Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
TURBO na TDS
budeš muset mít čísla z toho štítku co je na turbu kvůli přesné identifikaci a znát výrobce (uvedeno na tělese turba)
jestli máš KKK, pak 9700
jestli máš GARRETT, pak 9400
jestli máš MITSUBISHI, pak 11300
všechno repas, všechno skladem, záruka 12 měsíců
ceny platí při prodeji výměnným způsobem - tzn. dám ti zrepasovaný turbo a ty mi následně předáš tvoje poškozený
775706677 HK, možno PPLkou nebo osobně
jestli máš KKK, pak 9700
jestli máš GARRETT, pak 9400
jestli máš MITSUBISHI, pak 11300
všechno repas, všechno skladem, záruka 12 měsíců
ceny platí při prodeji výměnným způsobem - tzn. dám ti zrepasovaný turbo a ty mi následně předáš tvoje poškozený
775706677 HK, možno PPLkou nebo osobně
pokud turbo není uplně zničený, tak mnohdy stačí vyměnit ložiska a těsnění, opravná sada na turba Garett T3 vyjde kolem 2000kč, rozebrat turbo a vyměnit ložiska, teěsnění a "pístní" kroužky lze i doma, je třeba si poznačit natočení kompresorové skříně vůči ložiskové skříní a vůči turbinové skříni (to se běžně dělá důlčíkem) potom je třeba si poznačit natočení kompresorového kola vůči turbinuvému (nejlepší je samozřejmě si nechat hřídel s kolama vyvážit), dělal jsem si takhle turbinu kde servis ve staré boleslavi chtěl dělat repas za 21tis kč, na autě je takhle 2 roky, najezdím pravidelně týdně 1000km+, zatím stále funguje, olej nikam neteče.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 456
- Registrován: úte 11.07.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 787
jinac jeste muzes testnout http://www.turboservis.cz/ maj dost veci a delaj to taky tim ze ti to vymenej na oktavu tdi stim je nalitano dalsich 137tis a stale v pohode . 
