Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW a LPG?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 445
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1032
- Kontaktovat uživatele:
Sice super shrnutí, ale podle mýho by do BMW dávat plyn nikdo nemel. Je to prostě sportovně laděný auto se vším všudy, co k tomu patří a plyn v jeho útrobách, byť by to byla sebemodernější technologie, je tak trochu degradace takovýho sportovce. Tohle auto si většinou kupujou lidi, co to cítěj podobně. Proto si jiná sorta lidí kupuje Mercedesy, ale nikdy jsem nezaregistroval, že by třeba do SLR chtěl někdo z majitelů cpát LPG. Je to každýho volba. A to jak v rozhodnutí, kterou značkou se bude vozit, tak i v tom, jak jí potom sprzní. Když chce někdo jezdit super levně, na LPG, měl by volit jinou značku. Kdyby to totiž bylo u BMW normální, možná by nám začali ten plyn v kufru závidět i fanoučci Porsche, Ferrari, nebo Lamborginni. Spíš si ale myslím, že by se po přečtení tohohle tématu tady, přetrhli smíchy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: pon 15.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno/HK
- Kontaktovat uživatele:
sportovne ladeny? a co takova sedma? nebo rada X?stanley07 píše:Sice super shrnutí, ale podle mýho by do BMW dávat plyn nikdo nemel. Je to prostě sportovně laděný auto se vším všudy, co k tomu patří a plyn v jeho útrobách, byť by to byla sebemodernější technologie, je tak trochu degradace takovýho sportovce. Tohle auto si většinou kupujou lidi, co to cítěj podobně. Proto si jiná sorta lidí kupuje Mercedesy, ale nikdy jsem nezaregistroval, že by třeba do SLR chtěl někdo z majitelů cpát LPG. Je to každýho volba. A to jak v rozhodnutí, kterou značkou se bude vozit, tak i v tom, jak jí potom sprzní. Když chce někdo jezdit super levně, na LPG, měl by volit jinou značku. Kdyby to totiž bylo u BMW normální, možná by nám začali ten plyn v kufru závidět i fanoučci Porsche, Ferrari, nebo Lamborginni. Spíš si ale myslím, že by se po přečtení tohohle tématu tady, přetrhli smíchy.
a ja osobne jsem si kupoval bmw kvuli tomu, ze mam rad luxusni povezeni, ne kvuli zavodeni..
no a ten kdo ma SLR, ferrari, lambo, atp, tak myslim, ze benzin neresi, tim mylsim jeho cenu..kdo ma na tyto znacky ma i na provoz..
proto si mylsim ze je naprosto zcestne to srovnavat..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: pon 15.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno/HK
- Kontaktovat uživatele:
blba otazka, ale proc?alp píše:to je na delsi debatu ... stav se nekdy na srazu a muzeme pokecat ....miculash píše:ALP:
diky moc! super shrnuti!
a jake mas sve tipy/rady (firmu na namontovani, ceho se vyvarovat), atp.. po case vyuzivani LPG
takze M52 a LPG je OK
ale je otazka, SMG je skoro tak 2x drazsi nez obyc, vyplati se to opravdu?
jinak nad jinym systemem nez sekvencnim neuvazuj ....

resp. co dostanu za to, ze dam 2x vic za instalaci.. krom lepsi spotreby, lepsimu vykonu, primemu vstrikovani rovnou do valcu, asi nic ne, sice to urcite stoji za to, ale otazka je, stoji to za to do meho starsiho auta (e39, rv 97)?
kdyby byl rozdil par tisic, tak nereknu, ale pokud vim, tak to je klidne 10-15..
Najdi si na netu střediska kde montují LPG a tam budeš mít vysvětleno proč Systém Sekvenčního vstřikování je lepší.miculash píše:blba otazka, ale proc?alp píše:to je na delsi debatu ... stav se nekdy na srazu a muzeme pokecat ....miculash píše:ALP:
diky moc! super shrnuti!
a jake mas sve tipy/rady (firmu na namontovani, ceho se vyvarovat), atp.. po case vyuzivani LPG
takze M52 a LPG je OK
ale je otazka, SMG je skoro tak 2x drazsi nez obyc, vyplati se to opravdu?
jinak nad jinym systemem nez sekvencnim neuvazuj ....
resp. co dostanu za to, ze dam 2x vic za instalaci.. krom lepsi spotreby, lepsimu vykonu, primemu vstrikovani rovnou do valcu, asi nic ne, sice to urcite stoji za to, ale otazka je, stoji to za to do meho starsiho auta (e39, rv 97)?
kdyby byl rozdil par tisic, tak nereknu, ale pokud vim, tak to je klidne 10-15..
Nezapomeň že Systém Sekvenčního vstřikování je díky vysokým nárokům na přesnost řízení palivové směsi a dodržení nejpřísnějších emisních limitů. Přísun paliva je zde řešen pro každý válec zvlášť a jednotlivé vstřikovací trysky jsou řízeny elektronicky. Při použití tohoto systému se parametry spotřeby a výkonu při provozu na plyn prakticky neliší od parametrů při provozu na benzín. Toto zařízení se dále vyznačuje vysokou mírou komfortu, vynikajícími jízdními vlastnostmi a vysokou pružností motoru. Proto je tento systém nej a taky něco stojí, samo musíš mít palivovou soustavu ve 100% stavu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 445
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1032
- Kontaktovat uživatele:
Ale vždyť já to nikomu neberu, ani nerozmlouvám . Jen píšu svůj názor. Řada 7 a třeba i takové X, není sice čistokrevný závodní vůz, ale výkonem jsou i tyhle dvě řady nad konkurencí. Plynem sice vyřeší majitel svojí tíživou finanční situaci, ale připraví svoje auto o jednu zásadní výhodu, o výkon a kroutící moment. A v tom případě nerozumím tomu, proč si dotyčný pořizuje BMW. Je to samozřejmě o pohodlném svezení, ale podle mého soudu v případě BMW, ne na prvním místě. A Porsche na plyn? Zlý sen....
Mi prijde ze podle tve teorie by bmw melo vyrabet jen Mka...stanley07 píše:Ale vždyť já to nikomu neberu, ani nerozmlouvám . Jen píšu svůj názor. Řada 7 a třeba i takové X, není sice čistokrevný závodní vůz, ale výkonem jsou i tyhle dvě řady nad konkurencí. Plynem sice vyřeší majitel svojí tíživou finanční situaci, ale připraví svoje auto o jednu zásadní výhodu, o výkon a kroutící moment. A v tom případě nerozumím tomu, proč si dotyčný pořizuje BMW. Je to samozřejmě o pohodlném svezení, ale podle mého soudu v případě BMW, ne na prvním místě. A Porsche na plyn? Zlý sen....


N54 PWR
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
- Kontaktovat uživatele:
Ten kdo si koupí nové BMW jistě neřeší, že benzín stojí cca 31kč, protože na to má, to řeší pouze ten, kdo koupí ojetinu, protože nemá na nové auto.. Kdybych si koupil 540i(ojetou), tak budu taky přemýšlet o plynu a už jsem o tom taky uvažoval, jako o alternativě.. Vůbec bych se toho nebálstanley07 píše:Ale vždyť já to nikomu neberu, ani nerozmlouvám . Jen píšu svůj názor. Řada 7 a třeba i takové X, není sice čistokrevný závodní vůz, ale výkonem jsou i tyhle dvě řady nad konkurencí. Plynem sice vyřeší majitel svojí tíživou finanční situaci, ale připraví svoje auto o jednu zásadní výhodu, o výkon a kroutící moment. A v tom případě nerozumím tomu, proč si dotyčný pořizuje BMW. Je to samozřejmě o pohodlném svezení, ale podle mého soudu v případě BMW, ne na prvním místě. A Porsche na plyn? Zlý sen....

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
to je blbost, moc vykonu ti to nesezere, podle me to nepoznas, a i kdyby tak si prepnes na benzin....stanley07 píše:Ale vždyť já to nikomu neberu, ani nerozmlouvám . Jen píšu svůj názor. Řada 7 a třeba i takové X, není sice čistokrevný závodní vůz, ale výkonem jsou i tyhle dvě řady nad konkurencí. Plynem sice vyřeší majitel svojí tíživou finanční situaci, ale připraví svoje auto o jednu zásadní výhodu, o výkon a kroutící moment. A v tom případě nerozumím tomu, proč si dotyčný pořizuje BMW. Je to samozřejmě o pohodlném svezení, ale podle mého soudu v případě BMW, ne na prvním místě. A Porsche na plyn? Zlý sen....
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Řeknu jen to že Alp tu popsal mi "sebral z úst". Měl jsem v autech všechny dosavadní systémy LPG a na nynější vstřikování nedám dopustit. Kažné LPG je o servisu a seřízení pak nejsou problémy. Pokud bych dnes koupil jiné auto tak zase vstřikování a opět toroidní nádrž a úzkou dojezdovku. Pokles výkonu subjektivně nepoznávám, ale objektivně na sprintech mi výkon klestl z 2,5 někam mezi 2,0-2,5 ... tudíš mám čistokrevnou 323LPGi
Cenové rozmezí mezi servisy se pohybovalo od 38-55 tis za identické zařízení ... na e36 323i R6 s toroidem

Cenové rozmezí mezi servisy se pohybovalo od 38-55 tis za identické zařízení ... na e36 323i R6 s toroidem




- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
jj toroid je relaivně malý, takže každých 320-350km jezdím tankovat ±36l .... nadruhou stranu dnes je všude tolik pump, že to je jedno a volný kufr je pro mě důležitější.ajfel píše:koukam, ze Alp pekne zapracoval ... souhlasim s tim co napsal, krome jedine drobnosti - spotreby ..
ta jde pri stejnem zpusobu jizdy o 10-15%nahoru ...
vykon a vse ostatni zustava ...
(akorat bych nechtel toroidni nadrz - jsem rad, ze mam 80l valec
ale to je otazka, k cemu je auto urceno.
petr
Ted mě napadla ještě jedna výhoda LPG a tou je obsluha při tankování

(mě je to jedno ale přítelkyně si ji pochvaluje)




chtel sem si dat auto na LPG (system Sequent, firma BRC) ve firme Neptun Harfa ale upozornili me ze jim diagnostika hlasi "regulace smesi, system, prilis chudy k dispozici" - muze byt problem ve vaze vzduchu, ze "nevazi" dobre ale zaroven neni spatna tak, ze by ji diagnostika vyhodnotila jako KO? diky
-
Misa
- Moderátor
- Příspěvky: 3384
- Registrován: pát 01.10.2004 00:00
- Bydliště: Praha východ
- Klubové ID: 62
No někdy mi to přijde spíš nevýhoda, když musíš půl hodiny zvonit na bábu a ta pak přijde s kyselým výrazem, žes ji vytrhl od telenovely, zrovna když Manuel Juanito Alvarez žádal o ruku Donu Mariu Luisu DelaVegaHuska píše: Ted mě napadla ještě jedna výhoda LPG a tou je obsluha při tankováníto je luxus co?
(mě je to jedno ale přítelkyně si ji pochvaluje)


E87 120dA & G07 xDrive40d
E36 325iCabrio ‘93 - na prodej
ex E36 316iCompact
E36 325iCabrio ‘93 - na prodej
ex E36 316iCompact
-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Klubové ID: 119
- Kontaktovat uživatele:
Kamarád má LPG sice ve Volvu S90 3,0 automat a rozumí si to s automatem dobře..Marten píše:A jak funguje plyn s automatickou převodovkou?? Pokud to bude vstřikování tak podle vašich slov asi stejně jako na benál, ale když je tam starší podtlakový typ plynu tak co potom??
Může se stát že kvůli tomu nepůjde přepínat na sportovní a zimní režim(u E34)??

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
mam to v malem aute, s malym motorem ... a vyuzivam cele spektrum otacek (u toho maleho motoru si t muzu pri kazdodennim jezdeni v pohode dovolitalp píše:covece ta spotreba je asi pripad od pripadu .... je teda pravda ze ja si hral dobre 3-4 mesice s rj a mapama a ted mi to zere tak o litr min nez na BA .... ale ono zalezi na tom jake spektrum otacek clovek pouziva a na jizdnim stylu ....ajfel píše:koukam, ze Alp pekne zapracoval ... souhlasim s tim co napsal, krome jedine drobnosti - spotreby ..
ta jde pri stejnem zpusobu jizdy o 10-15%nahoru ...
vykon a vse ostatni zustava ...
(akorat bych nechtel toroidni nadrz - jsem rad, ze mam 80l valec
ale to je otazka, k cemu je auto urceno.
petr

a nastaveni mam od techniku .. "hrajou" si s tim pokazde pri revizi (zatim teda jenom 2x, mam na e30 na lpg zatim jen 21tkm ..po montazi jezdim nejak min

je fakt mozne, ze sis to nastavil lip - klobouk dolu - muzes jim mapy prodat zpet

s tou nadrzi - jak rikam - je to vec toho, na co je auto urceno, ja ho mam jen pro sebe na jezdeni do prace, valec mi v kufru nevadi a staci mi tankovat jednou tydne

petr
takze vymenit vahu vzduchu a kdyz nezabere je mozno ze to dela skrtici klapka?alp píše:muze ... staci aby tam byla nrpiklad dira v prubehu, coz je nejcastejsi zavada ...krakatit píše:chtel sem si dat auto na LPG (system Sequent, firma BRC) ve firme Neptun Harfa ale upozornili me ze jim diagnostika hlasi "regulace smesi, system, prilis chudy k dispozici" - muze byt problem ve vaze vzduchu, ze "nevazi" dobre ale zaroven neni spatna tak, ze by ji diagnostika vyhodnotila jako KO? diky