Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

volnoběh

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
525tds
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 22.07.2005 00:00

#1 Příspěvek od 525tds »

Zdravím ,
poslední dobou mám potíže s 525 TDS r.v. 1992 . Motor mi začal chcípat za tepla na volnoběh . Stačilo otočit volantem nebo nebo jen pustit ventilátor topení . Zdálo se mi , že má motor málo otáček při volnoběhu cca tak 650 . Včera jsem s tím laboroval a tak jsem otáčky zdvihnul a to na potenciometru na 900 . Motor teď nechcípá , ale mám dojem ,že to není nejlepší řešení . Nevím co řídí volnoběh hlavně mě zaráží , že po odpojení táhla od pedálu akcelerace na potenciometr motor zhasne , jako v traktoru kde se motor vypínal nadzvižením pedálu akcelerace ( plynu ) . Pokud máte někdo podobný zkušenosti ,poraďte prosím . Děkuji PEPA
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 509
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO
Klubové ID: 887

#2 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

píšeš že za tepla ale kdyby i za studena asi bych se mrkl na palivovej filtr nebo nafta není ťip-ťop
525tds
Registrovaný
Příspěvky: 39
Registrován: pát 22.07.2005 00:00

#3 Příspěvek od 525tds »

Mám dojem , že za studena to nedělá, protože studený motor má vyšší volnoběžné otáčky . Po zahřátí motoru volnoběh klesne a to je ono . Nevíte kolik by měl být ? někde jsem četl ,že to je 850 +- 50 . Teď co jsem to zvihl na těch 900 je to v dobré . Ale asi to bude opravdu něco s naftou , zkusím to teď po vyjetí nádrže vyčistit a vyměnit palivový filtr .PEPA
Odpovědět