Maxiczech píše:Hmm.., tak to je špatný, no. Žádný fotky nebudou. Už sem tady někde psal důvod. Tak si to prosím najdi. Díky. Jinak pokud chceš zpochybňovat to, zda-li nějaké BMW mám, tak do toho. Fotky zkrátka nebudou.
Je zbytečný tady něco zpochybňovat a zase se hádat jak malý děti,myslím,že je všem jasný jak na tom jsi
Důležité je, že mi to rve srdce. Co si na fóru kdo myslí. Myslíš si , že by byl problém vyfotit na silnici BMW a poslat ho, jako, že je moje?
Když už bych chtěl mlžit?
Tak si mysli co chceš. Já osobně si myslím, že tady jsi velmi krátkou dobu na to, aby si dělal nějaké závěry.
No ja můžu doporučit oboje. Vím že chce do 2,5, ale měl jsem ještě před měsícem 530d, a teď mám 330d, a je pravda, že 5 je větší a rozvážnější auto, a 3 je veskrze sportovnější a jaksi mrštnější. místa f předu je dostatek. vzadu méně. Fšak je také asi o 40 - 50 cm Kratší.
wagina píše:No ja můžu doporučit oboje. Vím že chce do 2,5, ale měl jsem ještě před měsícem 530d, a teď mám 330d, a je pravda, že 5 je větší a rozvážnější auto, a 3 je veskrze sportovnější a jaksi mrštnější. místa f předu je dostatek. vzadu méně. Fšak je také asi o 40 - 50 cm Kratší.
kdyz si mel obe ty auta, pozorujes tam nejaky rozdil ve spotrebe? za kolik ti to tak jezdi? 3.0d je logicky dalsi stupen po TDSu, tak se (zatim teda predcasne) zajimam
Pavel H píše:[quote="Maxiczech"] Taky bych do trojky už asi nešel..
Ty jsi jí snad někdy měl???
Jo měl. A co teď jako? Rozvinem zase debilní debatu?
Docela si chlapečku protiřečíš. Tvrdil jsi, že to co máš teď ( 520i touring social edition) je tvoje prví BMW. Takže trojka byla jen modýlek?[/quote]
Ano. První pětka to je. Sem čekal, že mě zase nějakej mantinel chytí za slovo. Víš co? Ser na mě. Už mě neřež. Fotky stejně neuvidíš. Taky nechápu, proč o to všichni tak strašně stojíte. Zřejmě nebudu exibicionista, jako někdo tady z fóra.. Nevíš koho myslím Tak se do mě nestrefuj. Ja taky přestanu..
Nemám tady zrovna po ruce žádný nožík, tak do tebe vážně řezat nebudu!!!
A to, že přestaneš jsi sliboval tolikrát...na to ti tu nikdo neskočí.
Prostě jsi lama, co nic nemá a jen tady vyskakuje. Takže zalez někam do nory a zůstaň tam.
Maxiczech píše:[quote="Pavel H"][quote="Maxiczech"] Taky bych do trojky už asi nešel..
Ty jsi jí snad někdy měl???
Jo měl. A co teď jako? Rozvinem zase debilní debatu?
Docela si chlapečku protiřečíš. Tvrdil jsi, že to co máš teď ( 520i touring social edition) je tvoje prví BMW. Takže trojka byla jen modýlek?[/quote] Ano. První pětka to je. Sem čekal, že mě zase nějakej mantinel chytí za slovo. Víš co? Ser na mě. Už mě neřež. Fotky stejně neuvidíš. Taky nechápu, proč o to všichni tak strašně stojíte. Zřejmě nebudu exibicionista, jako někdo tady z fóra.. Nevíš koho myslím Tak se do mě nestrefuj. Ja taky přestanu.. [/quote]
jiste nejen ja si tu pamatuju jak jsi rikal, ze jsi do petky (a zaroven svyho 1. bavoraka kteryho si uzivas) presedlal z felicie.. sorry, ale takovy kecicky sme provozovali ve treti tride ZŠ a bylo nam trapne
btw po tom co sis zalozil noveho uzivatele BMWM5 aby sis nahraval a mel jakoze neco zastani uz ti ja osobne tady na foru nesezeru ani hovno...
Když už kecá, měl by si pamatovat, co kdy řekl dřív.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
hehe dobre se to tu rozvinulo.... Jinak diky za prispevky ale prave je to v tom ze jezdim dalky, jezdim po meste, pomalu kazdej den, jezdim casto sam ale tenhle vikend mi trojka byla mala a bude to asi casteji,....rodinu nemam takze kombajna asi taky nebudu resit....dva metry nemam takze se vejdu do obojiho...a libi se mi ty prvni rocniky e46 a e39 skoro stejne.... proto prave nevim.....
too...maxiczech diky tu za nazor ale tve jednani mi prijde taky jak kdy 14 letej kluk se chce stat velikym a pise na bmwklub...promin ale takto proste pusobi....
wagina píše:No ja můžu doporučit oboje. Vím že chce do 2,5, ale měl jsem ještě před měsícem 530d, a teď mám 330d, a je pravda, že 5 je větší a rozvážnější auto, a 3 je veskrze sportovnější a jaksi mrštnější. místa f předu je dostatek. vzadu méně. Fšak je také asi o 40 - 50 cm Kratší.
kdyz si mel obe ty auta, pozorujes tam nejaky rozdil ve spotrebe? za kolik ti to tak jezdi? 3.0d je logicky dalsi stupen po TDSu, tak se (zatim teda predcasne) zajimam
Teď mám automat, a pišou tam velkou spotřebu. S 5kou jsem po městě jezdil za 8-9 (gdyž mě nechytli zaze ), a s 3kou jezdim zatím také tak. Na dálku např. Itálie když se jelo volně přes D, tak pc ukázal 6,8l/100, ale když jsem se ostřeji vracel, tak to napsalo 8,8. S trojkou jsem štreku ještě nejel, ale stím automatem to asi nebude moc úsporný.
wagina píše: Teď mám automat, a pišou tam velkou spotřebu. S 5kou jsem po městě jezdil za 8-9 (gdyž mě nechytli zaze ), a s 3kou jezdim zatím také tak. Na dálku např. Itálie když se jelo volně přes D, tak pc ukázal 6,8l/100, ale když jsem se ostřeji vracel, tak to napsalo 8,8. S trojkou jsem štreku ještě nejel, ale stím automatem to asi nebude moc úsporný.
TDSo v automatu bylo nad 150 na dalnici uspornejsi nez manual...
error-motohanz píše:jojo to jsem nerekl e39 bych chtel v automatu.....
Když automat,tak doporučuji Steptronic a pokud řešíš spotřebu, tak si myslím, že automat v kombinaci s naftou. Měl jsem 523i v manuálu, se kterou jsem byl moc spokojený - spotř. okolo 10l, ale potom, co jsem si komplikovaně zlomil zápěstí obměnil jsem 523i za 530dA, se kterým jsem velmi spokojen - spotř. obdobná (9-10l) příjemný krou?ák a zátah. 523i jsem řešil kvůli povinnému ručení, avšak dnes už to tak neřeším, těch pár tisíc zaplacených navíc, se ti oplatí zážitkem z jízdy. Paradoxně vyšší objemy mají lepší výbavu, míň najeto a koupíš je za nižší cenu. K e46 radit nemůžu s tou jsem nejezdil, maximálně mé zkušenosti v e36, kdy prostor jaký je v pětce a pocit bezpečí, tak si myslím, že optimální volbou by byla e39. jinak přeji hodně radostných km s autem jaké si zvolíš!!!
jojo diky mam ted e36 chci to hlavne taky resit kvuli bezpecnosti...jel jsem v e 46 to mi prislo dost podbny jako e36 ale proste takovy novejsi a zase proste o kus dal.... v e39 jsem jel ale 528 automat a pak i v sedme 735 a 740 a ani jedno auto mi nicim jako primo nevadilo takze tak no.....
error-motohanz píše:hehe dobre se to tu rozvinulo.... Jinak diky za prispevky ale prave je to v tom ze jezdim dalky, jezdim po meste, pomalu kazdej den, jezdim casto sam ale tenhle vikend mi trojka byla mala a bude to asi casteji,....rodinu nemam takze kombajna asi taky nebudu resit....dva metry nemam takze se vejdu do obojiho...a libi se mi ty prvni rocniky e46 a e39 skoro stejne.... proto prave nevim.....
too...maxiczech diky tu za nazor ale tve jednani mi prijde taky jak kdy 14 letej kluk se chce stat velikym a pise na bmwklub...promin ale takto proste pusobi....
Jo v poho.., mozna uz opravdu reaguju jak idiot, ale kdyby se do tebe nekdo trefoval, ze mas Bawo socku a sam jezdil v peknym strepu, taky by ses mozna rozjel. Napr svetla, ktere mam jak pisou v socce se tady obdivovala a resila snad 2 mesice na jinem aute jen pro to, ze si je tam dokoupil dodatecne. A naprosto vymasteny nazor, ze je vozidlo socka jen proto, ze uz ma skoro vse v zakladu? To proste nepochopim. Tady pro vetsinu BMWaku je super vybava i 1 airbag, kdyz byl pozdeji montovan. Mel jsem si koupit holy auto, abych si tam nechal vsechno dodelat a nebyl social edition.
Máxi , docela jsi zklamal , ale neveril jsem ze ty fotky sem das...... tak sup a nestyd se prece nemas za co.
Prece se tak velky chlap nenecha premlouvat ...........
Kail píše:to Maxiczech : Přoč po tobě všichni chtěj fotky?No asi to bude tím že ti tady nikdo nevěří,tak těma fotkama by ses mohl aspoň trochu očistit
Mozna je to divny, ale ja nemam potrebu se nejak ocistovat. A jestli mi nekdo neveri, tak je to jeho problem. Ani necitim potrebu cokoliv komukoliv dokazovat. Kdo tady ma v placu svoje auto? Bylo by mozna prinejmensim usmevne, kdyby tady kazdy musel mit sve auto nejlepe ze vsech stran vyfocene. Mozna by se mi lepe komunikovalo (jak vy rikate) o me "social edition" BMW 520i Touring hnanou 170 konma.