Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

SERNE=524td a volnobeh

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#1 Příspěvek od dubar »

[/b] pri teplote cca -1 az 1 st.C rano po nastartovani (na 1 sup) po prejdeni 50m mi motor nejde na vsetky valce :x , ked mierne pridam plyn vsetko je OK. Zacalo mi to robit pri tej istej teplote, aj ked prejdem 5km. Ten vypadok je tak asi na 15sek. A potom je to v pohode na vsetky valce. Viete v com by mohla byt chyba????
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od gyrous »

dubar píše:[/b] pri teplote cca -1 az 1 st.C rano po nastartovani (na 1 sup) po prejdeni 50m mi motor nejde na vsetky valce :x , ked mierne pridam plyn vsetko je OK. Zacalo mi to robit pri tej istej teplote, aj ked prejdem 5km. Ten vypadok je tak asi na 15sek. A potom je to v pohode na vsetky valce. Viete v com by mohla byt chyba????
Může to být tím, že se většina nespálené nafty vrací zpět, jednotka to zaregistruje a přiškrtí přívod nafty(jen polemizuju proč, ale něco ta elektronika udělá na pár vteřin) a pak se nedostane na všechny válce...
Kdyby to dělal benzín, tak du po vzduchu, škrtící klapka nebo něco co určuje volnoběh. Ale u dieslu...
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#3 Příspěvek od dubar »

...moze mat na to vplyv palivovy, alebo vzduchovy filter?
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od gyrous »

Nevím jak často jezdíš, ale pokud ti to dělá pravidelně tak tím to asi nebude. Samo, že vzduchový filtr je třeba kontrolovat často nejlépe po každém tisíci km a palivový tomu stačí upustit bordel co několik tisíc km.
Zkus to projet až když ti to vyjede nad modrou na kontrolce ukazatele teploty. Jak ti to přestane dělat, tak vstřiky dělají pápá. Kolik jich tam bude špatných to nevím. Ale všechny určitě ne.:idea:
Kdyby ne tak to nějak blíž popiš...
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#5 Příspěvek od dubar »

S autom jazdim kazdy den, 7 dni v tyzdni. Fakt je ten, ze pri teplotach pod -5, a nad 5 to nerobi aj ked je motor studeny.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od gyrous »

Už vím, to bude termostat, sepne se ti při téhle hranici z ničeho nic až při běhu motoru. Když to máš studenější tak termostat jede už od začátku, nebo je naopak celou dobu vyplý. Motor zareaguje poklesem otáček chvilkově, než se ti ridici jednotka prizpusobi vyšší dodávkou paliva v neutrálu. Takže žádná závada... :idea:
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#7 Příspěvek od dubar »

asi budes mat pravdu. Niekedy mi skace rucicka teploty na pristrojvke. Asi to bude tym cidlom. Obcas som mal aj vyssiu spotreb u kvoli studenemu motoru. Vymenil som (zbytocne) termostat, v domneni ze je to tym. Nevies kde hladat to cidlo?
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od gyrous »

Já nevím, jestli budeš mít problém, ty máš motor 524TD a ten má dva oběhy chlazení. To že ti to skáče bude tím, že se ti to občas propojí i s oběhem pro topení, nebo tak nějak. Já mám Tdso, ale chlazení je trošičku jiný, máš tam dva oběhy asi je tohle u td normální s tou ručičkou chlazení, než se ti to vyrovná to asi docela potrvá, moc bych to neřešil, hlavně že ti to funguje, pokud ti to vyhřeje interiér a nepřehřívá se ti motor tak to máš bez závad a ručičky bych si moc nevšímal pokud ti to neskočí na červenou, nebo si zkus pro příklad vypnout vyhřívání iteriéru schválně jestli ti to bude skákat. :wink:
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#9 Příspěvek od dubar »

do cerveneho sa to nikdy nedostane. To som spomenul len pre viec info. Rucicka ma netrapi :lol: :lol: :lol: (mozno este studene spoje na pristrojovke) Co s tym cidlom? Kde ho najdem? Nahodou nevies ake moze mat hodnoty? :?: Dakujem Ti.
524td
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: pon 26.01.2004 01:00

#10 Příspěvek od 524td »

Čidla jsou v zamontované v hlavě na straně pod sáním. Jsou tam myslím tři. Na obrázku je to pozice 31,33,35 - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
benny24
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: sob 24.03.2007 01:00
Klubové ID: 1471
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od benny24 »

než bych začal měnit ty čidla tak se jenom zeptám jak to kouří když se to hádá nebo nejde na všechny válce a hlavně to je E28 nebo E34 s jednotkou ?
dubar
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 05.08.2005 00:00

#12 Příspěvek od dubar »

dym je normalny. Ziadna cierna farba. Ked je zohriaty tak ho nevidno. :lol: Podla VIN dekoderu je to e34 Engine M21 D24 . Neviem ci to staci???
Odpovědět