Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Dotazy K E39 °F vs °C a rádio a čidlo tep
1.
Podrž stisknuté tlačítko pro nulování denního počítadla ujetých kilometrů
a otoč klíčkem zapalování do pozice I.
2.
Jakmile se na displayi ukáže „test 1.-„ navol opakovaným stiskem nulovacího tlačítka „test 19.-„ ( nečekejte příliš dlouho, jinak zůstanete v testu 1 a proceduru bude nutno zopakovat ).
3
Pro použití kompletního Menu jej musíme odblokovat. Proto až se po zobrazení „test 19.-„ nakrátko objeví údaj „Log I-off“, neváhejte a rychle stiskněte nulovací tlačítko a sice tolikrát, až se objeví číslo žádaného Menu na změnu údajů je to 8.0
Podrž stisknuté tlačítko pro nulování denního počítadla ujetých kilometrů
a otoč klíčkem zapalování do pozice I.
2.
Jakmile se na displayi ukáže „test 1.-„ navol opakovaným stiskem nulovacího tlačítka „test 19.-„ ( nečekejte příliš dlouho, jinak zůstanete v testu 1 a proceduru bude nutno zopakovat ).
3
Pro použití kompletního Menu jej musíme odblokovat. Proto až se po zobrazení „test 19.-„ nakrátko objeví údaj „Log I-off“, neváhejte a rychle stiskněte nulovací tlačítko a sice tolikrát, až se objeví číslo žádaného Menu na změnu údajů je to 8.0
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 445
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1032
- Kontaktovat uživatele:
A čidlo venkovní teploty je v pravým předním nadkolí, v plastovým držáku, kterej je jeho součástí. Většinou je to čidlo utržený, protože když se parkuje k obrubníku zachytí se plast i s čidlem a při odjíždění se utrhnou šrouby který drží ten plast. Při rychlejší jízdě se pak časem čidlo utrhne i s kusem nadkolí. Vlastní zkušenost. Čidlo stojí něco kolem litru..