Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

teplota u 525td e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
donco
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 08.05.2006 00:00

#1 Příspěvek od donco »

mám dotaz na teplotu.Když jedu do kopce,motor se ohřeje,že je ručička teploměru v půlce ale jak jedu z kopce nebo po rovině,teplota spadne až do modrého pole na teploměru.V létě nebyl problém ale teď když je zima tak je to horší.Co dělat?Poradíte??Je to termostatem jak si myslím a kolik stojí?Díky moc :oops:
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od gyrous »

donco píše:mám dotaz na teplotu.Když jedu do kopce,motor se ohřeje,že je ručička teploměru v půlce ale jak jedu z kopce nebo po rovině,teplota spadne až do modrého pole na teploměru.V létě nebyl problém ale teď když je zima tak je to horší.Co dělat?Poradíte??Je to termostatem jak si myslím a kolik stojí?Díky moc :oops:
Máš v tom chladiči zhruba přes deset litrů vody, podle čeho soudíš, že máš problém? Jestli jsi jel víc než hodinu tak to nemá dělat. O to, že se ti to zahřeje to může být sice pět minut, ale zahřeje se tak polovina vody.
A po hodině jízdy pochybuju že se ti to ochladí z teplé na studenou při jednom zátahu z kopce. Kde by se to asi tak ochladilo?
Tam by byl už jen jeden problém a to vodní čerpadlo, koukni jestli to máš z bakelitu tak je to jasný, čerpadlo je před smrtí a musíš to vyměnit. Nebo volný klíňák. Termostatem to není. Ten buď jede a cvakne, nebo nejede a přehřívá se motor. Ale abys to měl zase ochlazený je to jen a jen vodním čerpadlem. :idea: A jestli to včas neopravíš, tak ti prdne hlava, takové šoky z teplé na studenou to dělá motoru mooooc dobře :twisted:
donco
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 08.05.2006 00:00

#3 Příspěvek od donco »

jak už jsem napsal,v létě nebyl problém ale teď v sobotu jsem jezdil celou noc,byl 1 stupeň nad nulou a dělalo to.To vysvětluje proč jsem našel před chladičem kus kartonu když jsem to koupil.Tento samý problém jsem měl u jiného auta a bylo to tím,že byl stále otevřený termostat :roll:
sturmann
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: pát 20.02.2004 01:00
Bydliště: Jižní čechy

#4 Příspěvek od sturmann »

Hoj, měl jsem nedávno to samý. začalo to najednou strašně chladit. Ne sice až do modrýho, ale jindy byla ručička natvrdo kolem půlky. Teď padala dost doleva k první čárce. Výměna termostatu 350,-kč. Odvzdušnit a je po problému. Čus
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#5 Příspěvek od ajfel »

vymen termostat ....
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od gyrous »

Jsem se splet, bylo mi divné to prudké ochlazení. No a jestli ti to tak chladí, tak vrať zpět karton.
Motory TD se přehřívají v létě a velmi málo se zahřejí v zimě. Závada není v termostatu, jak by se dalo předpokládat.
Jak docílíš toho, aby měl motor v zimě optimální teplotu? Jedinou možností je dodat před chladič kartonovou desku (zastaralé ale praktické). A za ušetřený prachy můžeš na pivko :wink:
Nepomůže ti ani nový termostat :oops:
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#7 Příspěvek od ajfel »

kartonova deska je reseni castecne nefunkcniho termostatu
kazdemu, kdo ho tam ma, preju, at se mu to jednou poradne uvari ..
a za "usetrene penize" moh mit sadu novych gum ... :?
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od BMWAK »

je to termostat!!!!karton si tam na zimu mužeš šoupnout i když by nebylo asi spatný kdyby u něm byli aspon nějaký dirky...
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od gyrous »

To bude asi další věc, ve kterém se v BMW asi nevyznám. Takže odteď ted jsem si uvědomil, že když termostat nefunguje, tak se nepřehřeje motor hmm. Jeho základní poloha při zničeném termostatu je, že pouští celý koloběh chlazení. Nooo je to docela dobrý nápad, který vytvořili soudruzi :).
Většinou u ostatních značek, když jsem měl problém s přehříváním motoru, tak jsem šel po termostatu. U BMW je to ochlazování. 8)
Omlouvám se teda, BMW nováček...
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#10 Příspěvek od ajfel »

gyrous píše:To bude asi další věc, ve kterém se v BMW asi nevyznám. Takže odteď ted jsem si uvědomil, že když termostat nefunguje, tak se nepřehřeje motor hmm. Jeho základní poloha při zničeném termostatu je, že pouští celý koloběh chlazení. Nooo je to docela dobrý nápad, který vytvořili soudruzi :).
Většinou u ostatních značek, když jsem měl problém s přehříváním motoru, tak jsem šel po termostatu. U BMW je to ochlazování. 8)
Omlouvám se teda, BMW nováček...
jenom jsi zatim nemel stesti na spravne pokazeny termostat :D :wink:
kazdopadne, tohle je lepsi porucha nez ta druha :)
donco
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 08.05.2006 00:00

#11 Příspěvek od donco »

dnes jdu pro termostat tak dám vědět,jinak díky za názory
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#12 Příspěvek od tds »

gyrous píše:Jsem se splet, bylo mi divné to prudké ochlazení. No a jestli ti to tak chladí, tak vrať zpět karton.
Motory TD se přehřívají v létě a velmi málo se zahřejí v zimě. Závada není v termostatu, jak by se dalo předpokládat.
Jak docílíš toho, aby měl motor v zimě optimální teplotu? Jedinou možností je dodat před chladič kartonovou desku (zastaralé ale praktické). A za ušetřený prachy můžeš na pivko :wink:
Nepomůže ti ani nový termostat :oops:
Kurva tak na tohle už se nemůžu dívat. karton si dávej na žigula a ne na bavora. ´´hele je to termostatem nic neřeš, dej novej a hotovo!´´
donco
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: pon 08.05.2006 00:00

#13 Příspěvek od donco »

problém vyřešen bylo to termostatem dík.Ručička sedí milimetr pod půlkou jak přibitá :driver:
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#14 Příspěvek od milonovo »

gyrous píše:To bude asi další věc, ve kterém se v BMW asi nevyznám. Takže odteď ted jsem si uvědomil, že když termostat nefunguje, tak se nepřehřeje motor hmm. Jeho základní poloha při zničeném termostatu je, že pouští celý koloběh chlazení. Nooo je to docela dobrý nápad, který vytvořili soudruzi :).
Většinou u ostatních značek, když jsem měl problém s přehříváním motoru, tak jsem šel po termostatu. U BMW je to ochlazování. 8)
Omlouvám se teda, BMW nováček...
Seš takovej mimoň,nebo Ti dělá dobře když můžeš někomu uškodit?
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od gyrous »

milonovo píše:
gyrous píše:To bude asi další věc, ve kterém se v BMW asi nevyznám. Takže odteď ted jsem si uvědomil, že když termostat nefunguje, tak se nepřehřeje motor hmm. Jeho základní poloha při zničeném termostatu je, že pouští celý koloběh chlazení. Nooo je to docela dobrý nápad, který vytvořili soudruzi :).
Většinou u ostatních značek, když jsem měl problém s přehříváním motoru, tak jsem šel po termostatu. U BMW je to ochlazování. 8)
Omlouvám se teda, BMW nováček...
Seš takovej mimoň,nebo Ti dělá dobře když můžeš někomu uškodit?
Až ti bude lítat ručička při jízdě z kopce do kopce jako divá, tak si di koupit nový termostat podle návodu. A mě neurážej lepší plácnout něco na přemýšlení než mlčet a čekat až se to vyjasní.
Po bitvě každý generál. :mad:
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín
Klubové ID: 842

#16 Příspěvek od milonovo »

No sorry,ale řešení tady už bylo tak jsem neviděl důvod to opakovat.Nevidím nic přínosnýho v přemejšlení nad blbostma,ale když to někoho baví :D
Odpovědět