Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
................
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: úte 09.05.2006 00:00
- Bydliště: Jablonec n/N Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zkus zatocit s vlastni vrtuli ventilatoru. Musi jit naprosto volne (pri vypnutym zapalovani - bez napeti). Me doslova zarezly loziska motoru. Slo s tim pres vrtuli tocit dost ztuha. Asi to byl dusledek velmi dlouheho odstaveni klimy. Kdyz sem vyndal ten motor docela sem koukal - Made in Canada
. (Musis sundat plastovej kryt pred vlastovkou - 4 krizaky + 2 plastovy pruchodky na 2 z tech 4 sroubu a uvidis celou saharu ke klime v plny krase).

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 562
- Registrován: úte 11.10.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1145
- Kontaktovat uživatele:
myslím že více či méně s touto problematikou souvisejí články od Darmona http://e32.zcepe.net/heating.htm#obecne a http://e32.zcepe.net/cooling.htm#top
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 923
- Registrován: úte 25.03.2003 01:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 567
- Kontaktovat uživatele:
Nevíte jestli jde udělat nějaký jednoduchý test u E-39, zda se větrák před klimou pouští nebo ne? Je to tam dost "zaplastovaný" a nechce se mi to rozdělávat... Dneska jsem to zkoušel, když jsem jel z práce a po příjezdu domů (asi tak 10minut), puš?ěnej nebyl... Ale je fakt, že by to stejně nemělo význam - šáhnul jsem na chladič a ten byl studenej...
Nemusíš dělat žádný test. Větrák před klimou by se měl po chvilce zapnutí klima rozjet. Je tam tlakový spínač. Tudíž ve chvilce, kdy se klima natlakuje, tak ventilátor sepne. U mé e-39 je to tak minutka, možná ani ne a jede..vally píše:Nevíte jestli jde udělat nějaký jednoduchý test u E-39, zda se větrák před klimou pouští nebo ne? Je to tam dost "zaplastovaný" a nechce se mi to rozdělávat... Dneska jsem to zkoušel, když jsem jel z práce a po příjezdu domů (asi tak 10minut), puš?ěnej nebyl... Ale je fakt, že by to stejně nemělo význam - šáhnul jsem na chladič a ten byl studenej...
