Prosím o pomoc.
možná se to tu už řešilo, když tak mi dejte odkaz na diskuzi.
Při sešlápnutí pedálu se mu nechce do otáček. Nejhorší je to, když se rozjíždím v kopci, to musím mít pedál až na zemi, aby to nechcíplo. Celou dobu při jízdě tomu musím hodně šlapat. A nejede to jak bych si představoval. Turbo je měněné.
Snad to bude nějaká blbina, bojím se, že nejsou dobré tlaky, dokonce prasklý blok či hlava.A také mám černý sajrajt v nádobce chladiče. Ale tohle ještě musí vydržet.
Jestli někdo bude vědět co s tím, napište došli mi nápady.
No nepotěšil jsi mě
Tyhlety auta se shánějí v bazarech těžko a dopadl bych možná stejně.
A sehnat ho pod stovku v perfektnim stavu. Nevím no....
V opatření dílů mám už trošku praxi. Ale s motory hmm...
uf uf, tak zle zas nebude, abych musel měnit celé auto. A zapoměl jsem, trpím tak trošku nemocí, koupit v hrozném stavu a pak ho spravit. A hurá na další. Snad mě tohle auto vyléčí a zůstanu. Ale s tím motorem to mě převezli. No zkusím nějak dojet na diagnostiku, jestli mi to nevyjede seznam a bude se stačit zaměřit jen na motor. Tak to ještě pude...
gyrous píše: uf uf, tak zle zas nebude, abych musel měnit celé auto. A zapoměl jsem, trpím tak trošku nemocí, koupit v hrozném stavu a pak ho spravit. A hurá na další. Snad mě tohle auto vyléčí a zůstanu. Ale s tím motorem to mě převezli. No zkusím nějak dojet na diagnostiku, jestli mi to nevyjede seznam a bude se stačit zaměřit jen na motor. Tak to ještě pude...
myslíš že ti diagnostika napíše že máš v prdeli palici?
Ani nevím co ukazuje diagnostika.
S tím výkonem a s těma otáčkama se to myslím zlepšilo. Pohrál jsem si s pedálem a s tím potenciometrem, ale nezdá se, že to má 140 koníků.
Možná by to chtělo porovnat a svézt se v jiném TDS.
Ten sajrajt v chladiči je asi big problém ještě zkusím pročistit hadice a když se to objeví znova budu s tím muset na servis, tam mi to vyřeší (doufám).
Jestli rozumím tak palice je hlava .
Kdyby to byl blok tak si to sehnat i s vnitřkem že (asi celý motor). Ale divné je, že v oleji nic nemám, možná je ten sajrajt odjinud špinavá nafta, nevím, motor pod hlavou dolů teče, všude mokro a olej neubývá, na rysce furt stejně.
V oleji nic být nemusí, protože když máš špatný těsnění / hlavu / blok, tak buď tlakuje olej do vody (lepší varianta, co nejdřív nechat prohlídnout, přetěsnit a bude to OK) nebo ti tlakuje voda do oleje a pak to vůbec nemusí dopadnout dobře, protože se někde něco přidře, kousne a vyletí, voda totiž maže dost blbě.
A přece nemůžeš tvrdit, že TDS nemá 140 koní když máš v hajzlu motor. Asi víš, že tyhle motory jsou dost hajsavky na zacházení a rády odchází hlavy a těsnění pakliže je někdo čuně. Taky to není žádná extra spořivka alá TDI. Auto s tímhle motorem bez pořádné prohlídky a projížďky odstudena až dohorka bych nevzal ani za nic a pokud je na dosah dobrý benzín ve stejném stavu, tak vždycky radši ten.
nevim,ale přijde mě ,že tady v teto debatě je každá rada drahá
ja si fakt po pár příspěvcích myslel ,že si dělá autor srandu
ale jestli je černý ,mastný sajrajt ve vodě ,tak to 100% tlakuje do vody,a mužeš si byt jistej,že z ničeho jinyho se tam ta špina nedostala,ani z nafty,ani ze špinavejch koberečku...
jo a na dobrej dotaz dotaz,že co se stane ,když se auto zavaří...otazka je ,jaks ktomu byl tvrdej a neustupnej,ktomu zavaření.Opravoval sem hodne aut ktery nekdo upekl ,at už kvuli termostatu nebo čerpadlu.U nekterejch decentne přehřátejch stačilo odstranit pouze zavadu v chlazení
Ti co ktomu byli tvrdší tak šla hlava na přerovnání,otlakování,a menilo se tesneni pod palicou (POd Hlavou- poz.red. )
aA ti co byli naprosto neteční k teplotnímu ukazateli,tak jim vetšinou rupla hlava a kupovaliji si jinou.takže tak.
Vracel jsem se kilometr do kopce, výkon se zmenšoval a zmenšoval, zbývalo už jen 500 metru jak jsem se vracel a táhl jsem to na 2000 otáček. a nakonec se vynořil dým. Nechal jsem ho zchladnout dolil studenou vodu a dojel. Bylo to hodně pozdě. A já to nechtěl nikde stát.
Ještě to nemám dodělaný, a chtěl to vyzkoušet, mi to nedalo.
Ale nevím jak to proved ten původní majitel. Jemu se to taky muselo stát, proto to prodával. Vykašlal se už na to. Vrazil do toho pěkný ranec. A teď už zbývá pár drobností. Snad to u mě už tímhle skončí. Tohle není žádná sranda.
Ta hlava tam už byla jednou dělaná. A teď se to bude muset min přetěsňovat zas.
Takhle s tímhle vyjedu až na jaře...
gyrous píše:Vracel jsem se kilometr do kopce, výkon se zmenšoval a zmenšoval, zbývalo už jen 500 metru jak jsem se vracel a táhl jsem to na 2000 otáček. a nakonec se vynořil dým. Nechal jsem ho zchladnout dolil studenou vodu a dojel. Bylo to hodně pozdě. A já to nechtěl nikde stát.
Ještě to nemám dodělaný, a chtěl to vyzkoušet, mi to nedalo.
Ale nevím jak to proved ten původní majitel. Jemu se to taky muselo stát, proto to prodával. Vykašlal se už na to. Vrazil do toho pěkný ranec. A teď už zbývá pár drobností. Snad to u mě už tímhle skončí. Tohle není žádná sranda. Ta hlava tam už byla jednou dělaná. A teď se to bude muset min přetěsňovat zas.
Takhle s tímhle vyjedu až na jaře...
tak jestli jsi tomu dal takovej kour, nediv se nicemu. u M51 je treba jednat okamzite jak jde rucicka tam kam nema.. a urcite nedojizdet..
Co se týká toho sajrajtu, tak to mohlo být taky tím, že předchozí majitel už jednou měnil hlavu, nevyčistil komplet chladící oběh. Mohlo se to třeba nedopatřením dostat do vodního chlazení?
Neměl jsem rozebraný motor, ale všude kolem je olej v sání, vyčistil jsem co se dalo, ale blok motoru jsem zatím nesundal.
Šroub pohonu olejového čerpadla utažený, motor přestal cvakat a přehřívat se. Stále se mu nechce do otáček. Volnoběh drží, startování za studena délší dobu za tepla na škrt.