Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zdendaa
Registrovaný
Příspěvky: 47 Registrován: úte 31.01.2006 01:00
#1
Příspěvek
od Zdendaa » sob 09.12.2006 17:35
Zdarec ..
Chlapi, máte někdo zkušenosti s předěláním šaltpáky /E 39/ na zkrácené řazení "short shifters".. Je to problém to tam namontovat? A hlavně - má to nějakej smysl??
Za případné odpovědi díík..
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986 Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od RuDoSh » sob 09.12.2006 17:53
u e39 bych to neresil, neni to zadny sportak
mozna v nejake vic upravene trojce...
Zdendaa
Registrovaný
Příspěvky: 47 Registrován: úte 31.01.2006 01:00
#3
Příspěvek
od Zdendaa » sob 09.12.2006 18:09
..nejde mi o sport, ale o kvalitu přeřazení...
JFK
Čestný člen
Příspěvky: 4718 Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota
Klubové ID: 2
#4
Příspěvek
od JFK » sob 09.12.2006 19:27
Kabatnik mi to bude delat do trojky... nejaky jeho system, tak jsem zvedav
zeptam se jestli to dela i do petky... nemas automat?
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208 Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od psena » sob 09.12.2006 20:02
Jinak nepocitej s "kvalitnejsim prerazenim" je to jen kratsi draha, ale za cenu moznych problemu prave s komfortem.
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275 Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od Fazeey » ned 10.12.2006 00:16
po instalaci potom jenom ta rychlost tak dobře nezapadá jako origo.. a taky se musí sundat ten zpožďovací ventil na spojce jinak to mít význam asi moc nebude