Milda píše:Maxiczech píše:Milda píše:
JA HO MAM A JE TAM 6,5L ,BUDE LEPŠÍ KDYŽ SE VRÁTIŠ DO 100W ŽÁROVEK,TAMSI UŽÍVEJ.NALÍT DO MOTORU 7,5L V ZIMĚ TAK TI ZARUČUJI PŘI PRVNÍM RANNÍM STARTU /-10 ST.CEL./ TI VYLETI GUFERO NA KLICE.POKUD VÍŠ CO TO ZNAMENÁ. TY NEMÁŠ V BMW POČITAČ KTERÝ TI HLÍDÁ MNOŽSTVÍ OLEJE?
Děkuji.
7 litů oleje je na max. rizku. Opravdu divné, když ty máš 6,5L.
Počítač na olej mám. A co jako?
Gufera na klíčích jsem si nevšiml. Možná jsem se pořádně nekoukal.
Jinak ta zmíňka o oleji byla SAE 0W-x na zimu. A SAE 5-10W-x na léto. Máš snad jiné zkušenosti?

1.KLIKA,VÍŠ TO JE TAKOVÝ MOTORISTICKÝ VÝRAZ,ODBORNĚ JE TO KLIKOVÝ HŘÍDEL.
2.JÁ MĚNÍM OLEJ PODLE UJETÝCH KILOMETRŮ
3.6,5 LITRŮ UDÁVÁ VÝROBCE MOTORŮ,NEDĚLEJ SI SVOJE RISKY NA MĚRCE NENÍ TO DOBRÉ PRO MOTOR.POČÍTAČ TI OHLÍDÁ SPRÁVNÉ MNOŽSTVÍ A VIZKOSITU OLEJE.DOUFÁM ŽE ZNÁŠ SLOVO VIZKOSITA.POKUD NE TAK NAPIŠ JA TI TO VYSVĚTLÍM. ČAU PRDE A UŽ NEZLOB NEBO DOSTANEŠ NA ZADEK.
Nemám tě za idiota, ale za docela slušného BMWáka.
Kdyby jsi používal diakritiku, tak se tady nemusíme dohadovat, zda-li myslíš klíče nebo kliku.
Mám BMW pouhý rok a uznávám, že nemusím mít vše tak vymakané, jako majitelé Baworáků, kteří ho mají deset let.
Hádám se tady s Vámi zatím "jen" rok.
Zatím se mi objevila pouze žlutá olejnička, což znamená min. na rizce (dolít olej). Jinak se řídím tím, co mi udává výrobce v manuálu. To? vše.

Bohužel se i v základních věcech s mnoha ostatními liším.
Zda-li mi měří i vizkositu nevím. Asi ne. Mám ho v socce.

Jak tobě měří vizkositu?
