Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d, 135kW,r.v.2000, 145 tkm, 270.000 Kč... koupit ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 20
- Registrován: úte 30.01.2007 01:00
Jo existujou určitý přípravky na čištění vstřiků a celého palivového systému ...Ale kdo ví jestli to pomáhá...Já to dávám i do benzína ..Kupoval jsem to na http://www.olejservis.cz
gogoho píše:Jo existujou určitý přípravky na čištění vstřiků a celého palivového systému ...Ale kdo ví jestli to pomáhá...Já to dávám i do benzína ..Kupoval jsem to na http://www.olejservis.cz
No pročištění vstřiků není oprava poškozených vstřiků ! Odkarbonování pomůže jen tehdy, pokud je závada zapříčiněná usazeninama. Když je vstřikovač po 200.000 km opotřebovanej, tak pomůže jedině jeho výměna. U normálního TDI (třeba E39 do r.v.2001 ) nebo TDS vyjde 6 kousků bez práce na nějákejch 3000,-- Kč, u commom-railu na aspoň 60-70.000,-- Kč. To je daň za to, že se snažej výrobci nesmyslně zvyšovat výkony dieselů a dostávaj se na hranici možností, který použitý materiály nabízej. Nízkoobrátkovej 300D ale i 300TD méďa vydržel všechno .. ta doba je dávno pryč...a kdo tenhle konkurenční boj zaplatí ? No přece Vy všichni !!!
Hyri píše:Jasne nekupujte si prosimvas diesel ,je to drahe na udrzbu,a este ked sa to vysere..... a vlstne ani bmw si nekupujte,to ma drahe dily a strasne to zere....
Co to je za blbou ironii ? Co to řeší ? Jak to přispívá tady do diskuse. když se ukazuje, že common-rail je pěkně drahej špás. To má být návrh, jak tu věc řešit ?
chlapci co to tu pořád řešíte??? Jedno je jasné...pokud člověk má tři děti,vydělává 12000 a 270tis jsou jeho všechny peníze tak by si starou 530ku kupovat neměl. Ale řešit tu furt dokola jak se to sere a kdesi cosi,dyt to auto stálo nové 1,6-2mega a je to 15% z ceny nového tak co chcete? Doživotní záruku? Pokud uvažujete takto kupte si octavii tdi...ta je na provoz určitě levnější...deíly dostupnější...alě mě jízda v 3,0d od bmw prostě fascinuje! Pořád tu jen čtu jak je to nejhorší kouppě na světě ta 530d...kokotina.... je to super kočár,jen si je třeba dát pozor při výběru a mít na takové auto fin.rezervu na nečekané výdaje...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem to chtěl napsat. Takové ojeté auto by se mělo kupovat z úspory odpovídající zhruba jednoho roku či dvou let. Tady nejde jen o ty vstřiky. Dejme tomu kdyby to byla jedna palba. Ale kupující kdyby chtěl měnit všechny díly které ukončí životnost odpovídajících km. Jak tu vidím se bavit podle stavu km a né stav vstřiků. Než se dostane ke vstřikům, měl by vyměnit díly opotřebovávající jízdou vozidla a po ujetí těhle km většinu dílů už dvakrát a to je taky palba. Takže 60 klacků(originál vstřiky) po 250tkm nic není oproti ostatním provozním nákladům. To se taky může nahrnout naráz. Ty ostatní díly nejsou zadarmo...
M3maniac píše:chlapci co to tu pořád řešíte??? ,dyt to auto stálo nové 1,6-2mega a je to 15% z ceny nového tak co chcete? ...
Chybná premisa a následně i závěr !!! Právě proto, že to auto stálo skoro 2.000.000 Kč tak by výrobce neměl do něho montovat techniku, která je tak choulostivá, že mě může už po 100.000 km stát skoro 80.000 Kč jen za vstřiky, po 200.000 i více km pak určitě !!! Takže je to přesně naopak - vysoká pořizovací cena by měla zaručit dlouhou životnost bez dodatečných nákladů, než obvyklých - vždyď proto - při troše zdravého rozumu - tu vysokou cenu za tolik inženýrský práce přeci platím !!!



Jinak když mi tu RSak píše, co jsem očekával, že mi kdo tady řekně....pak jsem očekával nikoliv, že mi potvrdí, že je to drahý a za tu cenu rizikový a choulostivý, to vímě všichni.... očekával jsem, že třeba existuje technické řešení, jak tu životnost vstřikovačů prodloužit, že existuje třeba náhradní výrobce za poloviční cenu, že existují neoriginální repasovací sady za zlomek ceny ( BOSCH žádné nedodává ) atd. atd. atd. atd.




Skutečnost, že je to jinak skvělé auto, nesouvisí s uvedeným problémem !
Kuba píše:M3maniac píše:chlapci co to tu pořád řešíte??? ,dyt to auto stálo nové 1,6-2mega a je to 15% z ceny nového tak co chcete? ...
Chybná premisa a následně i závěr !!! Právě proto, že to auto stálo skoro 2.000.000 Kč tak by výrobce neměl do něho montovat techniku, která je tak choulostivá, že mě může už po 100.000 km stát skoro 80.000 Kč jen za vstřiky, po 200.000 i více km pak určitě !!! Takže je to přesně naopak - vysoká pořizovací cena by měla zaručit dlouhou životnost bez dodatečných nákladů, než obvyklých - vždyď proto - při troše zdravého rozumu - tu vysokou cenu za tolik inženýrský práce přeci platím !!!![]()
![]()
![]()
Jinak když mi tu RSak píše, co jsem očekával, že mi kdo tady řekně....pak jsem očekával nikoliv, že mi potvrdí, že je to drahý a za tu cenu rizikový a choulostivý, to vímě všichni.... očekával jsem, že třeba existuje technické řešení, jak tu životnost vstřikovačů prodloužit, že existuje třeba náhradní výrobce za poloviční cenu, že existují neoriginální repasovací sady za zlomek ceny ( BOSCH žádné nedodává ) atd. atd. atd. atd.![]()
![]()
![]()
![]()
Skutečnost, že je to jinak skvělé auto, nesouvisí s uvedeným problémem !
Hmmm,možná v mnichově hledaj nového inženýra



M3maniac píše:Kuba píše:M3maniac píše:Hmmm,možná v mnichově hledaj nového inženýraanalytika,tak se přihlas
U kusu ,který jezdí na kvalitní naftu není 200-250tkm problém na původní vstřiky i turbo. V česku se tento problém řeší 10x častěji než v německu,bohužel česká nafta
rychle zbohatnutí nás hold v česku láká...A pro tvoji představu o kvalitě vozů...můj známý má půl roku starou octavii TDi najeto 22tkm a víš co dělal? Měnil turbo !!!! Měl kliku,záruka...jinak 50k!!! to je cena pro skota ,dyt je to lidová škodovka né? Takže si už uvědom,že tyto problémy řeší více značek,nejen bmw....A ne vždy je to v kvalitě bmw,ale v zacházení a chování se k tomu autu....jinak 250tkm je pro normálního čecha cca 10let !!! je to málo? na nějaký ten servis?
Co to tady meleš ? Totální havárky VW TDI normální a nebo s PD (čerpadlo tryska) jsou vzácný a vstřikovače relativně levný. Oproti CR v BMW !!! Navíc těch rozšířenejch VW 1,9 TDi jsou mraky, z bouraček, jsou všude - na vrakáči koupíš legálně i ilegálně komplet motor i za 10.000,- ...... to je nákladově pak úplně jinde, když z toho vyndaváš náhr,. díly ..... BMW motory za normální ceny nejsou nikde...... srovnáváš nesrovnatelný .......
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Motor 3.0D stojí necelých 30t a porovnávat to s tdi, co je po najetí 500tkm na odpis to je asi tak jako porovnávat traktor vs kultivovaný ještě na dlouhý ježdění, a bouračky se většinou dováží s vychrchalným motorem, vím svoje a moc dobře.
Ty první modely vychrchlaných octávekv "TDI" je něco strašného, ještě strašnější než poslouchat 20let starý fiatovský diesel.

Ty první modely vychrchlaných octávekv "TDI" je něco strašného, ještě strašnější než poslouchat 20let starý fiatovský diesel.

Jo a taky nakoupíš u všech dobrých prodejců traktorů. Já nevím, proč to tady řeší lidi, kteří se s tím v praxi nesetkali. Znovu opakuju, repase vršku jednoho CR vstřikovače Kč 1400 vč. DPH.Dani34el píše:Co to tady meleš ? Totální havárky VW TDI normální a nebo s PD (čerpadlo tryska) jsou vzácný a vstřikovače relativně levný. Oproti CR v BMW !!! Navíc těch rozšířenejch VW 1,9 TDi jsou mraky, z bouraček, jsou všude - na vrakáči koupíš legálně i ilegálně komplet motor i za 10.000,- ......
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tady se napadá motor se vstřikováním common rail. Jenže auto jako takové tady jsou motorové části až to poslední na co by se mělo myslet s nějakými investicemi. Takže když to teda někdo koupí, tak ať to má i s těmi novými vstřiky a než se dostane k těm obávaným 200tkm, tak si všimne, že už měl za sebou přes půl milionu kč jen za naftu a olej... a oněch 60-80t je oproti tomu drobek.
Porovnávat to s koncernem VW, což mi taky připadá, že tu jde spíš o hádku, co je lepší. Tak u mě je lepší na VW oproti BMW jen ten přístup ostatních lidí a pohled jak se na baworáka ostatní koukaj asi jako zlatokopové, když s ním někdo sjednává jakoukoliv službu. Člověk aby s tím autem nikam nejezdil a vůbec aby se k němu nehlásil...
Porovnávat to s koncernem VW, což mi taky připadá, že tu jde spíš o hádku, co je lepší. Tak u mě je lepší na VW oproti BMW jen ten přístup ostatních lidí a pohled jak se na baworáka ostatní koukaj asi jako zlatokopové, když s ním někdo sjednává jakoukoliv službu. Člověk aby s tím autem nikam nejezdil a vůbec aby se k němu nehlásil...










Můžeš být v klidu VW se vydalo vlastní cestou - PD systém, který není zdaleka schopný dosahovat výkonů CR. Už před časem přišlu na to, že šlápli do ho*na a vyvíjejí nové vznětové motory se systémem Common Rail - viz. 3.0 TDI např. v A6. Vzhledem k tomu, že zřejmě budou používat vstřikovače Bosch, můžou nastat podobné problémy u koncernových motorů. Všechno je to bohužel, o špatné naftě u nás - přístup majitelů čerpacích stanic a distributora PHM.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic