Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
kupa 525 tds
Nazdar! Chcem kúpiť 525TDS r.v. 1994 na čo si mam dať pozor,je to dobrý motor?Prechadzam totižto z mercedsa w124 300D s ktorým nebol za celych 5rokov skoro žiaden problem ale výkonovo mi už nejak nevyhovuje.U 2,5TDS je ževraj problem čerpadlo,je to pravda?Mám na ruke dosť zachovalý kus ale aj tak vás prosim o akukolvek radu,Ďakujem!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máš svoje auto starší 20let, kup si poslední model E34 97 a budeš mít klid, zatím poslední auto BMW 5 řady s levnými díly včetně motoru. A ty problémy čerpadla nejsou až tak velké, díly jsou všude. Nebo si kup masařku, protože víš na čem budeš, ale nemusíš se doplatit, pokud se něco po....peterK píše:E 300TD, sa ti lahko povie, u nas nemáš šancu také auto v slušnom stave zohnať.Dočital som sa tu dosť o TDS a uzatvaram si názor,že asi to BMW v nafte nebude dobrá volba.Zatial dík!

sehnat stejně tak jak tds a všechny jiné vozy stejného stáří.rozdíl v tom je že 300 td má v sérii 177 koní a je to držák jak prase žádné problémy s čerpadlama a turbama. navíc 300 td s origo najetýma 300 tis. není žádná věda. vlastíme v rodině e 300 td který servisuji, je na čipu a o víkendu jsem na něm dělal výměnu oleje při 375 tis.km a motor jde jak hodiny.nechci dělat rozruch mezi BMW a MB ale tohle je prostě realita.navíc 300 td (samozřejmě 24 ventil) je poslední pořádný motor od MB.BMW v naftě je perfektní volba ale musí být stejně tak v perfektním stavu a jak jsi řekl musí se hodně vybírat.možná bych prodal moje tds kombi r.v.96 v plný palbě a v top stavu!jestli chceš foto atd. tak se ozvi.peterK píše:E 300TD, sa ti lahko povie, u nas nemáš šancu také auto v slušnom stave zohnať.Dočital som sa tu dosť o TDS a uzatvaram si názor,že asi to BMW v nafte nebude dobrá volba.Zatial dík!
myslím že pokud už si koupíš Bavora nebo Méďu tak rozdíl 3 tis. na poj. je šumák navíc kořeň už 3l vlastní.Jawak píše:525TDS - 2495ccm
300TD - 2990ccm ?
trošku dražší povinné ručení, MB jsou skutečně držáky co se motorů týče, ale stejně - BMW je pro někoho (jako třeba pro mne) v porovnání pro/proti, stále vítězí BMW...
máš recht.!ale není auto jako auto - pojízdné vraky alá BMW nebo MB za auto ani nepovažuji jelikož to nenabízí to co by to auto nabízet mělo.Jawak píše:To není, dnes jezdí v Mercedesech a Baworech kdejaká černá huba, pardon nepracující národnostní menšina, 18tiletí kluci, dnes to je jiné než co tyhle auta bývávaly...tds píše:myslím že pokud už si koupíš Bavora nebo Méďu tak rozdíl 3 tis. na poj. je šumák
MB W123 "piáno" nebo W124... to byly časy
No o poistenie ani nejde ale chcem niečo dynamickejšie a predovšetkým nie halaburdu pred smrťou.MB mám z roku 1990,BMW je o 4roky mladšie a je v slušnom stave.Mercedesa chcem predať lebo mi zaň dávajú slušné prachy,ktoré by som už asi nikdy nedostal,takže preto pozerám po nejakom aute,ktoré mi ho nahradí bez večieho finančného rozdielu.
mam TDS skoro 3 roky a spokojenost... cerpadlo je spotrebni dil ktery s ceskou "kvalitni" naftou odchazi mezi 200 a 300 tis, zbytek (pokud se k tomu clovek nechoval jako prase, netocil za studena) je drzak.
ale abys necekal nejaky VW diesel efekt - TDS oziva az tak kolem 3000, takze s tou dynamikou si uzijes spis na dalnici a okreskach nez ve meste...
ale abys necekal nejaky VW diesel efekt - TDS oziva az tak kolem 3000, takze s tou dynamikou si uzijes spis na dalnici a okreskach nez ve meste...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Rok 1990? no tak to bys přešel do horšího. Stejný model, konkurent, cena Mercedesu nepadá a je o něj stále zájem. BMW je super povoz, je živý. Taková W123 MB se stále prodává kolem padesátky v pěkném udržovaném stavu. Pokud ho máš opravdu před smrtí, vyměň ho za baworáčka. Ale jen pokud měníš horší stav auta za lepší stav.peterK píše:No o poistenie ani nejde ale chcem niečo dynamickejšie a predovšetkým nie halaburdu pred smrťou.MB mám z roku 1990,BMW je o 4roky mladšie a je v slušnom stave.Mercedesa chcem predať lebo mi zaň dávajú slušné prachy,ktoré by som už asi nikdy nedostal,takže preto pozerám po nejakom aute,ktoré mi ho nahradí bez večieho finančného rozdielu.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: sob 24.03.2007 01:00
- Klubové ID: 1471
- Kontaktovat uživatele:
mercedes 300td je dobrá volba pokud na něm zrovna nepraskne hlava nedostatkové zboží záleží kdo s tím jezdí tan kdo tomu dává za studena lehne mu i na TDS ale tam se dá alespon sehnat to samí jedeš kudlu po dálnici a asi tak 200m před pumpou si vzpomeneš že potřebuješ natankovat.Těžký brzdy hned to zhebneš tak to se za chvilku rozluč s turbem.
jo jo jo to je realita všech dieslu sám jsem příznivec TDS a 530D většina závad se vytvoří tím co sedí mezi pedálama a volantam
jo jo jo to je realita všech dieslu sám jsem příznivec TDS a 530D většina závad se vytvoří tím co sedí mezi pedálama a volantam
nevíš o čem mluvíš u 300 td problémy s hlavou neexistují alespon jsem se s nimy nikdy nesetkal ani o nich nečetl! ty bývají pouze u 350 td. příznivec 530 d jsem taky je to super motor do doby než má auto najeto 150 tis.km potom to už frčí velmi rychle-turbo,vstřiky,čerpadlo,dalších 30 tis.km a přijde převodovka(pokud je automat) potom zjistíš najednou že ti vyletělo komínem 12O litrů.u 300 td tohle nehrozí a s automatem taky ne navíc má stejný výkon jako 3,0d.samožřejmě způsob zacházení je jasnej netřeba se o tom bavit.benny24 píše:mercedes 300td je dobrá volba pokud na něm zrovna nepraskne hlava nedostatkové zboží záleží kdo s tím jezdí tan kdo tomu dává za studena lehne mu i na TDS ale tam se dá alespon sehnat to samí jedeš kudlu po dálnici a asi tak 200m před pumpou si vzpomeneš že potřebuješ natankovat.Těžký brzdy hned to zhebneš tak to se za chvilku rozluč s turbem.
jo jo jo to je realita všech dieslu sám jsem příznivec TDS a 530D většina závad se vytvoří tím co sedí mezi pedálama a volantam