e34 TDs:Mam po vymene vstrikovaciho cerpadla (je novy), po ujeti 800km to zase zacalo spatne startovat za tepla a rano to taky neni nic moc. Parkrat to slibi a pak az chytne.Bylo to v Bosch servise.
Zhavicky sou OK ---Champion--- .Cim to?
Mirw píše:e34 TDs:Mam po vymene vstrikovaciho cerpadla (je novy), po ujeti 800km to zase zacalo spatne startovat za tepla a rano to taky neni nic moc. Parkrat to slibi a pak az chytne.Bylo to v Bosch servise.
Zhavicky sou OK ---Champion--- .Cim to?
Pokud to bylo v Bosch seervise, tak jediná možnost. Netěsnost na přívodu pal. systému. Někde to přisává vzduch a pak ti padá nafta..
Mirw píše:e34 TDs:Mam po vymene vstrikovaciho cerpadla (je novy), po ujeti 800km to zase zacalo spatne startovat za tepla a rano to taky neni nic moc. Parkrat to slibi a pak az chytne.Bylo to v Bosch servise.
Zhavicky sou OK ---Champion--- .Cim to?
Pokud to bylo v Bosch seervise, tak jediná možnost. Netěsnost na přívodu pal. systému. Někde to přisává vzduch a pak ti padá nafta..
Jo, sem zjistil že to lehce močí na prvnim a druhym vstriku od chladiče. Ale ne pod šroubem co drží přívodní hadičku, ale níž. Tak sem to skoušel dotahnout a nejde mi to