gyrous píše:Co vím, tak vstřikovače pokud se nevymění tak je to jen hlučnější a nemá to ty extra jízdní vlastnosti a větší spotřebu, ale jezdí furt...
Nafta tam pude vždycky a s jednima vstřikovačema se může najet i půl mega, což ostatní automobilky(krom dražších) můžou snít o životnosti motoru vůbec...akurát to bude hlasité asi jako starý mercedes...
Nebo se pletu?
To seš teda pleteš a festově...... Za prvé: Vstčikovače JSOU díly, který se opotřebovávaj chtě-nechtě a tak se vyměnit musej. Voda v naftě je oddělá dřív. Interval výměny bejvá když máš pech 100.000 km a když máš štígro 250.000 km.
Většinou je dobrý vyměnit všechny, páč všechny vykonaly stejnou práci. Začíná to nepravdidelnym volnoběhem. Pak se to projevuje na emisích. Na diagnoze se to dá bezpečně poznat, ale tam se poznaj jen vršky ( vrací se "hodně" nafty zpátky ). Když je v pytli jehla, pomůže jen výměna. Kdybys na to teoreticky úplně kašlal, nevyměnil, jezdil s houpavym volnoběhem dál, nechal to při plynm kotli čoudit a jezdil a jezdil, pak ti jednou přestane těsnit spodek a jelikož u common.railu je v sdruženym potrubí stálej tlak kolem 2000 barů, pak to začne propouštět do válce a buď spíálíš písty nebo setřeš olejovej film a můžeš dělat motor. To je ale extrémní případ.