rada e34 TDS
-
vajgl
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř 20.09.2006 00:00
-
davcer
- Registrovaný
- Příspěvky: 170
- Registrován: pon 12.05.2003 00:00
ja ho mel a byl jsem spokojenej. Najel jsem na nej cca 140t a kdyz jsem ho daval pryc, mel malo pod 300t a motor byl naprosto ok. Dulezity jsou studeny starty a neprejizdet olej, pak by mel v poho vydrzet..ale jak s tim nekdo pred tim zachazel uz asi nezjistis..ja jezdil cirka za 10 ale to bylo mesto a sem tam jsem ho protahnul, jinak se da jezdit kol 8 myslim...
-
AdaM5
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Klubové ID: 1110
-
vajgl
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř 20.09.2006 00:00
-
karosmyk
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: pát 02.01.2004 01:00
-
vajgl
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř 20.09.2006 00:00
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
-
Ancias535i
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon 05.02.2007 01:00
- Bydliště: Praha
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
Řídící vstřik - problém asi všech motorů M51, trošičku netěsní, do systému se dostane vzduch, nafta steče do nádrže a pak se startuje do vybití baterky.Ancias535i píše:Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, jinak hlava ok - záleží jak se k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.
Vyřešil jsem to opravou za 750 Kč.
Jinak tds je v automatu na předjíždění do kopce zrovna není, řadí si to jak chce...
-
vajgl
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř 20.09.2006 00:00
to je pravda ze benziny sou spolehlivejsi, skoro bezudrbovy a levnejsi ale potrebuju naftozrouta... cas od casu mi pritece naka ta nafta zadacoAncias535i píše:Měl jsem E34tds 2 roky a ňáký problémy byly. Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, pak odešlo vstřikovací čerpadlo a ke konci už bylo načatý turbo. Benzínové motory jsou mnohem spolehlivější. Jinak hlava ok - záleží jaxe k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.
-
karosmyk
- Registrovaný
- Příspěvky: 169
- Registrován: pát 02.01.2004 01:00
tento vstřik není řídící ale spíše detekční nijak ostatní vstřiky neovlivňuje jen když je něco v nepořádku třeba jako vstřikovací dávka nebo není nafta jak má být nebo prostě něco tak tento vstřik signalizuje na palubce poruchuJawak píše:Řídící vstřik - problém asi všech motorů M51, trošičku netěsní, do systému se dostane vzduch, nafta steče do nádrže a pak se startuje do vybití baterky.Ancias535i píše:Hlavně vstřiky, ten řídící není úplně levný, jinak hlava ok - záleží jak se k tomu chováš hlavně za studena, spotřeba okolo 8.
Vyřešil jsem to opravou za 750 Kč.
Jinak tds je v automatu na předjíždění do kopce zrovna není, řadí si to jak chce...Jinak spokojenost
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
