Tak moje trapení s druhou E34
Je v tom motor M20 2.0 a zničeho nic to začalo dělat tohle.
Studenej motor špatně startuje. Až třeba na několikaté.
Špatně se rozběhne, třese se a po chvilce jede normal.
Auto se zahřeje na provozní teplotu, jede jak blázen a vš OK.
Pak zastravím, vypnu motor a chvilku počkám (tankování, atd)
Motor jako normalně naskočí a najedno se začne dusit, škubat, blafat až umře uplně. Když v teto fazi přidam plyn tak to něudělá nic. Po pár sekundách se chytně, střelí do vejfuku a jede normalně. Když tohle udělám třeba třikrát zasebou tak jede normal.
Jinak se volnoběžný otačky ani nehnou, že by byla někde díra v saní nevypadá, volnoběžák a váha by měli jit.
RADA?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Trapení s 2.0 M20 - chípá
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
- Kontaktovat uživatele:
ventily pred cca 3 tisicemamike525 píše:Kdy si naposledy serizoval ventily?....to jen tak preventive![]()
videl bych to na cidlo teploty na hlave - ze jsou tam 2 to urcite vis - modre a hnede jedno z nich je pro RJ a jedno pro budiky.. myslim ze hnede je pro RJ a to bych tipoval v haji...
no kouknu na to

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Musím říct, že jsem měl podobnej problém jako ty. Studené jsem ráno startoval několikrát. Potom jsem vyměnil svíčky, víčko rozdělovače, novou baterku, seřídil ventily, nové čidlo teploty, novou hadici sání, ještě mi to na diagnostice seřídily a furt to bylo na nic. S autem jsem jezdil každý den. Potom jsem auto postavil do bazaru a když jsem k němu po něklika týdnech přišel tak v deseti stupňovým mrazu chytlo nadrc. Nikdy jsem vlastně nepřišel na to, čím to bylo.
Takže jsem ti vlastně neporadil.
Takže jsem ti vlastně neporadil.
