no u zahratyho motoru je to tezky, pokud otevres vicko, tak je jasny ze ti to vylita ven, protoze tam je tech 105 stupnu a pri tlaku kterej tam je tak to nevari. ve chvili kdy to otevres tak tlak utece a zacne to neskutecne bublat. nech si zmerit obsah co2 v chladicim systemu. je na to takovej merak, kterej nasadis misto vicka a nasavas tim vzduch co je v nadobce. pokud tam nejaky co2 nameris, tak ti to pravdepodobne nekde fouka do vody. ale jak tady pisou, i to vicko musi fungovatolasz píše:no počkej jak mám ale poznat že je to ok aniž by mě praskla expanzka nebo chladič....totiž s odvzdušnováku de pára a haže vodu ven.nerad by to prubnul a pak to vše kupoval znovu.....
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
propadám panice.....



nechal sem si to změřit(Chladič) a ukázalo se že je vše ok.nakonec ještě vyměnili víčko.. takže sem dnes jezdil jak blázen.......

ps:chudák muj kámoš servisák kterej vyměnil vše co bylo posraný (chladič nádobku těsnění pod hlavou termostat) a nakonec sklízel ovoce někdo jinej..........
je to tu super a určitě zůstanu věrnej

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 777
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
- Bydliště: Praha