Peter píše:díky za radu, pustím sa do toho,je to zložité rozobrať? už asi aj viem prečo mi na diagnostike vyhadzovalo chybu skrat na kostre- relé vyhrievania zadného okna

Vymen obe strany.Nejlepsi je udelat dole u sloupku autokonektor a protahnout jen 1m dratu do dveri a tam udelat dalsi konektor.Pro pozdejsi vymenu.Delal jsem to uz na 6autech a majitele jsou spokojeni,2 si uz obnovovali draty a rikali,ze je to fajn protahnout drat jen od konektoru pres sloupek gumovou pruchodku a do dveri ke konektoru.
Cas pokud mas vsechen material tak cca.3h.Draty jsou barevne rozliseny takze by jsi se nemel splest.POZOR 2 draty jsou stale pod napetim je to prime napajeni servomotoru zamku.
Pokud budes vymenovat systemem konektoru,tak rozdelej oba boky v kufru jsou svazky dratu vedouci do sloupku,rozdelej plast dveri(za naradim,trojuhelnikem)aby jsi se dostal ke svazkum.Pritahni si draty ve sloupke do kufru aby byly co nejdelsi aby se pekne delal konektor a prestipej jednotlive draty,promeruj prestiple draty merakem kde je 12V(mer samozrejme draty co vedou z podlahy ne ty co jsi prestipl a vedou do sloupku)draty s napetim zaizoluj,pak pres pruchodku vytahej jednotlivy draty a na posledni drat co budes vytahovat privaz drat nebo provazek pro protazeni novyho svazku.Svazky jsou vedeny na boku dveri pod plastovyma krytama,Na vyhrivani skla jsou vedeny dva draty 2,5mm a jsou naletovany na skle pod plastovou krytkou skla.
Draty pouzij prumeru 0,5 a 0,75mm jsou tam nektery s vetsim prurezem kvuli odberu a hlavne aby ti to slo protahnout pruchodkou a aby se to dokazalo dobre ohybat v pantu(z leve strany jsou vedeny 2 draty 2,5mm pro vyhrivani tak pozor.Dobre se to dela s 9 barvami dratu.Daji se sehnat.