Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
automatická klima jen topí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Však jo, to je on, ten větrák před chladičem. Ten se musí točit, když není dostatečné chlazení chladiče klimačky třeba jízdou, ale i kdyby se ti netočil tak by to mělo chvilku chladit (než se to všechno ohřeje). Měl jsem podobnej problém (nechladilo to dostatečně) a bylo málo chladiva. Před časem to samý, ale to se zase netočil ten větrák=při jízdě to chladilo a po zastavení ještě chvíli a pak nic. O přepínači chlazení/topení nic nevím=myslím že nic takového není.tomtomas píše:větrák od klimy? co to je? já myslel, že je jen větrák před chladičem.Jakesh píše:Točí se ti větrák od klimy ?
ano, kdyby to nechladilo, když to stojí, tak by mi to přišlo logické, ale ono to nechladí i když jedu a chladič je, si myslím, dobře chlazený. Také jsem myslel, že by to mohlo být množstvím chladiva, ale je mi divné, že když to umí topit, tak proč by to nemohlo chladit. Ale je možné, že to tím je.Birkoff píše:Však jo, to je on, ten větrák před chladičem. Ten se musí točit, když není dostatečné chlazení chladiče klimačky třeba jízdou, ale i kdyby se ti netočil tak by to mělo chvilku chladit (než se to všechno ohřeje). Měl jsem podobnej problém (nechladilo to dostatečně) a bylo málo chladiva. Před časem to samý, ale to se zase netočil ten větrák=při jízdě to chladilo a po zastavení ještě chvíli a pak nic. O přepínači chlazení/topení nic nevím=myslím že nic takového není.tomtomas píše:větrák od klimy? co to je? já myslel, že je jen větrák před chladičem.Jakesh píše:Točí se ti větrák od klimy ?
První, co bych udělal, že bych nechal doplnit směs do klimatizace. Ten větrák před chladičem se netočí hned, ale až když se natlakuje klima. Žádný přepínač tam nehledej. Proto je to automatická klima. Pokud chodí kompresor, tak to vypadá na málo chladiva..tomtomas píše:mám automatickou klimatizaci. Když nastavím na 16 st. (maximální chlazení) mám pocit, že klima topí. Když si otevřu kapotu, tak trubky ke kompresoru jsou horké. Je možné, že je na kompresoru nějaký přepínač pracovního režimu kompresoru na chlazení/topení? Nemá někdo zkušenost z touto závadou?
no já nemyslel samozřejmě přepínač, který bych ručně přepínal, ale přepínač ovládaný elektronikou klimatizace, který řídí chod kompresoru chlazení/topení (tedy reverzaci chodu kompresoru).Maxiczech píše:První, co bych udělal, že bych nechal doplnit směs do klimatizace. Ten větrák před chladičem se netočí hned, ale až když se natlakuje klima. Žádný přepínač tam nehledej. Proto je to automatická klima. Pokud chodí kompresor, tak to vypadá na málo chladiva..tomtomas píše:mám automatickou klimatizaci. Když nastavím na 16 st. (maximální chlazení) mám pocit, že klima topí. Když si otevřu kapotu, tak trubky ke kompresoru jsou horké. Je možné, že je na kompresoru nějaký přepínač pracovního režimu kompresoru na chlazení/topení? Nemá někdo zkušenost z touto závadou?
Nevím, co máš za model, ale já když si nastavím 16 st. tak taky nechladí. Chce to stisknout tu vločku na středním panelu.tomtomas píše:no já nemyslel samozřejmě přepínač, který bych ručně přepínal, ale přepínač ovládaný elektronikou klimatizace, který řídí chod kompresoru chlazení/topení (tedy reverzaci chodu kompresoru).Maxiczech píše:První, co bych udělal, že bych nechal doplnit směs do klimatizace. Ten větrák před chladičem se netočí hned, ale až když se natlakuje klima. Žádný přepínač tam nehledej. Proto je to automatická klima. Pokud chodí kompresor, tak to vypadá na málo chladiva..tomtomas píše:mám automatickou klimatizaci. Když nastavím na 16 st. (maximální chlazení) mám pocit, že klima topí. Když si otevřu kapotu, tak trubky ke kompresoru jsou horké. Je možné, že je na kompresoru nějaký přepínač pracovního režimu kompresoru na chlazení/topení? Nemá někdo zkušenost z touto závadou?


Pokud to tak děláš, tak si nech doplnit medium do klimy.
no kompresor klimatizace nema nic spolecnyho s tim, ze auto topi. na topeni mas jinou soustavu. takze fakt si nech doplnit chladivo, stejne je tam prirozenej ubytek kazdej rok. pak je tam spousta moznosti, jako vadny tlakovy cidlo, spojka kompresoru a tak dale....tomtomas píše:ano, kdyby to nechladilo, když to stojí, tak by mi to přišlo logické, ale ono to nechladí i když jedu a chladič je, si myslím, dobře chlazený. Také jsem myslel, že by to mohlo být množstvím chladiva, ale je mi divné, že když to umí topit, tak proč by to nemohlo chladit. Ale je možné, že to tím je.Birkoff píše:Však jo, to je on, ten větrák před chladičem. Ten se musí točit, když není dostatečné chlazení chladiče klimačky třeba jízdou, ale i kdyby se ti netočil tak by to mělo chvilku chladit (než se to všechno ohřeje). Měl jsem podobnej problém (nechladilo to dostatečně) a bylo málo chladiva. Před časem to samý, ale to se zase netočil ten větrák=při jízdě to chladilo a po zastavení ještě chvíli a pak nic. O přepínači chlazení/topení nic nevím=myslím že nic takového není.tomtomas píše: větrák od klimy? co to je? já myslel, že je jen větrák před chladičem.
Nevím jaké máš přesně auto, ale o klimatizaci je něco zde: http://e32.zcepe.net/heating.htm#top. Myslím že princip je tu popsaný dobře. Taky se chystám na zprovoznění klimy, neběžela minimálně tři roky, tak jsem zvědav. 
