Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Váha vzduchu a ABS???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od kubik »

Zdarvím Vás všechny... Můj problém spočívá v tom, že mi pravděpodobně odešla váha vzduchu ( když je zapojený konektor, tak se motor neudrží v chodu, jakmile sundám nohu z plynu okamžitě chcípne... Ale když váhu odpojím, motor bez problémů drží volnoběžné otáčky...) a současně mi auto přestalo brzdit (brzdový pedál je tvrdý jako beton), tak se chci zeptat jestli to spolu nějakou souvislost, nebo je to jen nahoda a odešlo mi ještě něco... Poradí i někdo??? Je to BMW e34 525 24V[/b]
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

U benzíňáku je podtlakový posilovač brzd. Když nefunguje posilovač, tak je ten tvrdý pedál. Takže Ti asi někde uniká podtlak (u sání motoru) a tamtéž Ti jde falešný vzduch do sání. S volnoběhem to souvisí - takže tam hledej. :D
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od kubik »

Dik za radu, ale uz jsem hledal. Prolezl jsem vsechny hadice od podtlaku a nic. Dokonce jsem ji odpojil primo u posilovace a zkousel prstem jestli saje a saje... Navic proc ta ten problem s tou vahou??? Ma neco spolecnyho s tema brzdama??? Martin
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#4 Příspěvek od Fugo »

myslím si že to dělá buďto ta hadice do posilovače brzd nebo samotný posilovač, zkus tu hadici co jde do posilovače ucpat a mělo by to být OK, protože pokud je děravý posilovač tak si to tudy přisává falešný vzduch který MAF nezměřil.
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od kubik »

To jsem zkousel. Je to porad to samy... Navic kdyz jsem oddelal hadici primo od posilovace, tak si posilovac nasal vzduch, takze tam nejaky podtlak musel byt...tak mam pocit ze v posilovaci to neni... Spis si myslim ze tam neni dost velky podtlak aby spravne fungoval, ale cim to???
kubik
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: ned 18.03.2007 01:00
Bydliště: Hodonín
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od kubik »

Tak uz jsem to vyresil. HURÁ!!! :wink: Byla to vadná váha a k tomu mi jeste praskla hadice od váhy do sání... Ted uz ma motor pravidelný chod a auto brzdi jako driv, ale naskytl se novy problem... Otacky volnobehu drzi na nejakych 1300, daji se nejak zmensit??? Je to 2,5 24V 141kW Predem dik za radu... Martin
Odpovědět