takze myslim ze to tu uz niekto spominal...na co na mam zamerat?..
zapnem tempomat narychtujem si rychlost,...akonahle no zacal brzdit pedalom vypisalo mi einspritz......nieco a neslo mi pridat plyn. uz som myslel ze skoncim v odstavnom na dialnici.no pri 60km mi zrazu zabral a kara isla dalej....pokial uberam rychlost na volante alebo ju vypnem na 0 tak nemam problem. stava sa mi to len pri pedale a to nie pravidelne.
co stym..
dik
delawega píše:takze myslim ze to tu uz niekto spominal...na co na mam zamerat?..
zapnem tempomat narychtujem si rychlost,...akonahle no zacal brzdit pedalom vypisalo mi einspritz......nieco a neslo mi pridat plyn. uz som myslel ze skoncim v odstavnom na dialnici.no pri 60km mi zrazu zabral a kara isla dalej....pokial uberam rychlost na volante alebo ju vypnem na 0 tak nemam problem. stava sa mi to len pri pedale a to nie pravidelne.
co stym..
dik
Zcela istě necha? opravi?. Najlepej nějaků tů diagnosticků mašinků..
Mám úplně ten samý problém. Dělá mi to občas i po ubrání plynu. Na diagnostice to bylo a na nic jsme nepřišli. Ale vzhledem k tomu, že se mi rozsvítí kontrolka žhavení, je to asi teplotní čidlo. Když se mi to stane, stačí šlápnout na brzdu, kontrolka zhasne a auto jede normálně třeba 1000km dál bez problémů. Kdyby jsi na něco přišl dej mi vědět.
jasne ked nieco zistim hodim to sem...no ja mam problem aj v tom ze na pristrojovke vobec nemam kontrolku pre zhavenie...a nepamatam ze by sa robil diesel bez tejto kontrolky... je to dovoz z talianska a na budikoch ma na kontrolke paliva napisane "diesel".takze neviem ci si dal niekto robotu a vymenil budiky v benzinovej pristrojovke alebo mam origo diesel pristrojovku be kontrolky zhavenia... hmmm
to su prdy
takze bol som na elektronickej masinke...
a zistilo sa trrrrrt.
jedna sa oto ze od 96 vyssie mame na tdskach cerpadla s inou elektronikou - halove snimace a ak cerpadlo straca miestami tlak a je presne navolena hodnota vstreku pri danej rychlosti moze vyhodit zavadu vypne a znovu naskoci pri pridani plynu.
ak sa drzi rychlost plynovym pedalom, nikdy sa nedosiahne nohou hodnota ako je elektronikou /tempomatom/ nastavena.
teda sebe mensie zakolisanie alebo pridrenie v cerpadle moze vypnut cerpadlo ak je stanovena nejaka hodnota ktora sa nemeni.
takze jedine co nam zostava je stelung predvstreku no vydrzi to tak chvilku, alebo repase cerpadla /vysokotlakej casti/ a je