Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 530d 135kw - pruser !!!
Trochu problem.
Auto normalne nastartuje. Potom odstavim a niekedy - NEHOVORIM, ze vzdy, ale sem-tam proste nechce nastartovat - otacky nevyskocia...podari sa to niekedy az na 3-5 pokus. Kvoli tomu som menil aj baterku , ktoru som prvy krat tymto uplne vytlkol a myslel som , ze to je starou baterkou...ale nebolo.
Robi to ... nemate s tym niekto skusenosti ? asi to budu najskor trysky,ze ?
Auto normalne nastartuje. Potom odstavim a niekedy - NEHOVORIM, ze vzdy, ale sem-tam proste nechce nastartovat - otacky nevyskocia...podari sa to niekedy az na 3-5 pokus. Kvoli tomu som menil aj baterku , ktoru som prvy krat tymto uplne vytlkol a myslel som , ze to je starou baterkou...ale nebolo.
Robi to ... nemate s tym niekto skusenosti ? asi to budu najskor trysky,ze ?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Podívej se na :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... commonrail a taky na :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... commonrail.
Jsou tam popisovány problémy vstřikovačů "commonrail". Je to prakticky stejné u BMW, výrobce Bosch, u VW (PD - PumpeDüse), jediný, kdo zatím nemá problém s tímto typem vstřikování jsou Japonci. Začíná to obtížnými starty teplého motoru, ale studený jde nahodit skoro vždy - jak oba výše píšete. Potom následují problémy nepravidelného volnoběhu.
Problémem je množství vstřikovaného paliva, kdy u opotřebených vstřiků se velká část vrací do přepadu a nestačí ke spolehlivému vznícení paliva.
U studeného motoru se při startu zapne žhavení a palivo se spolehlivě vznítí. Pokud je motor teplý, čidlo předžhavení nesepne a s malým množstvím paliva motor nechytne.
Dočasné řešení : udělat si ruční spínání relé X2085, které vydá napětí na žhavicí svíčky (12 V na svíčky v konektoru X2402) a po nažhavení 5-7 vteřin teplý motor bude startovat OK.
Následně : Našetřit peníze na nové vstřiky jak v odkazech výše popisováno, protože po nějaké době nastanou problémy s volnoběhem a motor bude na volnoběh chcípat. U 530d 6 ks vstřikovačů = 72.000,-Kč.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... commonrail a taky na :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... commonrail.
Jsou tam popisovány problémy vstřikovačů "commonrail". Je to prakticky stejné u BMW, výrobce Bosch, u VW (PD - PumpeDüse), jediný, kdo zatím nemá problém s tímto typem vstřikování jsou Japonci. Začíná to obtížnými starty teplého motoru, ale studený jde nahodit skoro vždy - jak oba výše píšete. Potom následují problémy nepravidelného volnoběhu.
Problémem je množství vstřikovaného paliva, kdy u opotřebených vstřiků se velká část vrací do přepadu a nestačí ke spolehlivému vznícení paliva.
U studeného motoru se při startu zapne žhavení a palivo se spolehlivě vznítí. Pokud je motor teplý, čidlo předžhavení nesepne a s malým množstvím paliva motor nechytne.
Dočasné řešení : udělat si ruční spínání relé X2085, které vydá napětí na žhavicí svíčky (12 V na svíčky v konektoru X2402) a po nažhavení 5-7 vteřin teplý motor bude startovat OK.
Následně : Našetřit peníze na nové vstřiky jak v odkazech výše popisováno, protože po nějaké době nastanou problémy s volnoběhem a motor bude na volnoběh chcípat. U 530d 6 ks vstřikovačů = 72.000,-Kč.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Xader píše:Trochu problem.
Auto normalne nastartuje. Potom odstavim a niekedy - NEHOVORIM, ze vzdy, ale sem-tam proste nechce nastartovat - otacky nevyskocia...podari sa to niekedy az na 3-5 pokus. Kvoli tomu som menil aj baterku , ktoru som prvy krat tymto uplne vytlkol a myslel som , ze to je starou baterkou...ale nebolo.
Robi to ... nemate s tym niekto skusenosti ? asi to budu najskor trysky,ze ?
Po zahřátí čerpadlo,před zahřátím trysky,žhavičky...

starML: na diagnostike by malo byt jasne ci ide o trysky alebo o cerpadlo,nie ?
gyrous /all: tento problem som mal na Patrole a bolo to cerpadlo. tiez som myslel, ze to su trysky , ale neboli...
Za studena startoval vzdy , tak isto ako bmw. Teply motor nestartoval tak v pohode , ale chytil ... bmw robi nieco podobne , ale ze toci a nechyti ... podari sa mu to az na 3-4 pokus.
Trysky su draha zalezitost , ale u 530d som s tym pocital.
Co cerpadlo ? kolko stoji nove ? / repas by kolko stal ?
dik
gyrous /all: tento problem som mal na Patrole a bolo to cerpadlo. tiez som myslel, ze to su trysky , ale neboli...
Za studena startoval vzdy , tak isto ako bmw. Teply motor nestartoval tak v pohode , ale chytil ... bmw robi nieco podobne , ale ze toci a nechyti ... podari sa mu to az na 3-4 pokus.
Trysky su draha zalezitost , ale u 530d som s tym pocital.
Co cerpadlo ? kolko stoji nove ? / repas by kolko stal ?
dik
Vcera som nahodil nove kola ... 18" ... vzadu mam 255/35...tak idem zo servisu a hodinu a pol som nemohol nastartovat pokial bol teply motor. Potom vychladol a uz to naskocilo...tak sa idem previezt a rozbieham sa z krizovatky.... na 2.ku dupnem na plyn a z predu od motora - "PRAAASK" a auto stratilo vykon a zacalo dymit ...
co s tym je ?


co s tym je ?


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: sob 27.01.2007 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Xader píše:Vcera som nahodil nove kola ... 18" ... vzadu mam 255/35...tak idem zo servisu a hodinu a pol som nemohol nastartovat pokial bol teply motor. Potom vychladol a uz to naskocilo...tak sa idem previezt a rozbieham sa z krizovatky.... na 2.ku dupnem na plyn a z predu od motora - "PRAAASK" a auto stratilo vykon a zacalo dymit ...![]()
co s tym je ?![]()
Kluku ...asi si to uvaril ?? nevylitlo ti tessneni pod makovici???


ja bych hned tak nemluvil o uvareni ja mam Benzin 523i a podarilo se mi ho uvarit tak ze mi mrdla hlava a sice to kourilo bile jako vartas teplota v cerveny zone behem 5ti vterin ale vykon byl stejny jo a jeste k tomu hadice bouchali jako svin takze vsechna voda v riti....ale to je benzin u diesla netusim jestli je prubeh stejny...
milonovo píše:Podle mě diagnostika špatný vstřiky nepozná,možná odchylku od tlaku na liště,ale vstřiky ne,ty se podle mě spolehlivě poznaj pouze na stolici.
Přesně tak, tady se něco podobnýho už řešilo http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&start=15 , dokonce uživatel MAJKL525d tvrdil, že mu to na nějaké zázračné diagnostice v Anglii zjistí, nicméně už nenapsal, jak dopadl.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
RedBaron píše:Malý Off Topic: Jedno je už dnes jisté, za 3, 5 nebo 10 let budou kolovat mezi lidmi o 3.0d stejné říkanky jako kdysi kolovaly o 524td a 525tds. Už teď je jasný že se tady v Mnichově zase něco těžce nepovedlo... starší diesel = vražda.
Jenže ty říkanky budou bohužel z větší části pravdivý. Kluk ve firmě má taky 530d. Jenže taky to nekoupil nový, to je jasný, páč tolik peněz neměl. Kára jede jako drak, tichý je to taky, pohodlný. Zpracování jsem sice čekal lepší, ale to bude tim, že VW, na který sjem zvyklý, taky za poslední leta dotáhly kvalitu. Jenže tolik starostí s drobnostna co má, to je strašný. Předchozí majitel věděl, proč to prodával. Najednou mu to nechce chytit. Nikdo neví proč. Pak to chytá 14 dnů teplý i studený. 2 vstřiky mu odešly = 20.000 Kč. Jednou byl na diagnostice ale ted už nechce, páč ho to stálo Mailand.... prostě to musí dát kvůli tomuhle pryč..... Připomíná mi to taky 524td.... někomu to chodilo jak hodinky, ale když se to sralo tak to stálo za to....... ach jo, vždyd by to přece šlo technicky zvládnout, to hoši z Mnichova nevědí ???


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Šetřit na BMW se nevyplácí. To není vražda, to je sebevražda...
Ale existuje varianta. Když koupit levně auto, spokojit se se servisáky, se kterými by se mohl dohodnout a dělat společně s nimi na svém autě.
Chce šetřit, tak nejvíc ušetří, když si to udělá všechno sám. Demontáž montáž a koupit použité vstřiky a nechat ho zrepasovat. Vydal se touhle cestou a není cesta zpět...
Ale existuje varianta. Když koupit levně auto, spokojit se se servisáky, se kterými by se mohl dohodnout a dělat společně s nimi na svém autě.
Chce šetřit, tak nejvíc ušetří, když si to udělá všechno sám. Demontáž montáž a koupit použité vstřiky a nechat ho zrepasovat. Vydal se touhle cestou a není cesta zpět...
Pokud skutečně platí Butchova nabídka vstřiku za 5800,nemá cenu nic repasovat.Byl jsem se ptát i na vraku samozřejmě,3500 vstřik,když jsem viděl ty orezlý mrchy vybalený ze špinavýho hadru,okamžitě jsem to zavrhnul,protože-Test 1ks 750,to je tak 50 na 50 jestli vůbec bude co repasovat,ale i kdyby to bylo vše super,je to 3500 nákup+750 test+1400 repase,což je 5650 za ks v případě že budou v prdeli vršky.
Je samozřejmě možnost že budou dobrý,ale i tak je to 4250 za ks a to spíš původní vydržej 1000000km..I já,kterej rád ušetřím když můžu jsem radši koupil za 9100,- origo (2 jsem měl za půlku z ebay)
Je samozřejmě možnost že budou dobrý,ale i tak je to 4250 za ks a to spíš původní vydržej 1000000km..I já,kterej rád ušetřím když můžu jsem radši koupil za 9100,- origo (2 jsem měl za půlku z ebay)
Tak dnes sa na aute vymenil olej - ten co tam bol , tak bol totalne cierny
majitel sa staral ako vidim
filtre sa tiez vymenili , jediny obstojny bol vzduchovy - ostatne vyzerali zevraj dost zle.No a nakoniec mi to nerachlo TURBO, ale SANIE , ktore bolo uz asi niekedy robene a teraz odislo nadobro
, tak keby ste niekto vedeli o sani vzduchu co je na hlave , tak by ste mi dost pomohli. Inak bol na pocitaci a vsetko je OK, len to sanie
Co sa tyka porovnavania VW a BMW , tak porovnavas neporovnatelne !!! (samozrejme ak nehovorime o phaetone- to je uz uroven 7micovych BMW) a to mozem povedat zodpovedne , lebo som mal uz par aut cez seaty, vw, audi a6 / s6 atd atd ... ale BMW u mna vedie co sa tyka spracovania a hlavne pohodlnej vozby, odhlucnenia a kultivovaneho chodu motora ! S nejakym VW 2.5TDI V6 sa to proste neda ani porovnat - hucia a su hrozne tuhe co sa o motore od bmw povedat neda...moj nazor , takto to citim a vidim ja. Mozno mate ine skusenosti.
A komentare typu moj znami / moj kamarat mal take a take auto a take a take problemy si mozes usetrit. Pokial si ho nemal ty , tak nevies zhodnotit.
Mne vsetci nadavali na Patrol GR , kupil som ho a som maximalne spokojny !!! AHOJ




Co sa tyka porovnavania VW a BMW , tak porovnavas neporovnatelne !!! (samozrejme ak nehovorime o phaetone- to je uz uroven 7micovych BMW) a to mozem povedat zodpovedne , lebo som mal uz par aut cez seaty, vw, audi a6 / s6 atd atd ... ale BMW u mna vedie co sa tyka spracovania a hlavne pohodlnej vozby, odhlucnenia a kultivovaneho chodu motora ! S nejakym VW 2.5TDI V6 sa to proste neda ani porovnat - hucia a su hrozne tuhe co sa o motore od bmw povedat neda...moj nazor , takto to citim a vidim ja. Mozno mate ine skusenosti.
A komentare typu moj znami / moj kamarat mal take a take auto a take a take problemy si mozes usetrit. Pokial si ho nemal ty , tak nevies zhodnotit.
Mne vsetci nadavali na Patrol GR , kupil som ho a som maximalne spokojny !!! AHOJ