Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

recenze ojetin e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Klubové ID: 208
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Baxon »

Dokonalý kočár stárne.............................

http://www.tipcars.com/applications/mag ... mailem=ano
Bambim
Registrovaný
Příspěvky: 676
Registrován: stř 19.01.2005 01:00
Bydliště: Závodí
Klubové ID: 705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Bambim »

Moc pekny clanek... 8)
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 13015
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Klubové ID: 119
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od matal Moderátor »

V podstatě řečeno vše důležité.. :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od RuDoSh »

sice pise jak deb, ale vse potrebne tam je :)
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Pivson »

jo jo je to tak

No ale s nějakejma věcma nesouhlasím:

PLUSY

+ prostornost (no fakt se mě tam moc místa v limuzíne nezdá)

MÍNUSY

- slabé světlomety (ano staří zapracovalo, chce to koupit nové)

- výfukové potrubí rychle koroduje a je velmi drahé (když člověk umí schánět je levné)

- omezená trakce za ztížených podmínek (člověk co psal jezdí s předokolkou)

- nevýrazný tah verzí 520i z nízkých otáček (ano ano)

- omezená pružnost dieselových motorů

- nespolehlivost dieselových motorů

- vysoká spotřeba paliva (zážehové osmiválce)



· koroze karosérie (ano zvláště v ČR z opravených bouraček, nebo prahy v místě kde se zvedaj auta a zadní lemy, jinak velice dobré a uroven ochrany dobrá)

· vyosená vodicí kladka řemene pohonu pomocných agregátů (do 1991) (po několika tisících kilometrech běžná věc na každém autě)

· vadné tištěné spoje přístrojových desek a jejich softvarové chyby (zejména do 1992)

· trhající se plastové vodní čerpadlo (při modernizaci v roce 1993 nahrazeno ocelovým)

· vadná viscospojka ventilátoru chlazení s následkem přehřátí (opět normální věc co se netýká pouze BMW)

· poruchy elektrické instalace (snad jsem něměl auto co by to nemělo)

· opotřebené silentbloky a čepy předních závěsů (ano přední náprava trpí)

· zanesená hydraulická zdvihátka (klepání z motoru) - důsledek v ČR co nejlevnější olej

· roztržená hardy spojka kardanového hřídele (normální věc, po tolika kilomatrech se roztrhá všude)
fiti
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pon 27.11.2006 01:00

#6 Příspěvek od fiti »

Zdar,
jak je to s tím praskání hlav?? Chci koupit 525i 91 a mladší a tohle mě docela zarazilo.
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Pivson »

fiti píše:Zdar,
jak je to s tím praskání hlav?? Chci koupit 525i 91 a mladší a tohle mě docela zarazilo.
Není to tak horký, pokud to někdo brutalně neuvařil
Prostě zkontrolovat, projet, kouknout na vodu na olej, ale špatně se to poznava
tonyrs
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pát 01.12.2006 01:00

#8 Příspěvek od tonyrs »

zdarec lidi. Mám možnost koupit bmw 525 tds r.v. 11/94, po novém laku, po v podstatě prvním majiteli. Auto má najeto cca 350 tkm. Má to cenu ???
Kamarádi co mají bmw tak říkají ať prý vůbec kilometry neřešim. Na co bych si měl dát při koupi pozor atd. Zajímají mě názory více lidí. (bude to možná moje první bmw, zatím jezdím felicií, konečně bych si splnil sen)
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Pietro »

tonyrs píše:zdarec lidi. Mám možnost koupit bmw 525 tds r.v. 11/94, po novém laku, po v podstatě prvním majiteli. Auto má najeto cca 350 tkm. Má to cenu ???
Kamarádi co mají bmw tak říkají ať prý vůbec kilometry neřešim. Na co bych si měl dát při koupi pozor atd. Zajímají mě názory více lidí. (bude to možná moje první bmw, zatím jezdím felicií, konečně bych si splnil sen)
Jestli se o to auto staral, tak se toho neboj... Osobně jsem měl TDs co mělo najeto přes půl mega, a kdyby ho jeden kokot neuvařil( odešla vodní pumpa), jezdilo by dodones.....
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 687

#10 Příspěvek od bmwfil »

tonyrs píše:zdarec lidi. Mám možnost koupit bmw 525 tds r.v. 11/94, po novém laku, po v podstatě prvním majiteli. Auto má najeto cca 350 tkm. Má to cenu ???
Kamarádi co mají bmw tak říkají ať prý vůbec kilometry neřešim. Na co bych si měl dát při koupi pozor atd. Zajímají mě názory více lidí. (bude to možná moje první bmw, zatím jezdím felicií, konečně bych si splnil sen)
Bud v klidu, ty km vubec nic neznamenají a podle počtu by mohly být i skutečné. Jinak pokud je to po prvním majiteli, měla by být k vozu i serviska, kde máš uvedené co se s tím kdy dělalo a pak už bych asi neváhal. Jenom si jestě zjisti proč byl dělanej ten celolak.
Memory
Registrovaný
Příspěvky: 315
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Memory »

E34 nikdy nezestarne :D stejne jako E30 :)
Odpovědět