Čau. Pročetl jsem snad vše co se dalo, ale nikde jsem nenašel uspokojující odpověď na otázku "Jaké kotouče a destičky, za kolik peněz a kde koupit" na 525 TDSA Touring e-39.
Můžete mi někdo poradit nebo dát tipa. Jak kvalitní jsou origo BMW?
Přední: kotouč =2.017,-
desky = 2793,-
Zadní: kotouč = 1.396,-
desky = 2.017,- vše bez DPH.
Díky
kdyz jsem koupil auto od předchoziho majitele, tak on nechal vymenit komplet predni brzdy, nedal tam ale original, tak to po cca 20000km bylo na kompletni vymenu brzd. Pri brzdeni to delalo sileny bordel.
Takze jsem vymenil v bmw original kotouce a desky a jsem klidny, sice je to dost penez, ale myslim ze tady se original vyplati.
marwal píše:kdyz jsem koupil auto od předchoziho majitele, tak on nechal vymenit komplet predni brzdy, nedal tam ale original, tak to po cca 20000km bylo na kompletni vymenu brzd. Pri brzdeni to delalo sileny bordel. Takze jsem vymenil v bmw original kotouce a desky a jsem klidny, sice je to dost penez, ale myslim ze tady se original vyplati.
Taky jsem téhož názoru. Navíc s tou cenou je to relativní. Některé kotouče stojí i více než originály.Na druhé straně jsem slyšel, že po koupi originál kotoučů a po jejich rozbalení člověk zjistí, že ty kotouče jsou stejně nějaké značky např.Lukas nebo podobně.
Buri píše:Taky jsem téhož názoru. Navíc s tou cenou je to relativní. Některé kotouče stojí i více než originály.Na druhé straně jsem slyšel, že po koupi originál kotoučů a po jejich rozbalení člověk zjistí, že ty kotouče jsou stejně nějaké značky např.Lukas nebo podobně.
No to je jasné,že je pro bmw vyrábí některý z předních výrobců brzd...ovšem kvalita je někde jinde... takže originál je asi ta nejlepší volba,jednou jsem na e39ce vyměnil 3sady různých značek a vždy po 2000-4000km začly kopat kotouče. U originálu byl konečně klid...
Presne, u e39 jedine origo kotouce a desky a nechat vymenit v bmw...a pri prvnim naznaku chveni volantu pri brzdeni nebo kopani do pedalu jit reklamovat....
Zkus sport. brzdy i s kotoucema od Zimmermanna, ma super ceny(podle me vyjde predek i zadek levnejch nez org. BMW) a mas zaruku kvality....taky uvazuju o nich a to mam jen E36...
daji se treba koupit na http://www.autodoplnky.cz v sekce brzdovy systemy....a tam s to uz najdes....
DOEMIXXX píše:Zkus sport. brzdy i s kotoucema od Zimmermanna, ma super ceny(podle me vyjde predek i zadek levnejch nez org. BMW) a mas zaruku kvality....taky uvazuju o nich a to mam jen E36...
daji se treba koupit na http://www.autodoplnky.cz v sekce brzdovy systemy....a tam s to uz najdes....
zimmermany vrtane jsem mel na e39 a co chvilu byly zvlnene, jak rikam, leda origo z bmw menene v bmw.
mirunda523 píše:Kotouče BREMBO desky TEXSTAR , elit je má v nabídce nejlepší kombinace co může bejt já i brácha Soběslav e46 to dáváme na všecny svoje auta.
tohle mam ted taky (na e34 jsem mel ATE / textar) a nikdy jsem nemel problem s chvenim....
No myslím, že v tom mám teď pěknej chaos, ale všem děkuji za tipy a rady.Chtěl bych připomenout, že mi jde hlavně o zadek.Předek je měněnej nedávno, ikdyž žádná sláva to není.Ani nevím co tam je.
Zatím to vidím tak, že pokud byl mirunda523 spokojen s kombinací Bremba kotouč a Textar desky, tak nemám důvod mu nevěřit. Do origo kotoučů bych šel, ikdyž se mi zdá ta cena až podezřele dobrá. Oproti tomu origo desky jsou cca. 2x tak dražší než ostatní a navíc, v BMW to měnit asi nebudu. Ani nevím, kolik si účtují za hodinu.Budu přezouvat 17ky gumy, takže by mi to kámoš udělal při jednom. Ty Zimmermanny se mi zdají zase zbytečně drahý a někde jsem četl, že díky jejich sportovnímu zdrsněnému povrchu, který je tam za sportovním účelem "zabrzdit na fleku", jsou tyto kotouče celkem velký žrouti desek. Je to spíše tuningová záležitost než věc běžného provozu.
Máte někdo zkušenosti s kotouči a deskami Lucas? Asi to nebude žádná sláva,když jsou nejlevnější.
Díky.
Nechej si poradit a kup origo! V posledním měsíci jsem 2x reklamoval ATE a po druhé při návratu z německa mi to vytlouklo kulové čepy. Do teď se nemůžu domluvit s přední nápravou!!! Mám e39 3d.
nj. jenomže origo jsou snad zrovna přebalený ATE. a za tu cenu co je BMW prodává to musí být snad ty největší šunty,který se vyrábí. 1390,- bez DPH. nebo si myslíte, že BMW si nechá dodávat lepší a dražší kotouče, který pak konečnému odběrateli milostivě dotuje pár stovkama k dobru? nebo z logiky věci vyplývá, že když to BMW zabalí do své origo krabice, tak si to také jako origo díl nechá pěkně zaplatit? no nevím.
nakonec jsem šel do Bremba za 1590,- bez DPH a zkusil jsem k tomu desky Lucas, tak jsem sám zvědav. měli by být měkčí a zřejmě méně kvalitnější než Textar, ale zase šetrnější ke kotoučům. zatím jsem skoro nic neujel, ale auto brzdí skvěle. stratilo se i jemný chvění, který jsem na autě pozoroval. o kuláky mi ani tak nejde, protože jsem měnil jen zadek, ale nechtěl bych se dostat do situace jako gtisys, abych je musel reklamovat. no uvidíme.
jinak všem díky.
DOEMIXXX píše:Zkus sport. brzdy i s kotoucema od Zimmermanna, ma super ceny(podle me vyjde predek i zadek levnejch nez org. BMW) a mas zaruku kvality....taky uvazuju o nich a to mam jen E36...
daji se treba koupit na http://www.autodoplnky.cz v sekce brzdovy systemy....a tam s to uz najdes....
zimmermany vrtane jsem mel na e39 a co chvilu byly zvlnene, jak rikam, leda origo z bmw menene v bmw.
To, že byli měněné v BMW neznamená že to udělali dobře. Já používám prakticky pouze Zimmermany, měním si je sám a nikdy jsem neměl problém. Základem úspěchu je opravdu dokonalé očištění dosedacích ploch.
Souhlasím stím, že nemusí být měněné v BMW, ale na origo bych vsadil, pokud se nejedná o extrémní záležitost. V tomto případě je třeba zvážit cenu a požadavek. U ATE po výměně začaly problémy po ujetí 1500 - 2200 km. V jednom případě zodpověvědně můžu říci, že jsem probrzdil díky vzniklé situaci, ale i tak by se kotouče neměli zvlnit.
na e34 jsem na deskach od lukase najel 70000 na puvodnich kotoucich,ted jsme znamymu sehnali z nemec X5 amenili se kotouce a byly tam JURIDY z fabriky,takze co vim kazdy vyrobce desek a kotoucu vyrabi 2-3 rady podle kvality tu nejvyssi ti u nas malokdo nabidne protoze je cenove jinde a to je vetsinou prvovyroba ktera se dava do novych aut a bmw hodne pouziva ATE a JURID je hodne dulezity abys koupil i desky ve stejny kvalite jako kotouce a moc nekoukal na ceny,zkus si zjistit jakyho vyrobce ti nabidnou vBMW a za kolik a pak se mi ozvi na mail muzu ti zjistit velkoobchod ceny z nemec protoze bmw desky a kotouce nyvyrabi a dodava mu to prave ate ahoj
DOEMIXXX píše:Zkus sport. brzdy i s kotoucema od Zimmermanna, ma super ceny(podle me vyjde predek i zadek levnejch nez org. BMW) a mas zaruku kvality....taky uvazuju o nich a to mam jen E36...
daji se treba koupit na http://www.autodoplnky.cz v sekce brzdovy systemy....a tam s to uz najdes....
zimmermany vrtane jsem mel na e39 a co chvilu byly zvlnene, jak rikam, leda origo z bmw menene v bmw.
To, že byli měněné v BMW neznamená že to udělali dobře. Já používám prakticky pouze Zimmermany, měním si je sám a nikdy jsem neměl problém. Základem úspěchu je opravdu dokonalé očištění dosedacích ploch.
Ale ja nikde nepsal, ze sem si nechal menit zimmermany v BMW. Vymena v bmw je kvuli toho, aby mel clovek zaruku a pri prvnim naznaku chveni nebo kopani moh do bmw zajet a reklamovat to. Zimmermany sem menil sam a slo o to, ze se zvlnily za chvilu a "pretavily se". Stacilo parkrat po sobe na dalnici z vetsi rychlosti zabrzdit a uz byly v riti....
Buri píše:Čau. Pročetl jsem snad vše co se dalo, ale nikde jsem nenašel uspokojující odpověď na otázku "Jaké kotouče a destičky, za kolik peněz a kde koupit" na 525 TDSA Touring e-39. Můžete mi někdo poradit nebo dát tipa. Jak kvalitní jsou origo BMW? Přední: kotouč =2.017,- desky = 2793,- Zadní: kotouč = 1.396,- desky = 2.017,- vše bez DPH. Díky
Na e36 jsem koupil kotouče Brembo a desky ATE vše od MJ auto, které to vozí z Německa a zatím spokojenost.