej problem... pak sem menil este vodni pumpu a servo, ale to bylo moji blbosti ne autem
jinak s tim jezdim dlouhodobne (na tempomat) max 200, to toci cca 4200, vic uz bych se bal. kdyz jedu nad 160 tak to necham samozrejme chladit pred vypnutim zapalovani.

jinak s tim jezdim dlouhodobne (na tempomat) max 200, to toci cca 4200, vic uz bych se bal. kdyz jedu nad 160 tak to necham samozrejme chladit pred vypnutim zapalovani.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
jojo , cerpadlo je po repasi, maka nadherne i ty teply straty super, motor tahne i odspoda. Jediny cim mu teda koukam ublizuju je ta bionafta co tam leju , ale kdyz ja ji kupuju taaak levne
jinak jste me docela uklidnili, protoze 90% lidi nadava a pomlouva , i mechanici a bazarnici, ale je to tim, ze oni vidi jen auta se zavadama, ale uz nevidi, cim jsou zpusobeny ...a ze vetsina lidi jsou uzivatele a ne ridici a nemaji poneti, jak s autem zachazet, to je jasny. Ja koupil auto od mechanika, ktery navic dela naftovy motory, takze bych snad nemel mit problem. Predtim jsem mel E34 v benzin+plyn. Tohle sice neni takowej drak, ale jezdi za min a porad se vezu v BMW a ten pocit z jizdy a komfort me stale uspokojuje i v TDs
Jinak dekuju vsem za postrehy 


