E39 CR: 6 vstřikovačů = 72.000,- Kč...je to normální ?
-
Chaotik
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: ned 29.10.2006 00:00
- Bydliště: Třebíč
-
Kuba
-
Lukáš
- Registrovaný
- Příspěvky: 1151
- Registrován: pon 11.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
byla to snad w115(nebo 123), ale neměl tam už puvodni motor....Atila píše:Ono vubec bude tezke za par let kupovat ojetiny, protoze dnesni auta jsou cim dal tim vice odflaknuta a zacinaji se sypat v dobe, kdy by auta z osmdesatych let byla jeste tak akorat v zabehu.Kuba píše:Nezapomenu na MB W123 300TD a MBW124 250TD, jen sem tam lil naftu....oprava vstřikovačů origoš kolem 2.500,- Kč....
Si vem treba severska auta jako Volvo nebo Saab, kdysi neskutecne drzaky. Saaby z osmdesatych let jezdi jeste dneska na puvodni turbo a to maji na tachu klidne 750.000km, zatimco u dnesni 9-5tky je odvarene turbo nejcastejsi zavadou a nekterym umrelo jeste pred najetim 50.000km. Je to proto, ze jsme zapomneli turba delat? Nezapomneli, ale setri jak se jak se da a na kvalite zejmena materialove je to znat.
Vzpominam si jak Mercedes odkoupil od toho reckeho taxikare tusim W124rku s najetymi deseti miliony kilometru do sveho muzea. Sem si rikal: dobre ze ji hosi davate do muzea, protoze vase dnesni produkce uz to rozhodne nenajede.
-
milonovo
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
-
Kuba
Tak 2 miliony km původní motor - nevim nevim. Ale je fakt, že velkoobjemový diesely typu Mercedes W123 300D, TD nebo W124 250D nebo 300D či TD vydržely včetně turba bez potíží 400.000, 500.000,600.000 km ..... . Někdy se tam sraly žhavičky, občas odešla vodní pumpa, ale motor držel mechanicky, čerpadla držela....
Dnešní BMW, MB... samej drátek, samá hadička, smaý čidlo, CAN-BUSy... vstřiky ne 350,- Kč (bez práce) za kus, ale 12.000,- Kč ...... když odejde pumpa vysokotlaká, je to rána, to samý různý čidýlka ..... Motory s virovejma komůrkama a řadovejma čerpadlama šlo provozovat bez potíží na směsku petroleje, rostlinovýho oleje... to můžu u dnešních CDI zapomenout.
Otázka je, jestli ten pokrok, když je tak lacině proveden, že se nakonec spotřebiteli prodraží, má smysl........
Dnešní BMW, MB... samej drátek, samá hadička, smaý čidlo, CAN-BUSy... vstřiky ne 350,- Kč (bez práce) za kus, ale 12.000,- Kč ...... když odejde pumpa vysokotlaká, je to rána, to samý různý čidýlka ..... Motory s virovejma komůrkama a řadovejma čerpadlama šlo provozovat bez potíží na směsku petroleje, rostlinovýho oleje... to můžu u dnešních CDI zapomenout.
Otázka je, jestli ten pokrok, když je tak lacině proveden, že se nakonec spotřebiteli prodraží, má smysl........
-
milonovo
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
Včera se to na volnoběh začalo trochu pohupovat, tak jsem ho tam dnes nechal dát a zdá se to být dobrý.RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
RSak
- Registrovaný
- Příspěvky: 298
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 624
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
Repase vršku stála 1400, výměna v BMW 1700 + 1000 za nějaký těsnění (celkem 12 kousků).RSak píše:to Vlasta: kolik stála ta repase a kolik jsi platil výměnu vstřiku ?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Kuba
Tak to minulej tejden trefilo už i souseda. sice ne na BMW, ale na Mercedesu CDI. Má nalítáno 260.000 km. Kolísání volnoběhu jako kráva. Diagnósa: 2 vstřikovače mimo parametry, 2 na hranici. Doporučení: Vyměnit všechny. Repasi nedoporučujou, protože spodek se stejně neopraví..... A dostane slušnou cenu - po slevě kolem 50.000,-- Kč -. To je fakt tragédie ty ceny
-
milonovo
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
No hele ono to jde určitě řešit i jinak,pokud si to auto koupil jako nový a najel 260k tak už tratí tolik že ho 50 nerozhodí a bude jezdit dalších 250,nebo to nechá zrepasovat a prodá.Myslím že kdyby to na mě přišlo,že bych musel měnit všechny,radši koupím nějakou kaši s málo kilometrama a zbytek rozprodám než je kupovat za 70tis.Já je teď např. měl možnost koupit za půl-nový origo,ale nechal jsem to bejt a vzal jen jeden...kdyby náhodou.
-
RSak
- Registrovaný
- Příspěvky: 298
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 624
to Kuba: tak to už neřeš, už si něco kup, jezdi a užívej života, a neřeš pořád co je drahý nebo tě s toho trefí a ani pořádná rakev není dnes za stovku
když budeš měnit brzdy a budeš tam chtít dát něco, co se ti po pár kilometrech nezkroutí, vytopíš 20 papírů, kabinový mikrofiltry jsou tam dva a dohromady stojí 2 tisíce apod
když budeš měnit brzdy a budeš tam chtít dát něco, co se ti po pár kilometrech nezkroutí, vytopíš 20 papírů, kabinový mikrofiltry jsou tam dva a dohromady stojí 2 tisíce apod
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
Tak to zase včera po ostřejší jízdě houpalo na volnoběh. Asi jelo jen 5 válců. Po půlhodinové přestávce jsem to nastartoval a od tý doby je to zase dobrý. Tak nevím. Zkusím asi zahejbat konektorama na tryskách.RSak píše:to Vlasta: jak jsi dopadl s repasovaným vstřikovačem?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Kuba
Řikám to tu už po desátý. CR-vstřikovače kompletně generálkovat nejdou. Prostě ne. Alespoň ne v podmínkách v Čechách. Čemu říká někdo repase, to je pouhá repase vršku. Může být dobrá, ale spodek - jehlu a sedlo, to neobnoví. V tom je ten průser. Vývojářský středisko BOSCH o problému kavitace u CR ví při tak vysokejch tlacích - prostě to po 150.000, někdy až 200.000 nebo i 300.000 km to už nemá optimální parametry.
Sem o tomhle problému už nashromáždil různý materiály. Proto se Němčouři BMW CR tak často po 200.000 km zbavujou......

Sem o tomhle problému už nashromáždil různý materiály. Proto se Němčouři BMW CR tak často po 200.000 km zbavujou......
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
Vstřikovač "pouze" propouštěl větší množství nafty do přepadu. Spodek při měření na stolici O. K. Závada bude zřejmě v elektrice. Auto má najeto 140 tis. km. Kdyby měly být po tolika kilometrech v hajzlu celý vstřikovače, tak je to celkem nákladnej koníček a raděj bych potom živil jenom eMko.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
Atila
- Registrovaný
- Příspěvky: 657
- Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Ono je to hezky videt i na cenach ojetych E39tek v SRN. Pokud ma E39 najeto neco pres 200.000km, tak je 530d 142kW o tisic EUR az dva levnejsi nez vybavou srovnatelna 530i. Ovsem pokud jde o vozy s najezdy kolem 150.000km (tj. relativne daleko do vymeny vstriku), tak je naopak 530d o tisicovku ci dve drazsi nez 530i.Kuba píše:Sem o tomhle problému už nashromáždil různý materiály. Proto se Němčouři BMW CR tak často po 200.000 km zbavujou......![]()
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
Hyri
- Registrovaný
- Příspěvky: 1149
- Registrován: ned 09.10.2005 00:00
- Bydliště: Bratislava okolie
- Klubové ID: 712
-
Pajunk
- Registrovaný
- Příspěvky: 116
- Registrován: pon 17.03.2008 01:00
- Bydliště: Havířov
- Klubové ID: 1952
no takže jsem se dočetl o tom že vstřiky kolem 150t až 200t odcházejí, že kulomet má kadenci nevím kolik ale můj problém je jiný - koupil jsem 530d od martena a zjistil jsem že v autě jsou 4vstřiky vyměněné uplně z jiného auta - auto škube, špatně startuje a ty čtyři vstřiky vracejí dvakrát tolik nafty co původní 2 vstřiky- moje otázka je jestli je vůbec možné koupit ty vstřiky za jinou cenu než 10t za kus a pokud ano tak kde????

