Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 535iA - problém ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Fatal Design »

Známý chce koupit BMW E39 535iA (po prvním majiteli, ale v bazaru) najeto 170.000km, ale při volnoběhu kolísají otáčky. Údajně je to tím, že jsou tam neoriginální katalyzátory, ale tomu se mi nějak nechce věřit. Je to možné ? Co by tomu teoreticky mohlo být ? Při jízdě už žádný problém není a táhne jak urvané z řetězu, ale to kolísání ???
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

Fatal Design píše:Známý chce koupit BMW E39 535iA (po prvním majiteli, ale v bazaru) najeto 170.000km, ale při volnoběhu kolísají otáčky. Údajně je to tím, že jsou tam neoriginální katalyzátory, ale tomu se mi nějak nechce věřit. Je to možné ? Co by tomu teoreticky mohlo být ? Při jízdě už žádný problém není a táhne jak urvané z řetězu, ale to kolísání ???
může to být katalizátory... obzvláště pokud by měly menší průměr... lambdy pak špatně vyhodnocují. Pokud to nemá servisku tak bych těm 170tis nevěřil, protože to zpravidla Katy v pohodě vydrží a není důvod je měnit.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Klubové ID: 1036
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fatal Design »

Huska píše:
Fatal Design píše:Známý chce koupit BMW E39 535iA (po prvním majiteli, ale v bazaru) najeto 170.000km, ale při volnoběhu kolísají otáčky. Údajně je to tím, že jsou tam neoriginální katalyzátory, ale tomu se mi nějak nechce věřit. Je to možné ? Co by tomu teoreticky mohlo být ? Při jízdě už žádný problém není a táhne jak urvané z řetězu, ale to kolísání ???
může to být katalizátory... obzvláště pokud by měly menší průměr... lambdy pak špatně vyhodnocují. Pokud to nemá servisku tak bych těm 170tis nevěřil, protože to zpravidla Katy v pohodě vydrží a není důvod je měnit.
Servisku to má ...
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#4 Příspěvek od Maxiczech »

Tohle může klidně dělat přidřené ložisko na altíku nebo na pumpě. Možná i na klimatizaci. Měli by jít ruchy z motoru. Ale taky nemusely. To je taková závada na pikaču.. :?
Odpovědět