
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nestartuje 530d
Čau, mám problém u e39, r.v. 1999. Auto stálo 14 dní a nejezdilo se s ním, ale nastartovalo v pohodě a pak se s ním kousek popojelo (cca 30metrů) za 6 hodin jsem chtěl startovat a pak už nic, nejde nastartovat rožnou se kontrolky na budících a při otočení klíčku jako vždy a nic nestane ani nezatočí... Baterie je v pořádku zkoušel jsem dávat i druhou, zkoušel jsem odpojit alarm a nic??? Netušíte někdo co s tím? Pod budíkama mě to píše hlášku nemohu ji rozluštit mám to nečitelné displej vynechává neco "RUCK??CH??? PRUFEN" Budu rád za každou radu už nevím co s tím
. Dík

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
existují (posledních několik let) miniaturní kondenzátory s extrémně velkou kapacitou řádu jednotek nebo desítek F. Většinou jsou však konstruovaný na malé napětí, což omezuje možnost jejich využití. Výhodou jsou v podstatě stejné rozměry jako u klasické baterie a extrémně rychlé nabití. Při nabíjecím proudu 1A je kondenzátor nabitej zhruba za 20s. To je pouze zlomek času, nutného pro dobití bežného akumulátoru. Kapacita (výdrž) tohoto zdroje je omezená, takže se hodí především na aplikace s velmi malým odběrem (řádu jednotek mA) - což jsou chipy (integrované obvody) typu CMOS a VMOS, které (kromě jiných výrobců) poslední dobou používá i BMW v klíčích místo původních baterií. Pokud je nabitý a leží bez zatížení, vydrží nabitý i řadu měsíců. Vybíjí se totiž pouze přes svoji vnitřní impedanci,která se pohybuje v řádech megaohmů. Ideální kombinace je pak dobíjení takových kondíků pomocí fotovoltaických (solárních) článků. A cenově je takovej kondík i v ČR na úrovni klasických knoflíkových baterií.Fazeey píše:klíček u bmw se dobíjí? a ten náhradní byl dobitej??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
Pokud není napájenej chip v klíčku (bez napětí) nepošle klíček informaci a může být imo bloknutý - to ale nemám v praxi ověřenéFazeey píše:právě v manuálu jsem nic nenašel..
marwin: aha takže bez toho dobytí ani spínačka nepřečte klíč a je bloklej immobilizer?



To je samej CMOS AMOS RÉMOS. To asi nikomu nic neříká. Pokusím se to zjednodušit. Klíček v e-39 se opravdu dobíjí bezdrátově. Jedná se o speciální frekvenci, která kmitočtem komunikuje s miniaturní "indukční cívkou", která dobíjí kondenzátor nebo accumulátor v klíčku. Neměl jsem to nikdy rozebrané, ale kondík by se dle mého názoru velmi rychle vybil. Tudíž by se auto tak 5x odemklo a zamklo dálkou a THE END. V žádném případě není napájen chip pro immobiliser. V tomto případě immobisační jednotka v mozku auta taktéž na základě bezdrátového spojení chip načte nebo nenačte. Proto v ostatních klíčích nemáte možnost dálk. ovládání (žádný zdroj), tudíž vozidlo otevřete pouze manuálně zámkem, ale auto v pohodě natočíte, protože se jedná o plnohodnotné klíče, ve kterých je chip, který je načten v mozku auta immobiliseru a nepotřebují vůbec žádné napájení. Pokud budete mít klíče deset let na věšáku, tak pouze dálkou auto neotevřete. Accu nebo kondík bude death. Ale s autem v pohodě odjdete.. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
Pavle promiň ... *** POZOR BLÁZEN ***Maxiczech píše:To je samej CMOS AMOS RÉMOS. To asi nikomu nic neříká. Pokusím se to zjednodušit. Klíček v e-39 se opravdu dobíjí bezdrátově. Jedná se o speciální frekvenci, která kmitočtem komunikuje s miniaturní "indukční cívkou", která dobíjí kondenzátor nebo accumulátor v klíčku. Neměl jsem to nikdy rozebrané, ale kondík by se dle mého názoru velmi rychle vybil. Tudíž by se auto tak 5x odemklo a zamklo dálkou a THE END. V žádném případě není napájen chip pro immobiliser. V tomto případě immobisační jednotka v mozku auta taktéž na základě bezdrátového spojení chip načte nebo nenačte. Proto v ostatních klíčích nemáte možnost dálk. ovládání (žádný zdroj), tudíž vozidlo otevřete pouze manuálně zámkem, ale auto v pohodě natočíte, protože se jedná o plnohodnotné klíče, ve kterých je chip, který je načten v mozku auta immobiliseru a nepotřebují vůbec žádné napájení. Pokud budete mít klíče deset let na věšáku, tak pouze dálkou auto neotevřete. Accu nebo kondík bude death. Ale s autem v pohodě odjdete..
Takže plnohodnotný Milda..Marwin píše:Pavle promiň ... *** POZOR BLÁZEN ***Maxiczech píše:To je samej CMOS AMOS RÉMOS. To asi nikomu nic neříká. Pokusím se to zjednodušit. Klíček v e-39 se opravdu dobíjí bezdrátově. Jedná se o speciální frekvenci, která kmitočtem komunikuje s miniaturní "indukční cívkou", která dobíjí kondenzátor nebo accumulátor v klíčku. Neměl jsem to nikdy rozebrané, ale kondík by se dle mého názoru velmi rychle vybil. Tudíž by se auto tak 5x odemklo a zamklo dálkou a THE END. V žádném případě není napájen chip pro immobiliser. V tomto případě immobisační jednotka v mozku auta taktéž na základě bezdrátového spojení chip načte nebo nenačte. Proto v ostatních klíčích nemáte možnost dálk. ovládání (žádný zdroj), tudíž vozidlo otevřete pouze manuálně zámkem, ale auto v pohodě natočíte, protože se jedná o plnohodnotné klíče, ve kterých je chip, který je načten v mozku auta immobiliseru a nepotřebují vůbec žádné napájení. Pokud budete mít klíče deset let na věšáku, tak pouze dálkou auto neotevřete. Accu nebo kondík bude death. Ale s autem v pohodě odjdete..



Důvod proč se ten klíček asi vybil je ten že auto sice stálo 14 dní a nejezdilo se s ním, ale každý den jsem ho odemknul a otevřel okna aby v těchto vedrech větralo, klíček jsem nechal přes den v zapalování a asi načítal nebo tak něco a vybil se. Nevím kdy se klíček nabíjí jestli až když je auto nastartované nebo kdy?
Tím se všechno vysvětluje. Vybil jsi ho tím odemykáním a zamykáním.Adam píše:Důvod proč se ten klíček asi vybil je ten že auto sice stálo 14 dní a nejezdilo se s ním, ale každý den jsem ho odemknul a otevřel okna aby v těchto vedrech větralo, klíček jsem nechal přes den v zapalování a asi načítal nebo tak něco a vybil se. Nevím kdy se klíček nabíjí jestli až když je auto nastartované nebo kdy?



