
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.Mirw píše:Včera mi začal nejak cukat motor, když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává.
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu?Marwin píše:Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.Mirw píše:Včera mi začal nejak cukat motor, když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává.
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
1. mě to dělal volnoběh tak do 1500 ot. Při vyšších otáčkách už to bylo dobrý - začal naplno altík.Mirw píše:Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu?Marwin píše:Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.Mirw píše:Včera mi začal nejak cukat motor, když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává.
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim
to je jasný u TDS to budo svíčky...nebo možná kabely ke svíčkámMarwin píše:1. mě to dělal volnoběh tak do 1500 ot. Při vyšších otáčkách už to bylo dobrý - začal naplno altík.Mirw píše:Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu?Marwin píše: Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.
Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim
2. z čeho se asi bere energie na vytvoření jiskry na svíčce? Myslíš, že by to mohly být sirky? Já spíš tipuju v první fázi po nastartování baterii (proto můj tip z praxe) a pak při vyšších otáčkách alternátor
Marwin píše:1. mě to dělal volnoběh tak do 1500 ot. Při vyšších otáčkách už to bylo dobrý - začal naplno altík.Mirw píše:Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu?Marwin píše: Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.
Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim
2. z čeho se asi bere energie na vytvoření jiskry na svíčce? Myslíš, že by to mohly být sirky? Já spíš tipuju v první fázi po nastartování baterii (proto můj tip z praxe) a pak při vyšších otáčkách alternátor