
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spotřeba 525d
je mi to jedno, jsou to vase pro+ebany love... proste vezmu vsechny vymontovany vstriky, donesu je jak ty rikas k samanovi v Bosch servise, reknu udelej voo doo, pak za 2 dny dojedu s desitkou, on mi vrati podle vysky mlhy nad sporakem a vsichni jsem spokojeny jak to bawo zase klape 

“Ability is what you're capable of doing.”
Takže,vstřiky vyměněny,ale chyba bude asi ještě v tý regulaci turba-auto do cca 2.5-3tis/ot skoro nejede=např. při 90ti šlápnu na plyn (2000ot)cca 3/4 ale ne aby to podřadilo a nic,trvá to takhle strašně dlouho než se to dostane k cca 2,5 tam už je to lepší a kolem 3 to vystřelí (ten zátah je skutečně dobrej) takže jako první vyřadím turbo samotný.Myslím že kdyby bylo v prdeli,nestíhalo by dávat spíš ve větších otáčkách ale tohle jede až do 4,5 jako pila.Podtlak před ventilem co to řídí je cca 0,8,což je dobrý,ten ventil jsem zkoušel měnit a nic,takže myslím že tím to není,takže na základě čeho a co řídí tenhle elektomagnetickej ventil/co může bejt špatně.
Podtlak za ním jsem neměřil,ale zkoušel jsem to zapojit napřímo bez něj a mechanicky ta regulace chodí,takže si myslím že membrána a natáčení lopatek je funkční.Zůstane to samo na plnej tlak.Mohla by bejt možná nějaká malá dírka v tý membráně,že by to menší podtlak neotevřel ale to se mi moc nezdá.Díky EGR je v sání docela pěknej humus(ne olej z turba),je tam nějaký čidlo který by mohlo bejt špinavý a kvůli tomu dělat problém?
Díky spotřebě dlouhodobě cca 9,5 myslím že je to skutečně problém s plnícím tlakem,nikoli s dodávkou paliva,takže bych vyloučil i váhu vzduchu.
Máte někdo nějakej postřeh,popř. nevíte co dává signál tomu ventilu tý regulace?
Omlouvám se za ten elaborát,ale pokusil jsem se to popsat co nejlíp.
Jo a ještě jeden postřeh,za studena to jede líp.(v těch malejch otáčkách)
Podtlak za ním jsem neměřil,ale zkoušel jsem to zapojit napřímo bez něj a mechanicky ta regulace chodí,takže si myslím že membrána a natáčení lopatek je funkční.Zůstane to samo na plnej tlak.Mohla by bejt možná nějaká malá dírka v tý membráně,že by to menší podtlak neotevřel ale to se mi moc nezdá.Díky EGR je v sání docela pěknej humus(ne olej z turba),je tam nějaký čidlo který by mohlo bejt špinavý a kvůli tomu dělat problém?
Díky spotřebě dlouhodobě cca 9,5 myslím že je to skutečně problém s plnícím tlakem,nikoli s dodávkou paliva,takže bych vyloučil i váhu vzduchu.
Máte někdo nějakej postřeh,popř. nevíte co dává signál tomu ventilu tý regulace?
Omlouvám se za ten elaborát,ale pokusil jsem se to popsat co nejlíp.
Jo a ještě jeden postřeh,za studena to jede líp.(v těch malejch otáčkách)
Atila píše:to Hanz: Jaky je ucel tve opakovane poznamky o moznosti repase vstriku tekoucich prepadem za desitku v threadu uzivatele, ktery jasne napsal, ze ma v hajzlu spodky? To ho chces nasrat a nebo jenom musis predvest, ze tomu rozumis nejlip?
protoze se tady porad najde dost zabrzdencu (staci si precist jakykoliv thread kde je v nazvu vstriky a diesel), kteri jdou bezhlave shanet vstriky (nejlip od prima tipku z vrakace za cenu podobnou novymu u dealera) aniz by s tim byly na diagnostice nebo v lepsim pripade jdou na skoro-diagnostiku, kde jim "nekdo" rekne, ze jsou "spatny vstriky" (coz ve vetsine pripadu znamena prave to, ze tecou prepadem)...
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Kuba píše:Jenže ona ta diagnostika, opravdová diagnostika u BMW, poctivá, vyjde na ca. 6-7.000,-- tak se nedivím že se ne každýmu do toho nechce jít při týhle ceně. Je to nehoráznost za službu takovýho "rozsahu" požadovat skoro třetinu průměrnýho platu v ČR![]()
![]()
BMW není průměrné auto ...

Navíc to co píšeš je částka servis inspekce I, podle typu a roku auta, a jestli je vozidlo starší, započítává se do toho i materiál, jako olej,brzdovka, filtry.
Tak jsem vyměnil váhu vzduchu a jede to o mnoho příjemnějc,jen to hulí jako brutálně čipnutá oktávka( a taky to žere,to co jsem jezdil s 3l omegou za 11,tak s tímhle za 10),takže ještě vyměním to čidlo tlaku v sání,jak sem dával odkaz Vlasta (to bylo v jiným tematu) a snad to bude OK.Nevíte někdo jestli je to taky BOSCH a dá se to sehnat někde jinde než v BMW.Nestojí to asi žádnou raketu,ale kdyby náhodou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 12.09.2006 00:00
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
milonovo píše:Tak jsem vyměnil váhu vzduchu a jede to o mnoho příjemnějc,jen to hulí jako brutálně čipnutá oktávka( a taky to žere,to co jsem jezdil s 3l omegou za 11,tak s tímhle za 10),takže ještě vyměním to čidlo tlaku v sání,jak sem dával odkaz Vlasta (to bylo v jiným tematu) a snad to bude OK.Nevíte někdo jestli je to taky BOSCH a dá se to sehnat někde jinde než v BMW.Nestojí to asi žádnou raketu,ale kdyby náhodou.
Včera mi zistili že mám tiež vadný ten snímač tlaku sania, ale zatial iný zdroj ako u bmw a autokelly som nenašiel.Daj vedieť ak nájdeš.(ináč omega 2.5 DTI by mala mať to isté ) ... Rozmyšlal som dať použitý z búračky za polovicu, ale šetriť na tom ked to nie je až tak drahé sa asi neoplatí, nový je nový
Jo,koupím ho nový,když jsem tam dal nový vstřiky a váhu,tak tohle už mě nepoloží.Z bouračky to nemá cenu,zvlášť takovejhle problémovej díl,je to sice za půl ale jsou to podle mě vyhozený prachy.
To Vlasta:Prosímtě Ty si z Ústí,tam nakraji směrem od Děčína jako za Matiční,to je ofiko BMW?To mám momentálně asi nejblíž.
To Vlasta:Prosímtě Ty si z Ústí,tam nakraji směrem od Děčína jako za Matiční,to je ofiko BMW?To mám momentálně asi nejblíž.
Tak nepomohlo ani tohle,dnes jsem zkoušel měnit ještě ten ventil regulace a taky nic,takže bude asi muset turbo ven.Ještě asi zkusím zajet na diagnostiku,třeba budou mít nějakej postřeh...Možná ještě přejít jestli to někde nefouká,ale to by bylo pořád stejný.
Propojit to napřímo bez regulace je asi blbost co?To se to přetlakuje a skočí to do nouzovýho režimu?
Propojit to napřímo bez regulace je asi blbost co?To se to přetlakuje a skočí to do nouzovýho režimu?
cca 40 včetně vstřiků (3ks) ale pochybuju že v servisu by to bylo levnější,myslím že by to zkoušeli přesně takhle a je šance že by vyměnily zbytečně něco mnohem dražšího.Moje zkušenosti se značkovejma servisama zkrátka nejsou dobrý.
Peter:na tu jednu hadičku ještě mrknu,až k tomu ventilu jde podtlak OK,takže jedině že by to byla ta hadička k tý regulaci,pak už to může bejt asi jen to turbo.Už jsem mluvil s někým z nějakýho turboservisu a říkal že je to celkem normální a dá se to vyčistit a rozchodit.
Peter:na tu jednu hadičku ještě mrknu,až k tomu ventilu jde podtlak OK,takže jedině že by to byla ta hadička k tý regulaci,pak už to může bejt asi jen to turbo.Už jsem mluvil s někým z nějakýho turboservisu a říkal že je to celkem normální a dá se to vyčistit a rozchodit.