dneska jsem to zkoušl jentak otřít kolem motoru vlhkým hadrem tak je to ok ale třeba olej co tam prosakoval z nádržky na servo tím dolu neodstanu tak to chci vzít wapkou ale nevím na co dávat největší pozor aby se tam nedostala voda-nechci nic zkurvit..tak jestli někdo mužete poradit něco normálního ne žvásty tak sem s tím,díky
Ja u TDs nezakrejvam nic jen naten altik to vapkou neperu naplno. Jako chemii pouzivam Supermafrasol http://www.gratia.cz to je fakt pecka. Motor je bez sahnuti rukou jako novej. Na plastovy dily se to nastrika taky a nic to stim neudela. Pouzivaji to autocistici co se tim zivi (nekteri co vedej)
Mirw píše:Ja u TDs nezakrejvam nic jen naten altik to vapkou neperu naplno. Jako chemii pouzivam Supermafrasol http://www.gratia.cz to je fakt pecka. Motor je bez sahnuti rukou jako novej. Na plastovy dily se to nastrika taky a nic to stim neudela. Pouzivaji to autocistici co se tim zivi (nekteri co vedej)
Mirw píše:Ja u TDs nezakrejvam nic jen naten altik to vapkou neperu naplno. Jako chemii pouzivam Supermafrasol http://www.gratia.cz to je fakt pecka. Motor je bez sahnuti rukou jako novej. Na plastovy dily se to nastrika taky a nic to stim neudela. Pouzivaji to autocistici co se tim zivi (nekteri co vedej)
jo jo to TDS miluju a nejvíc řídicí vstřik!!!
Tak ten je podle me zakrytej zezhora tim plastem a pokud to necistim k prodeji tak ten plast nesundavam takze drobet ochranenej je (drobet)
Pánové nechal jsem si odborně umýt svoji M60, vzali na to tlakovýčistič, odjel jsem z tama na dva válce, dva dny trvalo kreténum než to celé vysušili, od té doby, technický benzín, štětec a hadřík.
BMW-v8 píše:Pánové nechal jsem si odborně umýt svoji M60, vzali na to tlakovýčistič, odjel jsem z tama na dva válce, dva dny trvalo kreténum než to celé vysušili, od té doby, technický benzín, štětec a hadřík.
Stat se to muze nerikam ze ne, ale delaj to hlavne franc. a ital. auta....