Tak komentovat výlevy typu "škodovkáři posranej" nebudu, už vzhledem k nejnovější statistice spolehlivosti ADAC, kde je ŠKODA lepší (i když ne o moc) než BMW. Ale k tématu: Prostě mi normální nepřipadá, když mě 6 kousíčků vsřikovačů přijdou na 70.000 Kč. Sorry ! A kde je čerpadlo ? Kde je turbo ? Kde sou ostatní díly, který můřou odejít ?
BMW je dobrý auto, ale leda benzín. Diesel je strašný riziko, aspoň v našich podmínkách - 70.000 Kč to je 5 měsíčních platů - ne nděkuju....
Už sem řikal, máme v rodině MB W 124 300 TD. To je auto k nezabití. Vstřiky stojej každej kolem 500,--. Doma si to na zkoušečce nastavíš podložkama. Je tam pětivalt. Žádná řídící jednotka. To je diesel jak má bejt - bytelnej, levnej provoz. kvalita, je to tichý. A pohodlný je to taky. To nejsou kecy, to neni nádávka na BMW - to je skutečnost, proč si to nepřiznat. BMW - jedině benzín. BMW-diesel je důkaz toho, jak se snží marketingiový oddělení sportovní značky za každou cenu dostat do dieselového segnmentu a tak zvyšuje nesmyslně výkony motorů za cenu poruchovosti a hlavně hazarduje s peněženkama zákazníků .-(
Já teda taky nejsem příznivcem drahejch oprav,ale pokud je pro Tebe výměna vstřiků 5 měsíčních platů,tak sis to auto vůbec neměl kupovat.Kolik Ti je?Nedokážu si představit,že se ze 14k dá vůbec co ušetřit,natoš pak na auto za cca 300.
Dani34el píše:Tak komentovat výlevy typu "škodovkáři posranej" nebudu, už vzhledem k nejnovější statistice spolehlivosti ADAC, kde je ŠKODA lepší (i když ne o moc) než BMW. Ale k tématu: Prostě mi normální nepřipadá, když mě 6 kousíčků vsřikovačů přijdou na 70.000 Kč. Sorry ! A kde je čerpadlo ? Kde je turbo ? Kde sou ostatní díly, který můřou odejít ?
BMW je dobrý auto, ale leda benzín. Diesel je strašný riziko, aspoň v našich podmínkách - 70.000 Kč to je 5 měsíčních platů - ne nděkuju....
Už sem řikal, máme v rodině MB W 124 300 TD. To je auto k nezabití. Vstřiky stojej každej kolem 500,--. Doma si to na zkoušečce nastavíš podložkama. Je tam pětivalt. Žádná řídící jednotka. To je diesel jak má bejt - bytelnej, levnej provoz. kvalita, je to tichý. A pohodlný je to taky. To nejsou kecy, to neni nádávka na BMW - to je skutečnost, proč si to nepřiznat. BMW - jedině benzín. BMW-diesel je důkaz toho, jak se snží marketingiový oddělení sportovní značky za každou cenu dostat do dieselového segnmentu a tak zvyšuje nesmyslně výkony motorů za cenu poruchovosti a hlavně hazarduje s peněženkama zákazníků .-(
promin, ale BMW diesely uz nejaky patek urcuji vyvoj na trhu a jsou vzdy napred pred konkurenci o nekolik let... TDSo bylo v dobe uvedeni nejrychlejsi diesel, ted se podivej na 335d - trilitr s 286ps a rekni mi ze diesely jsou na hovno
samozrejme kdyz do toho nejakej repak tankuje naftu od JZD a najezdi s tim 300 000km a pak nadava ze to nic nevydrzi, tak nepochopil jak se k autu ma chovat....
Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt
Demostenes píše:Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt
ale taky jsou jina liga co se tyce jizdnich vlastnosti... takova 220 CDI 320d absolutne nestiha, vykon na papire treba podobnej, ale charakteristika a spoterba o necem jinym (ty auta mam docela najezdeny)
Demostenes píše:Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt
Jezdim s firemnim méďou a ani mi neprijde ze by byl jinou ligou nebo neco extra za 2roky od koupi noveho vozu se do nej nahazelo jako kdyby se koupili dva a to byly jen ciste opravy
Zlate bmw!!Mam 520i m50 koupil jsem ho za 10k bouranej hodil jsem do nej 12k a jezdi fajn sice to neni zadnej mladicek ale 200 da v poho a spotreba 10/100km mi prijde celkem fajn kdyz mu furt slapu po krku
Demostenes píše:Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt
ale taky jsou jina liga co se tyce jizdnich vlastnosti... takova 220 CDI 320d absolutne nestiha, vykon na papire treba podobnej, ale charakteristika a spoterba o necem jinym (ty auta mam docela najezdeny)
Ano, Mercedes 220 CDI je o trošku pomalejší, o trošičičičinku línější než BMW 320d.... ale spolehlivost těhle Mercedesáckejch dieselů ( i když už to neni jako to bejvávalo u MB W123 nebo W124 ) se nedá s BMW srovnat . BMW diesel je vyšlechtěnej na výkon ale ta vstřikovací soustava je strašně náchylná . Kluci v německu ( viz např. http://www.fmso.de ) míchaj do MB CDI, do MB W 123, MB W123, VW TDI, VW PD .... čistej rostlinej olej, mnohdy tam maj předehřívače ..... úplně bez problémů..... to je prostě fakt. U BMW to vždycky dopadlo blbě, prstě strašně náchylný a citlivý. Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák
Mercedes má úplně stejnej systém vstřikování,jen už se daj celkem dobu sehnat repasovný vstřiky za cca 6tis kus (což mimochodem není už takovej rozdíl proti 8k novýmu u BMW) A 220 CDI je čtyřválec,takže je oprava logicky levnější.Ale u 320 CDI je to už prakticky to samý.
Kde jsem o těhle problémech neslyšel,je D5 od Volva,znáte to někdo?
Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák [/quote]
No náhodou, kdysi jsi počítal tu pořizovačku. Tak tady máš pro porovnání...BMW 320D nový asi 1mil po 7 letech 210t
VW passat např 1,9Tdi nový asi 1mil po 7 letech 130t
Tak co je lepší koupit?
Jo kdo chce setrit na spotrebe kupuje "kamna" ale nekde se to projevit musi hold u bmw jsou to vstriky a u nas to servisi vedi tak je natahnou.Zlatej benzinak sice taky neni bezproblemovej ale jde to!
gyrous píše:Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák
No náhodou, kdysi jsi počítal tu pořizovačku. Tak tady máš pro porovnání...BMW 320D nový asi 1mil po 7 letech 210t
VW passat např 1,9Tdi nový asi 1mil po 7 letech 130t
Tak co je lepší koupit?
to teda nevim kde sis vycucal, passat je jedno z aut co ztraci cenu uplne nejpomalej. Ve firme jsme meli B5 1.9TDI, koupeno za cca 630 000, po peti letech a 170 000 km prodano za 250 000.
oproti tomu otcova e36 323iA koupena 1996 za 1.3, prodal ji v 2002 za 300 000 a byl rad (ale to je benzin ten ztraci jeste vic).
Co vím, tak vstřikovače pokud se nevymění tak je to jen hlučnější a nemá to ty extra jízdní vlastnosti a větší spotřebu, ale jezdí furt...
Nafta tam pude vždycky a s jednima vstřikovačema se může najet i půl mega, což ostatní automobilky(krom dražších) můžou snít o životnosti motoru vůbec...akurát to bude hlasité asi jako starý mercedes...
Nebo se pletu?
gyrous píše:Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák
No náhodou, kdysi jsi počítal tu pořizovačku. Tak tady máš pro porovnání...BMW 320D nový asi 1mil po 7 letech 210t
VW passat např 1,9Tdi nový asi 1mil po 7 letech 130t
Tak co je lepší koupit?
to teda nevim kde sis vycucal, passat je jedno z aut co ztraci cenu uplne nejpomalej. Ve firme jsme meli B5 1.9TDI, koupeno za cca 630 000, po peti letech a 170 000 km prodano za 250 000.
oproti tomu otcova e36 323iA koupena 1996 za 1.3, prodal ji v 2002 za 300 000 a byl rad (ale to je benzin ten ztraci jeste vic).
Srovnáváš nesrovnatelné, když už, tak E36 a B3 nebo B4...
Ono pri posuzovani poklesu je velmi vyznamne jak se zrovna potkaji nove a stare modely. Jakmile vuz prestane byt aktualnim modelem, tak dojde ke skokovemu poklesu ceny, ktery narusuje srovnani.