Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

525 TD nejde nastartovat

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
lubos

#1 Příspěvek od lubos »

Zdarec mám takovej problém s mojí károu jel jsem a najednou to zdechlo otevřu kapotu a z čerpadla proudem tekla nafta tak jsem nechal udělat celý čerpadlo když jsme ho tam daly zpátky tak už to nejde nastartovat a ani to nemá tendenci že to naskočí mám 525 TD rok 95 nevíte někdo v čem by mohl bej problém dík všem za radu.
Smet
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 09.04.2006 00:00
Bydliště: Praha/okr.Litoměřice

#2 Příspěvek od Smet »

a to jsi ho tam jen tak přšrouboval?napiš SZ
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 64
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od mkalous »

lubos píše:Zdarec mám takovej problém s mojí károu jel jsem a najednou to zdechlo otevřu kapotu a z čerpadla proudem tekla nafta tak jsem nechal udělat celý čerpadlo když jsme ho tam daly zpátky tak už to nejde nastartovat a ani to nemá tendenci že to naskočí mám 525 TD rok 95 nevíte někdo v čem by mohl bej problém dík všem za radu.
kde jsi nechával dělat čerpadlo (počítám přetěsnoval) a kolik to koštovalo :-(
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od gyrous »

Jestli sis to demontoval a montoval sám, tak to nejspíš nebude seřízené nebo taky přinejlepším se štěstím jen zavzdušněná palivová soustava...
Legend1
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: ned 28.05.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Legend1 »

Zavzdušněné to asi nebude, v nádrži je podávací čerpadlo a po zapnutí zapalování to cca 10 vteřin načerpá, takže stačí tak 3 nechat dýl zapnuté zapalování a mělo by to chytnout. Spíš bude špatně seřízený předvstřik, dá se nastavit otáčením čerpadla metodou pokus-omyl. Na motoru bývá vidět obtisknutá původní montážní poloha čerpadla, tak ho namontovat podle toho a pak po půlkách milimetru pootáčet a zkoušet startovat, když to chytne tak to nechat doseřídit v servisu. Horší je, že může být posunutá řídící hlava a tam jsou důležité desetiny milimetru, aby motor chytil. V tom případě by bylo dobré mít ručičkový úchylkoměr na seřízení předvstřiku a tím udělat předvstřik opravdu přesně a pak zkoušet posouvat řídící hlavu.
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od voko21 »

Polohu rozv.kola čerpadla zkontroluješ tak, že zaaretuješ setrvačník kolíkem dírou v bloku a v té chvíli by 9mm dírka v rozv. kole souhlasit s dírou v hlavě. :idea:
Odpovědět