Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39/facelift - 525i/525d/530d
Zdravim, uz nejakou dobu vybiram auto (01-02, cenove mezi 300 a 400k) a porad se nemuzu rozhodnout co z vyse jmenovanych. Selsky rozum mi rika, ze kazdodenni jezdeni 10km do a z prace naftaku asi moc neprospeje a vzhledem k rocnimu najezdu cca 15kkm neni spotreba zas az tak kriticka. Nebo jsou vuci temhle kratkejm cestam tyhle naftaky imunni? Existuje u toho benzinu nejaka zasadni nevyhoda (krome toho ze se prakticky nevyskytuji) nebo duvod proc jit v mem pripade do nafty? Prijde mi to jako zbytecny risk (poskozeni ze spatne nafty/vstriky/turbo) vzhledem k prinosu mozna nizsi spotreby (ted zivim 2litr za 11/100 ve meste, nepredpokladam ze ta 2.5 bude zrat vic jak 12?), pletu se ?
Benzinaku se vyskytuje spousta akorat se pro ne musi za hranice, protoze ruzne pochybne existence co vozi auta z Reichu k nam berou jenom diesely a tim je dan sortiment vozu u nas.
Benzin je dobra volba, akorat je lepsi si priplatit na 530i, ktera lepe jede a stejne zere. U BMW je spotreba dana spise poctem valcu nez objemem, sestivalce zerou plus minus stejne a osmivalce take.
Benzin je dobra volba, akorat je lepsi si priplatit na 530i, ktera lepe jede a stejne zere. U BMW je spotreba dana spise poctem valcu nez objemem, sestivalce zerou plus minus stejne a osmivalce take.