No pokud to bereš takhle,tak do toho asi nechoďAda_CZ píše:Zdar, prosimvas. Ma tady nekdo z vas poneti kolik by mohla stat generalka v pripade ze by provozem na LPG vznikly v motoru vule (vycisteni karbonizace)a zacal zrat olej?
jedna se o E39 523i se 190 tisici najetymi.
Musim se pojistit nez do toho pudu.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW a LPG?
-
milonovo
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
Já jsem opravdu diletant v téhle oblasti. To připouštím. Jsem rád, že jsem pobavil odborníky. Leč si myslím, že mohl být dotaz pochopen, ZŘEJMĚ jsem jej špatně a neodborně formuloval a zkusím jinou formu vyjádření. Asi trpím nějakou asociální poruchou...
Citace Alpa:
"neni uplne dobre montovat lpg do motoru ktery ma jiz hodne nabehano na benzin ci naftu (vicemene vice jak 300-400 tisic) ... jde o to ze lpg pusobi antikorozivne, ma vyssi oktanove cislo (110-130 oktanu) a tim pusobi na "vycisteni" nejen spalovaciho prostoru. Coz muze byt u hodne jetych motoru celkem problem, protoze dojde k postupnemu odstraneni necistot a tim se projevi vule v motoru a muze dojit k domnelemu "zkazeni" motoru plynem. Problem je tu ale paradoxne na strane benzinu a neadekvatni udrzby benzinoveho zivotniho cyklu"
Presně tohle jsem měl namysli. Víte patřím mezi smolaře a nemám záruku, že nebyl motor třeba stočen. Proto jsem chtěl zjistit co by to pro mě znamenalo. Snažím se sebevíc, ale zřejmě házím hrách o stěnu. Místo alespoň přibližných cifer tu na stopro dostanu telefonní čísla servisů ať si zavolám.
Kruci, jsem kovaný v jiných oblastech, a když za mnou např. příjde někdo s prosbou, že mu nejde sebemenší pitomost na počítači, pomohu mu a ne proto, abych prezentoval či dokazoval své schopnosti. A to tak, že se nebude stydět za mnou přijít znova.
"bez urážky"
Citace Alpa:
"neni uplne dobre montovat lpg do motoru ktery ma jiz hodne nabehano na benzin ci naftu (vicemene vice jak 300-400 tisic) ... jde o to ze lpg pusobi antikorozivne, ma vyssi oktanove cislo (110-130 oktanu) a tim pusobi na "vycisteni" nejen spalovaciho prostoru. Coz muze byt u hodne jetych motoru celkem problem, protoze dojde k postupnemu odstraneni necistot a tim se projevi vule v motoru a muze dojit k domnelemu "zkazeni" motoru plynem. Problem je tu ale paradoxne na strane benzinu a neadekvatni udrzby benzinoveho zivotniho cyklu"
Presně tohle jsem měl namysli. Víte patřím mezi smolaře a nemám záruku, že nebyl motor třeba stočen. Proto jsem chtěl zjistit co by to pro mě znamenalo. Snažím se sebevíc, ale zřejmě házím hrách o stěnu. Místo alespoň přibližných cifer tu na stopro dostanu telefonní čísla servisů ať si zavolám.
Kruci, jsem kovaný v jiných oblastech, a když za mnou např. příjde někdo s prosbou, že mu nejde sebemenší pitomost na počítači, pomohu mu a ne proto, abych prezentoval či dokazoval své schopnosti. A to tak, že se nebude stydět za mnou přijít znova.
"bez urážky"
ad Prince VSI-taktak,jak píše alp. Mám ho namontovaný v e39 540iA,namontováno cca 2 měsíce a najeto zatím cca 15t a zatím bez problémů... a jede to fakt stejně jako na benál. takže vřele doporučuji.alp píše:ad prince: jeden z nejlepsich systemu. Elektronicky i mechanicky nejpropracovanejsi, zejmena z duvodu dynamicke nekolikafazove mapy, ktera nebyva obvykla u ostatnich systemu. Je-li to za dobrou cenu, urcite ber. Prince se specializuje i na vozy vyssi tridy, jako porsche, atd ...
ad holandsko: do garazi muzou auta s lpg za techto podminek:
1. garaz je nad urovni zeme (LPG je tezsi nez vzduch)
2. garaz je vetrana na urovni zeme, ci ma nuceny obeh max 20cm nad urovni
3. jsou splneny body 1. a 2. a zijes v civilizovane zemi, ktera nema stupidni predpisy z 1. republiky
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Na kolik tě to přišlo? Uvažoval jsem taky o V8. A bylo mi řečeno že něco kolem 50. (tisíc samozřejmě).rades píše:ad Prince VSI-taktak,jak píše alp. Mám ho namontovaný v e39 540iA,namontováno cca 2 měsíce a najeto zatím cca 15t a zatím bez problémů... a jede to fakt stejně jako na benál. takže vřele doporučuji.alp píše:ad prince: jeden z nejlepsich systemu. Elektronicky i mechanicky nejpropracovanejsi, zejmena z duvodu dynamicke nekolikafazove mapy, ktera nebyva obvykla u ostatnich systemu. Je-li to za dobrou cenu, urcite ber. Prince se specializuje i na vozy vyssi tridy, jako porsche, atd ...
ad holandsko: do garazi muzou auta s lpg za techto podminek:
1. garaz je nad urovni zeme (LPG je tezsi nez vzduch)
2. garaz je vetrana na urovni zeme, ci ma nuceny obeh max 20cm nad urovni
3. jsou splneny body 1. a 2. a zijes v civilizovane zemi, ktera nema stupidni predpisy z 1. republiky
Co ztráta výkonu? Předpokládám, že u tohoto systému je minimální a hlavně u těch x set koní stejně ztráta pár kopyt neni poznat. Já právě o tom přemýšlím do 535i. Máš tam toroida nebo klasickej válec? O kolik se zvedla spotřeba?rades píše:ad Prince VSI-taktak,jak píše alp. Mám ho namontovaný v e39 540iA,namontováno cca 2 měsíce a najeto zatím cca 15t a zatím bez problémů... a jede to fakt stejně jako na benál. takže vřele doporučuji.alp píše:ad prince: jeden z nejlepsich systemu. Elektronicky i mechanicky nejpropracovanejsi, zejmena z duvodu dynamicke nekolikafazove mapy, ktera nebyva obvykla u ostatnich systemu. Je-li to za dobrou cenu, urcite ber. Prince se specializuje i na vozy vyssi tridy, jako porsche, atd ...
ad holandsko: do garazi muzou auta s lpg za techto podminek:
1. garaz je nad urovni zeme (LPG je tezsi nez vzduch)
2. garaz je vetrana na urovni zeme, ci ma nuceny obeh max 20cm nad urovni
3. jsou splneny body 1. a 2. a zijes v civilizovane zemi, ktera nema stupidni predpisy z 1. republiky
Stálo to 52tBirkoff píše:Na kolik tě to přišlo? Uvažoval jsem taky o V8. A bylo mi řečeno že něco kolem 50. (tisíc samozřejmě).rades píše:ad Prince VSI-taktak,jak píše alp. Mám ho namontovaný v e39 540iA,namontováno cca 2 měsíce a najeto zatím cca 15t a zatím bez problémů... a jede to fakt stejně jako na benál. takže vřele doporučuji.alp píše:ad prince: jeden z nejlepsich systemu. Elektronicky i mechanicky nejpropracovanejsi, zejmena z duvodu dynamicke nekolikafazove mapy, ktera nebyva obvykla u ostatnich systemu. Je-li to za dobrou cenu, urcite ber. Prince se specializuje i na vozy vyssi tridy, jako porsche, atd ...
ad holandsko: do garazi muzou auta s lpg za techto podminek:
1. garaz je nad urovni zeme (LPG je tezsi nez vzduch)
2. garaz je vetrana na urovni zeme, ci ma nuceny obeh max 20cm nad urovni
3. jsou splneny body 1. a 2. a zijes v civilizovane zemi, ktera nema stupidni predpisy z 1. republiky
Ztrátu výkonu nijak nepozoruji,při přepínání plyn/benzín za jízdy nepozoruji žádně změny,nádrž mám toroidní na 70 litrů.spotřeba-o tom jsem už tady psal delší článek-z té jsem prostě nadšenej-dlouhodobě cca 14,5l plynu,takže při ceně 12,90/l si každý spočítá.(ještě nutno připočítat zhruba 0,20Kč na 1Km za benzín.Pokud srovnám provoz za pohonné hmoty se svým minulým vozem-e46 320d 110kW chip kercher(cca 135kw) se kterým jsem najel necelých 100tis tak náklady jsou zhruba stejné-možná o malinko i nižší-ale nutno podotknout,že úplně jiné svezeníKrysa píše:Co ztráta výkonu? Předpokládám, že u tohoto systému je minimální a hlavně u těch x set koní stejně ztráta pár kopyt neni poznat. Já právě o tom přemýšlím do 535i. Máš tam toroida nebo klasickej válec? O kolik se zvedla spotřeba?rades píše:ad Prince VSI-taktak,jak píše alp. Mám ho namontovaný v e39 540iA,namontováno cca 2 měsíce a najeto zatím cca 15t a zatím bez problémů... a jede to fakt stejně jako na benál. takže vřele doporučuji.alp píše:ad prince: jeden z nejlepsich systemu. Elektronicky i mechanicky nejpropracovanejsi, zejmena z duvodu dynamicke nekolikafazove mapy, ktera nebyva obvykla u ostatnich systemu. Je-li to za dobrou cenu, urcite ber. Prince se specializuje i na vozy vyssi tridy, jako porsche, atd ...
ad holandsko: do garazi muzou auta s lpg za techto podminek:
1. garaz je nad urovni zeme (LPG je tezsi nez vzduch)
2. garaz je vetrana na urovni zeme, ci ma nuceny obeh max 20cm nad urovni
3. jsou splneny body 1. a 2. a zijes v civilizovane zemi, ktera nema stupidni predpisy z 1. republiky
Zdarec, jestli tomu dobře rozumím, máš tam normální podtlakovej systém?Bairischen píše:čau... Mam 525i e34, a před dvěma dny jsem tam zabudoval LPG, od Firmy BRC-vše nové, reduktoe na 140Kw, protišlehovou klapku kvůli váze vzduchu, normální dvaapůlkouvý Mix, žádný kopaniny a ůpravy atd... najezdil jsem 300km a vůbec si jako nemůžu na nic stěžovat, plyn si bude ještě nějakou chvíly sedat,ještě se došteluje, otáčky drží, startuje to na plyn studený, na dálku to bere 12Lplynu, nějaký zvadnutí výkonu a podobný řeči...je fakt že už nad 5tis ot. je to slabší ale používám jiné otáčky..zatim ok...
Nebo je tam sekvent?
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
podtlakovy system nebrat ..Artax píše: Zdarec, jestli tomu dobře rozumím, máš tam normální podtlakovej systém?
Nebo je tam sekvent?
tyhle auta maji vstrikovani, patri tam vstrikovani ...
podtlakove systemy jsou vyborne pro auta s karburatorem ..
jinak budete resit zaslehy, problemy s vykonem, volnobehem apod ...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Čtyři roky stará diskuse 
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
DestinyE34
- Registrovaný
- Příspěvky: 278
- Registrován: úte 06.10.2009 00:00
Dovolte mi jeden inzerátek
řekněme,že se snažím pomoct rozhodnout mezi plynem a benzínem v tomto tématu a tak přikládám ilustrační foto,které jde po unzipování zhmotnit a koupit
[/url]http://auto.bazos.cz/inzerat/7051972/LP ... o-2014.php
[/url]http://auto.bazos.cz/inzerat/7051972/LP ... o-2014.php
