Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Problém 525 TDS
Ahoj,mám problém,někdy když stojím na volnoběh a malilinkato přidám plyn tak se auto celý roztřepe. Když pak sešlápnu plyn,přestane to. Stalo se mi to i ve vysoký rychlosti. Vůbec nevím čím to může být. Potom mám problém že okolo 160 km v hodině mám sešláplej plyn a táhne to a najednou nic. Párkrát ten plyn pršlápnu a Ok,začne znova tahat. V bmw mi řekli,že to je řídící jednotka a že vyměnit. Co s tím? A třetí problém se mě stal cca 3x. Sedl jsem do auta,otočím klíček,rozsvítí se kontrolky a hned to ůplně vypne. Žádná štáva. Stačí znova otočit zpět a pak je to OK. Jednou jsem musel přes centrál zamknout a odemknout a pak taky OK a š?áva byla. Já vím,je toho moc,ale potřebuju radu,bo ŘJ stojí 25 000.
BMW 525 TDS r.v.2000 104kw.combi. Jsem nováček,tak že se moc nevyznám
Nechal jsem si udělat v Bmw prohlídku a bylo mi řečeno,že mám vyměnit řídící jednotku. Ukatuje to prej v rychlosti mezi 140-180 pokles výkonu o 40procent. Třeba by to mohlo to třepání taky tou ŘJ,ne? To se mě stává občas. Když si hraju na neutrál s plynem tak se mě to podaří vyvolat. Motor se celej klepe. Stačí pak jen sešlápnout plyn,vylítnopu otáčky,spadnou a ok. Ta řídící jednotka,co takhle ji čipnout? Pomohlo by to? A taky bych měl místo 140 kobil tak 170 


Nebuď vyděšený s aut. servisu.
Ty doby jsou už dávno pryč, kdy servis v BMW byl 50x dražší, než kdekoliv jinde. Pokud se ti vysype čerpadlo na Octávii TDI nebo na Baworu, vytopíš poměrně stejné bankovky za servis.
Co se spínací skřínky týče.., vypadá to jen na kontakt. Ale těžko říct takhle z hlavy..
Pokud by na to mělo mít vliv i zamčení a následné odemknutí vozu, tak to může být i jeden z immobiliserů nebo klidně i ta řídící jednotka..
To by dle mého názoru měla určit diagnostika v aut. servise BMW. Mě tady za tyto doporučení nemají moc rádi, ale tyhle motory se bez diagnostiky nedají moc opravovat. To budeš donekonečna spekulovat, čím by to asi tak mohlo být, měnit díly dle názoru a doporučení ostatních a ve finále přijdeš na to, že by tě levněji vyšel servis v BMW.








Ale já tam byl několikrát. Vždycky diagnostika OK. Jen u toho výpadku výkonu to vyhodilo chybu. U toho výpadku proudu se jen domnívají že by to mohla být ta skříňka. Ale prej dokud se nevysype,tak nic nenadělají. Ty vybrace jsem jim nemohl ukázat protože samozdřejmě před nima se mě to nepodařilo vyvolat. Pak jedu domů a udělalo mě to na prvním semaforu
Jen že stačí drbnout pak do plynu a je po vybracích. To bych to auto tam musel nechat stát a nechat vybrovat a běžet pro technika 


Nevím, kde jsi s tím byl, ale ta spínací skříňka lze proměřit a opravit. Považuji za vrchol, aby mi v servise řekli, "dokud se to nevysype, mi s tím nic dělat nebudeme". Malinko nenormální a nemorální jednání v servise na vozidla BMW.paces píše:Ale já tam byl několikrát. Vždycky diagnostika OK. Jen u toho výpadku výkonu to vyhodilo chybu. U toho výpadku proudu se jen domnívají že by to mohla být ta skříňka. Ale prej dokud se nevysype,tak nic nenadělají. Ty vybrace jsem jim nemohl ukázat protože samozdřejmě před nima se mě to nepodařilo vyvolat. Pak jedu domů a udělalo mě to na prvním semaforuJen že stačí drbnout pak do plynu a je po vybracích. To bych to auto tam musel nechat stát a nechat vybrovat a běžet pro technika

Vyměnit celou spínací skříňku.paces píše:Jsem z Brna,tak že v Renocaru ve Slatině. Prostě na nic nepřišli,no. Ten vypádek se mě stane jednou za 3 měsíce. Pohnu s klíčkem zase tam a zpět a znova rožnou,ale už nezhasnou.





Máš to těžký, kamaráde.paces píše:Určitě se pochlubím![]()
Ale nemůžu zatím prodat stávající
![]()
Proto furt přemýšlím,jestli ten úvěr vrazit do oprav nebo do jinýho bmw


