
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
SERNE=524td a volnobeh
[/b] pri teplote cca -1 az 1 st.C rano po nastartovani (na 1 sup) po prejdeni 50m mi motor nejde na vsetky valce
, ked mierne pridam plyn vsetko je OK. Zacalo mi to robit pri tej istej teplote, aj ked prejdem 5km. Ten vypadok je tak asi na 15sek. A potom je to v pohode na vsetky valce. Viete v com by mohla byt chyba????

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Může to být tím, že se většina nespálené nafty vrací zpět, jednotka to zaregistruje a přiškrtí přívod nafty(jen polemizuju proč, ale něco ta elektronika udělá na pár vteřin) a pak se nedostane na všechny válce...dubar píše:[/b] pri teplote cca -1 az 1 st.C rano po nastartovani (na 1 sup) po prejdeni 50m mi motor nejde na vsetky valce, ked mierne pridam plyn vsetko je OK. Zacalo mi to robit pri tej istej teplote, aj ked prejdem 5km. Ten vypadok je tak asi na 15sek. A potom je to v pohode na vsetky valce. Viete v com by mohla byt chyba????
Kdyby to dělal benzín, tak du po vzduchu, škrtící klapka nebo něco co určuje volnoběh. Ale u dieslu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jak často jezdíš, ale pokud ti to dělá pravidelně tak tím to asi nebude. Samo, že vzduchový filtr je třeba kontrolovat často nejlépe po každém tisíci km a palivový tomu stačí upustit bordel co několik tisíc km.
Zkus to projet až když ti to vyjede nad modrou na kontrolce ukazatele teploty. Jak ti to přestane dělat, tak vstřiky dělají pápá. Kolik jich tam bude špatných to nevím. Ale všechny určitě ne.
Kdyby ne tak to nějak blíž popiš...
Zkus to projet až když ti to vyjede nad modrou na kontrolce ukazatele teploty. Jak ti to přestane dělat, tak vstřiky dělají pápá. Kolik jich tam bude špatných to nevím. Ale všechny určitě ne.

Kdyby ne tak to nějak blíž popiš...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Už vím, to bude termostat, sepne se ti při téhle hranici z ničeho nic až při běhu motoru. Když to máš studenější tak termostat jede už od začátku, nebo je naopak celou dobu vyplý. Motor zareaguje poklesem otáček chvilkově, než se ti ridici jednotka prizpusobi vyšší dodávkou paliva v neutrálu. Takže žádná závada... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Já nevím, jestli budeš mít problém, ty máš motor 524TD a ten má dva oběhy chlazení. To že ti to skáče bude tím, že se ti to občas propojí i s oběhem pro topení, nebo tak nějak. Já mám Tdso, ale chlazení je trošičku jiný, máš tam dva oběhy asi je tohle u td normální s tou ručičkou chlazení, než se ti to vyrovná to asi docela potrvá, moc bych to neřešil, hlavně že ti to funguje, pokud ti to vyhřeje interiér a nepřehřívá se ti motor tak to máš bez závad a ručičky bych si moc nevšímal pokud ti to neskočí na červenou, nebo si zkus pro příklad vypnout vyhřívání iteriéru schválně jestli ti to bude skákat. 

Čidla jsou v zamontované v hlavě na straně pod sáním. Jsou tam myslím tři. Na obrázku je to pozice 31,33,35 - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15