


To sou fakta
Tak tomuto bych i věřil. Systém CR nemám rád a to že neoplývá právě vysokou spolehlivostí je pravdou. Honba za stále vyšímy tlaky se prostě někde projevit musí i v případě použití dnešních moderních materiálů. Však jsme to tu na fóru už také řešili.Dani34el píše:Hele uzavírám tuhle diskusi, tohle neni možný ta demagogie některejch přispěvovatelů. Mám možnost porovnat dodávky CR-vstřikovačů od BOSCHE - nadprůměrná úmrtnost. Schwabach, Muenchen, Sindelfingen...všechno BMW.zastoupení v Reichu s kterejma naše firma spolupracuje....... maj na dvoře samý 525d a 530d který maj nalítáno 250000 km a dělaj se nový vstřiky, páč to ńemá podle počítače už optimální chod ( Laufruhemessung ) ..... majitelé brečej a pak to prodávaj na východ, kde to čecháčsi a poláčci stáčej a prodávaj dál![]()
![]()
![]()
To sou fakta
Dani34el píše:Hele uzavírám tuhle diskusi, tohle neni možný ta demagogie některejch přispěvovatelů. Mám možnost porovnat dodávky CR-vstřikovačů od BOSCHE - nadprůměrná úmrtnost. Schwabach, Muenchen, Sindelfingen...všechno BMW.zastoupení v Reichu s kterejma naše firma spolupracuje....... maj na dvoře samý 525d a 530d který maj nalítáno 250000 km a dělaj se nový vstřiky, páč to ńemá podle počítače už optimální chod ( Laufruhemessung ) ..... majitelé brečej a pak to prodávaj na východ, kde to čecháčsi a poláčci stáčej a prodávaj dál![]()
![]()
![]()
To sou fakta
doxa píše:To je fakt legracni diskuzeAuto jedna z nejhorsich investic na svete a prece je to pro spoustu lidi nejvetsi radost. Naklady na provoz benzina nebo diesela jsou uplne jedno. Kdo chce bmw, tak ne proto aby usetril, ale proto, ze ho proste chce. Naklady s tim spojeny, jsou temer nepodstatna zalezitost.
Taky jsem byl rozcarovanej, ze musim vymenit skoro celou predni napravu po roce jezdeni (asi 20.000km). Holt dan za 17" kola. Bracha ma na Saabovi sice jen 16" ale za to ji ma puvodni a ma najeto 210tis. Presto to pro me neni duvod koupit Saaba
Kuba píše:doxa píše:To je fakt legracni diskuzeAuto jedna z nejhorsich investic na svete a prece je to pro spoustu lidi nejvetsi radost. Naklady na provoz benzina nebo diesela jsou uplne jedno. Kdo chce bmw, tak ne proto aby usetril, ale proto, ze ho proste chce. Naklady s tim spojeny, jsou temer nepodstatna zalezitost.
Taky jsem byl rozcarovanej, ze musim vymenit skoro celou predni napravu po roce jezdeni (asi 20.000km). Holt dan za 17" kola. Bracha ma na Saabovi sice jen 16" ale za to ji ma puvodni a ma najeto 210tis. Presto to pro me neni duvod koupit Saaba
![]()
![]()
Tak to jsi šťastnej člověk, když jsou pro Tebe náklady na provoz auta "uplne jedno" a že jsou "naprosto nepodstatnou záležitostí" . Jenže pro většinu lidí, který já z realnýho světa znám, jsou peníze limitujícím faktorem a proto se snažej optimalizovat náklady na všechno - i na provoz byť nejluxusnější věci. Takže je překvapuje, když na jedno auto stojej vstřikov ače třeba celkem 10.000,-, na jiný 30.000 a na další 70.000 Kč. Uvažujou, zda je to poslední jmenované auto 7x lepší než to prvé a nebo zda na nich někdo vydělává jen proto, že jezděj v luxusu, kde se stejně po nějákejch 80.000 km musí udělat přední osa a tlumiče tak jako u nějákýho Passata nebo kOktávky. Legrační tak, jak Tobě připadá tahle diskuse, jim to ale nepřipadá. Řešej, jak je to možný a jak nejlépe ušetřit
![]()
Kuba píše:![]()
![]()
Tak to jsi šťastnej člověk, když jsou pro Tebe náklady na provoz auta "uplne jedno" a že jsou "naprosto nepodstatnou záležitostí" . Jenže pro většinu lidí, který já z realnýho světa znám, jsou peníze limitujícím faktorem a proto se snažej optimalizovat náklady na všechno - i na provoz byť nejluxusnější věci. Takže je překvapuje, když na jedno auto stojej vstřikov ače třeba celkem 10.000,-, na jiný 30.000 a na další 70.000 Kč. Uvažujou, zda je to poslední jmenované auto 7x lepší než to prvé a nebo zda na nich někdo vydělává jen proto, že jezděj v luxusu, kde se stejně po nějákejch 80.000 km musí udělat přední osa a tlumiče tak jako u nějákýho Passata nebo kOktávky. Legrační tak, jak Tobě připadá tahle diskuse, jim to ale nepřipadá. Řešej, jak je to možný a jak nejlépe ušetřit
![]()
doxa píše:Taky jsem byl rozcarovanej, ze musim vymenit skoro celou predni napravu po roce jezdeni (asi 20.000km). Holt dan za 17" kola. Bracha ma na Saabovi sice jen 16" ale za to ji ma puvodni a ma najeto 210tis. Presto to pro me neni duvod koupit Saaba