Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
neznate tu 520 hamann?je z Liberce
523,jasne motorove lepsi,novejsi model,to je vse pro,ale hamann je opticky hezci,obe auta pisi servis a tak.no uvidim
diky za rady
už jen proto, že 523i si s tak těžkým autem jako E39 je pohraje daleko lépe a myslím , že to u spotřeby i celkového svezení oceníš, můžeš si porovnat parametry na technické stránce tohodle fóra a odpovíš si sám..
..nevím jakou úpravu ta 520i od Hamanna má, ale samotný výkon ničím nenahradíš
free24 píše:neznate tu 520 hamann?je z Liberce
523,jasne motorove lepsi,novejsi model,to je vse pro,ale hamann je opticky hezci,obe auta pisi servis a tak.no uvidim
diky za rady
ted jsem na ně koukal a "Hamann" je pouze exteriérově ikdyž na fotkách vypadá dobře typuji na basl po havárii. Ta 523i taky havarovaná na zadek kde má nová světla ... u obou bych byl opatrný a pořádně zkontroloval
u 523i bych si zjistil jaký systém LPG tam je ... pokud to není vstřikování tak nebrat... toť můj názor
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
a taky bacha na platnost bomby,taky tam muze byt nejaky holandsky system,na kterej tady nejsou dily a pak se musi menit cela sada treba i se smesovacem apod., a to je pak rana
JanK píše:a taky bacha na platnost bomby,taky tam muze byt nejaky holandsky system,na kterej tady nejsou dily a pak se musi menit cela sada treba i se smesovacem apod., a to je pak rana
o spotrebe vim,ze je jedno jestli 2,0 nebo 2,8 ci 2,3,zerou stejne.jen se mi obe libi,vim ze hamann je jen opticky,ale jak jsi poznal ze byli bourane?ja jsme se jiz jednou spalil,takze pak bych jel ke krotiloj na prohlidku,dela to za 2tis a clovek ma pak trochu jistotu.
s tou spotrebou se pletes v jednou smeru, pokud nejsi ridic snek tak aby ti 2,0 jelo aspon trochu podobne jako 2,8 (zadny draceni pro 2,8) tak tam ta spotreba bude u 2,0 vetsi....
no je pravda ze u 2,8,kdyz jsem ji prohnal,mnel jsme tiptronic,tak jsme v prumeru nad 12l neskocil a kdyz jsme jel normal,zrala tez 12l,moc jsme to nepochopil,ale pc to tak ukazala a mnel jsem i 2,0,sice e34,ale ta zrala tez tak v prumeru 11l,takze nevim,je pravda,jezdil jsme okrsky a mesto,zadna dalnice
free24 píše:no je pravda ze u 2,8,kdyz jsem ji prohnal,mnel jsme tiptronic,tak jsme v prumeru nad 12l neskocil a kdyz jsme jel normal,zrala tez 12l,moc jsme to nepochopil,ale pc to tak ukazala a mnel jsem i 2,0,sice e34,ale ta zrala tez tak v prumeru 11l,takze nevim,je pravda,jezdil jsme okrsky a mesto,zadna dalnice
Problemem je, ze palubni komp a skutecna spotreba jsou dve dost casto nesouvisejici veliciny. Jedine rozumne mereni spotreby je pri tankovani.
ono je taky pro kazdyho jinej pojem to prohnat...a taky zalezi na stavu toho auta...12 na klobouk je hodne a 12 na poradny prohnani je malo tak je to taky divny....