
Je potřeba všechno perfektně spasovat - jednak postavení dveří vzájemně, pak taky vůči blatníkům a to jak na hloubku, tak i na vejšku (včetně výčnějků na lištách). Totéž u kapoty, taky rovnoběžnost a šířka spár. Každý milimetřík hraje roli. Pak je to to samé u chromových lšt pod okny. Pak už stačí kde jaká ptákovina - třeba špatně skříplá guma okolo skla. Auto vypadá hranatě a neforemně, ale musím konstatovat, že zkonstruované jsou všechny výstupky relativně dobře. Taky jsem musel přitáhnout přítlak stěračů, zejména ten u řidiče nad 130 moc nepřiléhá a kmitá. Taky jsem ojevil nedolepené a odchlýplé igelity pod tapecírunkem, to pak dokáže táhnout klikama a funět třeba na kolena. Pak stačí malý lísteček a o pískot je zase vystaráno. Takže prohlídku celého auta, ale spokojit se s tím, že si v autě nad 160 km/h stejně moc nepokecáš

