Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Palivova nadrz

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Klubové ID: 3523
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od hopiondra »

Tak po mem badani, cim to ,ze se rychleji vytraci benzin ,nez by mel,sem prisel na to ze mi netesni nadrz a to v mistech pod naraznikemv ve svaru nadrze ,kde jsou prichyceny trubicky, ktery vedou nekam benzin jsou 2 moznosti bud netesni primo trubicka (mene pravdepodobne) nebo,ze primo v tom svaru nekde prosakuje tato drahocena tekutina.Muj dotaz je-jde palivovou nadrz nakym zpusoben zalepit?
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pietro »

Většinou vyhnijou ty trubičky, nejlepší je je nahradit hadičkou... Taky jsem to řešil..
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#3 Příspěvek od Atila »

hopiondra píše:Tak po mem badani, cim to ,ze se rychleji vytraci benzin ,nez by mel,sem prisel na to ze mi netesni nadrz a to v mistech pod naraznikemv ve svaru nadrze ,kde jsou prichyceny trubicky, ktery vedou nekam benzin jsou 2 moznosti bud netesni primo trubicka (mene pravdepodobne) nebo,ze primo v tom svaru nekde prosakuje tato drahocena tekutina.Muj dotaz je-jde palivovou nadrz nakym zpusoben zalepit?
Palivovou nadrz neni potreba tesnit, da se uplne normalne zavarit. Nicmene chce to nekoho kdo tomu rozumi, protoze je potreba se pred varenim zbavit benzinovych par uvnitr, tedy pokud nechces sousedum predvest ohnostroj. ;-)
Ale osobne bych rekl, ze problem bude spise nekde jinde nez ve svaru, tedy pokud to neni dvacet let stara kara, ktera uz by na to mela narok.
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Pivson »

A máš kovovou či plastovou.

Osobně sázím že plast a ta že by byla děravá? Nevím nevím
Teda pokud nebyla něják poškozena.
Je fakt že někdy je tam slušnej tlak. mě takhle doslova bouchnul palivoměr tlakem.
Trubičky na benzín jsou nahoře.
Po boku te plastove vedce nějáká odvětravací a ta bejvá často KO.
No jestli z te muže téct benzín nevím.
Schválně se na to podívám, mám jednu plastovou doma.

Jinak veřit plechovou není prdel, plní se to vodou aby to nechytlo a ne každej to udělá.
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Pietro »

Takže:
1/ O 34 s plechovou nádrží jsem ještě neslyšel..
2/ Experimenty s vařením nádrže (at už kov, či plech), bych radeji vynechal, za ten leteckej den to nestojí... :)
3/ Opravdu vyhnívají ty kovové trubičky, co vedou okolo nádrže(pěkně vidět to je po sundání nárazníku), pro začátek experimentu bych je vyměnil za hadičku, uvidíš, že pak už nic téct nebude...
Jedině, že bys měl navrtanou nádrž... :)
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Pivson »

Pietro píše:Takže:
1/ O 34 s plechovou nádrží jsem ještě neslyšel..
2/ Experimenty s vařením nádrže (at už kov, či plech), bych radeji vynechal, za ten leteckej den to nestojí... :)
3/ Opravdu vyhnívají ty kovové trubičky, co vedou okolo nádrže(pěkně vidět to je po sundání nárazníku), pro začátek experimentu bych je vyměnil za hadičku, uvidíš, že pak už nic téct nebude...
Jedině, že bys měl navrtanou nádrž... :)
Jo ja ji taky ještě neviděl, ale dělala se, najdeš ji normálně v ETK. Bylo to asi pro různé trhy.
No vaření nadrží je celkem normální, ale jak říkám, musíš vědět o někom kdo to dělá. Ja už to na jednoum autě nechaval dělat a to z důvodu, že nová stala půlku ceny auta a byl to plech. Napustí se to vodou a pak pohoda. Pak to vyplachneš a na žačátek se přidá do nádrže trochu lihu (váže vodu)

Ty trubičky jsou na odvětrání nádrže a jejich stav je většinou fakt žalostnej
Odpovědět