Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Klíňák E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
TOMe39
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ostrava

#1 Příspěvek od TOMe39 »

Zdar chlapi, občas mi proklouzne klíňák na E39 528, tak bych jej rád vyměnil, už to mám obědnané. Kdysi jsem jej měnil na E34, tak se chci poptat, zda je postup stejný - imbus (už nevím číslo) do napínací kladky, zapáčit, uvolnit řemen, vyměnit, napnout. A nebo je tam nějaký fígl?
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#2 Příspěvek od Birkoff »

Nevím přesně který model máš, ale 528i M52 1995 podle TIS je takto:
Sundat vrtuli s visko spojkou, sundat řemen AC, sundat krytku napínáku, povolit (spíš uvolnit napínák) pomocí ráčny, sundat řemen, vyměnit. Tedy v kostce. 8)
TOMe39
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ostrava

#3 Příspěvek od TOMe39 »

Díky, o proti E34 se navíc musí sundat vrtule, o to mi šlo.
Odpovědět