Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 525i, 530i, r.v. 2002 - na co pozor pri koupi?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
emp
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: sob 18.11.2006 01:00

#1 Příspěvek od emp »

zdar vazeni,
na co se v bazaci u tehle zazraku zamerit?
okem odhalim leda kde to rezne a jestli je to nekde zmuchlany, pri testovaci jizde na studenej motor nepoznam nic moc :driver:
pozna se neco pri diagnostice, kdyz to dotahnu do autoriz. servisu? - jaky udaje sledovat? :idea:

diky moc!
emp
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Jsou různé příznaky, jak se dá zjistit, že auto bylo bourané nebo že na něm byly dělány větší opravy a jde o to proč.

Dívejte se pozorně na spoje (sváry), které jsou při výrobě v továrně překryty plastovým tmelem, který chrání spoje jednotlivých částí karoserie před zatékáním, korozí, vnikáním nečistot apod. Po opravě není většinou možné uvést je do původního stavu, tmel je hrbolatý, nepravidelný a často je i proveden z jiného materiálu. Otevřete motorový a zavazadlový prostor, nebojte se odstranit všechny koberce, plastové kryty i rezervní kolo, abyste co nejlépe viděli na vnitřní spoje karoserie i jejího skeletu. Je opět dobré kontrolovat obě strany zároveň a vzájemně je porovnávat. Vůz totiž montují stroje, a proto by vše mělo být symetrické. Pokud u některých vozů nejsou např. ve spoji nosných sloupků a střechy tmelené spáry, měli bychom vidět bodové sváření, opět všechny bodové sváry stejné a symetrické. Je velmi důležité prověřit, zda auto nebylo bourané v motorové části, protože tím mohly být poškozeny i důležité součásti samotného motoru. Často se stává, zejména po havárii na bok vozidla, že sloupky, které jsou velmi důležitou pevnostní a bezpečnostní součástí vozu, jsou neodborně opraveny a často i vyměněny. Toto lze zjistit porovnáním se sloupky na druhé straně vozidla nebo i s jiným vozidlem stejné značky a typu. Rozhodně s prohlídkou nespěchejte, koupě vozu ostatně není zanedbatelnou investicí. Seriózní prodejce by vám měl navíc umožnit vyzdvižení auta na rampu. Prohlídkou svárů a výmazu na podvozku zjistíte nejen, jestli auto nebylo bourané, ale třeba i to, jestli nebylo svařeno z více dílů. Viz na : http://auto.idnes.cz/odpovedi_ojetiny.asp?t=AAAAUTO

a dále na http://www.samuraj.cz/samuraj/clanek/27 ... upit-.html a http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006042304
http://www.auto-plus.cz/faq.php
Odpovědět