
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
teplota u 525td e34
mám dotaz na teplotu.Když jedu do kopce,motor se ohřeje,že je ručička teploměru v půlce ale jak jedu z kopce nebo po rovině,teplota spadne až do modrého pole na teploměru.V létě nebyl problém ale teď když je zima tak je to horší.Co dělat?Poradíte??Je to termostatem jak si myslím a kolik stojí?Díky moc 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Máš v tom chladiči zhruba přes deset litrů vody, podle čeho soudíš, že máš problém? Jestli jsi jel víc než hodinu tak to nemá dělat. O to, že se ti to zahřeje to může být sice pět minut, ale zahřeje se tak polovina vody.donco píše:mám dotaz na teplotu.Když jedu do kopce,motor se ohřeje,že je ručička teploměru v půlce ale jak jedu z kopce nebo po rovině,teplota spadne až do modrého pole na teploměru.V létě nebyl problém ale teď když je zima tak je to horší.Co dělat?Poradíte??Je to termostatem jak si myslím a kolik stojí?Díky moc
A po hodině jízdy pochybuju že se ti to ochladí z teplé na studenou při jednom zátahu z kopce. Kde by se to asi tak ochladilo?
Tam by byl už jen jeden problém a to vodní čerpadlo, koukni jestli to máš z bakelitu tak je to jasný, čerpadlo je před smrtí a musíš to vyměnit. Nebo volný klíňák. Termostatem to není. Ten buď jede a cvakne, nebo nejede a přehřívá se motor. Ale abys to měl zase ochlazený je to jen a jen vodním čerpadlem.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jsem se splet, bylo mi divné to prudké ochlazení. No a jestli ti to tak chladí, tak vrať zpět karton.
Motory TD se přehřívají v létě a velmi málo se zahřejí v zimě. Závada není v termostatu, jak by se dalo předpokládat.
Jak docílíš toho, aby měl motor v zimě optimální teplotu? Jedinou možností je dodat před chladič kartonovou desku (zastaralé ale praktické). A za ušetřený prachy můžeš na pivko
Nepomůže ti ani nový termostat
Motory TD se přehřívají v létě a velmi málo se zahřejí v zimě. Závada není v termostatu, jak by se dalo předpokládat.
Jak docílíš toho, aby měl motor v zimě optimální teplotu? Jedinou možností je dodat před chladič kartonovou desku (zastaralé ale praktické). A za ušetřený prachy můžeš na pivko

Nepomůže ti ani nový termostat

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
To bude asi další věc, ve kterém se v BMW asi nevyznám. Takže odteď ted jsem si uvědomil, že když termostat nefunguje, tak se nepřehřeje motor hmm. Jeho základní poloha při zničeném termostatu je, že pouští celý koloběh chlazení. Nooo je to docela dobrý nápad, který vytvořili soudruzi
.
Většinou u ostatních značek, když jsem měl problém s přehříváním motoru, tak jsem šel po termostatu. U BMW je to ochlazování.
Omlouvám se teda, BMW nováček...

Většinou u ostatních značek, když jsem měl problém s přehříváním motoru, tak jsem šel po termostatu. U BMW je to ochlazování.

Omlouvám se teda, BMW nováček...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
jenom jsi zatim nemel stesti na spravne pokazeny termostatgyrous píše:To bude asi další věc, ve kterém se v BMW asi nevyznám. Takže odteď ted jsem si uvědomil, že když termostat nefunguje, tak se nepřehřeje motor hmm. Jeho základní poloha při zničeném termostatu je, že pouští celý koloběh chlazení. Nooo je to docela dobrý nápad, který vytvořili soudruzi.
Většinou u ostatních značek, když jsem měl problém s přehříváním motoru, tak jsem šel po termostatu. U BMW je to ochlazování.![]()
Omlouvám se teda, BMW nováček...


kazdopadne, tohle je lepsi porucha nez ta druha

Kurva tak na tohle už se nemůžu dívat. karton si dávej na žigula a ne na bavora. ´´hele je to termostatem nic neřeš, dej novej a hotovo!´´gyrous píše:Jsem se splet, bylo mi divné to prudké ochlazení. No a jestli ti to tak chladí, tak vrať zpět karton.
Motory TD se přehřívají v létě a velmi málo se zahřejí v zimě. Závada není v termostatu, jak by se dalo předpokládat.
Jak docílíš toho, aby měl motor v zimě optimální teplotu? Jedinou možností je dodat před chladič kartonovou desku (zastaralé ale praktické). A za ušetřený prachy můžeš na pivko![]()
Nepomůže ti ani nový termostat
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
Seš takovej mimoň,nebo Ti dělá dobře když můžeš někomu uškodit?gyrous píše:To bude asi další věc, ve kterém se v BMW asi nevyznám. Takže odteď ted jsem si uvědomil, že když termostat nefunguje, tak se nepřehřeje motor hmm. Jeho základní poloha při zničeném termostatu je, že pouští celý koloběh chlazení. Nooo je to docela dobrý nápad, který vytvořili soudruzi.
Většinou u ostatních značek, když jsem měl problém s přehříváním motoru, tak jsem šel po termostatu. U BMW je to ochlazování.![]()
Omlouvám se teda, BMW nováček...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Až ti bude lítat ručička při jízdě z kopce do kopce jako divá, tak si di koupit nový termostat podle návodu. A mě neurážej lepší plácnout něco na přemýšlení než mlčet a čekat až se to vyjasní.milonovo píše:Seš takovej mimoň,nebo Ti dělá dobře když můžeš někomu uškodit?gyrous píše:To bude asi další věc, ve kterém se v BMW asi nevyznám. Takže odteď ted jsem si uvědomil, že když termostat nefunguje, tak se nepřehřeje motor hmm. Jeho základní poloha při zničeném termostatu je, že pouští celý koloběh chlazení. Nooo je to docela dobrý nápad, který vytvořili soudruzi.
Většinou u ostatních značek, když jsem měl problém s přehříváním motoru, tak jsem šel po termostatu. U BMW je to ochlazování.![]()
Omlouvám se teda, BMW nováček...
Po bitvě každý generál.
