Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Přehřívání motoru E34 520i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 192
- Registrován: úte 13.01.2004 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Prosím o pomoc v průběhu zimy sse mi začalo dít to že při úplném zastavení mě z větráku začal foukat studený vduch a po ujetí cca 5m začal foukat opět horký-vařicí teď se mi děje i momo to že se mi při zastavení po chvíli cca 1min začne přehřívat motor a to do červena po ujetí cca 100m klesne INHED na polovinu (thermostat jsem již vyměnil - chladicí kapalina neuchází ani se nestarácí a ani olej vní není) jedině co me napadá je vodní pumpa a ještě ze jsem před časem sundal takový ten trychtýř co je okolo vrtule na chladiči ale nepředpokládám že toto by mělo až takový dopad a vliv na teplotu v topení může mi někdo portadit??? Danke.... PS" jinak motor fachá na 1
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: pon 07.02.2005 01:00
- Bydliště: Horní Suchá
- Kontaktovat uživatele:
Takovy ten "trychtyr" - saharu bych urcite nechal, inzenyri v bmw ji tam nedavali jen na okrasu, kazdopadne to na 99% vidim na vodni pumpu.Borec píše:Prosím o pomoc v průběhu zimy sse mi začalo dít to že při úplném zastavení mě z větráku začal foukat studený vduch a po ujetí cca 5m začal foukat opět horký-vařicí teď se mi děje i momo to že se mi při zastavení po chvíli cca 1min začne přehřívat motor a to do červena po ujetí cca 100m klesne INHED na polovinu (thermostat jsem již vyměnil - chladicí kapalina neuchází ani se nestarácí a ani olej vní není) jedině co me napadá je vodní pumpa a ještě ze jsem před časem sundal takový ten trychtýř co je okolo vrtule na chladiči ale nepředpokládám že toto by mělo až takový dopad a vliv na teplotu v topení může mi někdo portadit??? Danke.... PS" jinak motor fachá na 1
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 201
- Registrován: pon 07.02.2005 01:00
- Bydliště: Horní Suchá
- Kontaktovat uživatele:
A kdo tady mluví o přidírání?? Ja být tebou.. než odpovídat blbě tak radši nepřispívej, protože každý tvůj příspěvek je opravdový unikát.Maxiczech píše:Kdyby se přidírala pumpa, tak by neměl být takový vliv na to, zda-li jede nebo stojí. I když to být pumpa samozřejmě může, v nízkých otáčkách nemusí makat. Spíš bych to viděl na vizkospojku na vrtuli. Ta by měla spínat právě při delším stání v koloně, když se motor více zahřeje..
Prostě a jednoduše voda za ta léta vymele lopatky, ty jsou čím dál menší a jednoho dne(ono to samozřejmě není ze dne na den..) jsou natolik malé že při nízkých otáčkách voda necirkuluje, protože tak malé lopatky ji nedokážou hnát...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
- Kontaktovat uživatele:
tak tak plast kolečko se časem může opotřebit že z něj nic nezbyde.mike525 píše:A kdo tady mluví o přidírání?? Ja být tebou.. než odpovídat blbě tak radši nepřispívej, protože každý tvůj příspěvek je opravdový unikát.Maxiczech píše:Kdyby se přidírala pumpa, tak by neměl být takový vliv na to, zda-li jede nebo stojí. I když to být pumpa samozřejmě může, v nízkých otáčkách nemusí makat. Spíš bych to viděl na vizkospojku na vrtuli. Ta by měla spínat právě při delším stání v koloně, když se motor více zahřeje..
Prostě a jednoduše voda za ta léta vymele lopatky, ty jsou čím dál menší a jednoho dne(ono to samozřejmě není ze dne na den..) jsou natolik malé že při nízkých otáčkách voda necirkuluje, protože tak malé lopatky ji nedokážou hnát...
Teploty na visco ještě nejsou, a po minutě na volnoběh se to nezahřeje tak aby to bylo v červeným a určitě by běžela ještě po těch 100m
Mě třeba to samé dělal prasklej radiator topení. Voda se nepatrně ztracela a motor se kupodivu přehříval. Vyměnil jsem a vše OK
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 192
- Registrován: úte 13.01.2004 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Smula že jsem si Vaše odpovědi nestačil přečís dřív, včera jsem vzal káru a vzal jsem ji na Vrakál a chtěl jsem ten kryt který na muj tip nemají no tak sem si vzal pár vserepeticek a mezi tim mě ten frajer odvzdušnil chladič já jsem to taky zkoušel odvzdušnit ale technika kterou mi ukázal byla natolik přesvěčivá že sem vypadal ja nýmand.
Tzn:
Strcit hubu do votvoru co se leje antifreez afoukat při votočeným ventilku cca 5 cm vod toho votvoru
PS: rád bych tímto poděkoval konstruktérům BMW poněvaž ten luxusní ventilek ja tak blízko že sem si to klidně mohl udělat sám HEHE
PS: odvzdušnění sem měl grátis
Tzn:
Strcit hubu do votvoru co se leje antifreez afoukat při votočeným ventilku cca 5 cm vod toho votvoru
PS: rád bych tímto poděkoval konstruktérům BMW poněvaž ten luxusní ventilek ja tak blízko že sem si to klidně mohl udělat sám HEHE
PS: odvzdušnění sem měl grátis
Keby ti to pomohlo ... tak ja odvzdusnujem pomocou zrezanej petflase.. zrezes na ten zavit namotas trosku izolacky aby ti v expanzke pevne stala ... nalejes tam vody aby tam bol nejaky ten kvapalinovy stlpec tak 0.5 L a pak uz len poctivo pomackas vsetky hadice na chladici... dokym neprestanu chodit bublinky. Je to spolahliva metoda bo namiesto kazdej bublinky sa natiahne voda s petflaseBorec píše:Smula že jsem si Vaše odpovědi nestačil přečís dřív, včera jsem vzal káru a vzal jsem ji na Vrakál a chtěl jsem ten kryt který na muj tip nemají no tak sem si vzal pár vserepeticek a mezi tim mě ten frajer odvzdušnil chladič já jsem to taky zkoušel odvzdušnit ale technika kterou mi ukázal byla natolik přesvěčivá že sem vypadal ja nýmand.
Tzn:
Strcit hubu do votvoru co se leje antifreez afoukat při votočeným ventilku cca 5 cm vod toho votvoru
PS: rád bych tímto poděkoval konstruktérům BMW poněvaž ten luxusní ventilek ja tak blízko že sem si to klidně mohl udělat sám HEHE
PS: odvzdušnění sem měl grátis

[quote="mike525"][quote="Maxiczech"]Kdyby se přidírala pumpa, tak by neměl být takový vliv na to, zda-li jede nebo stojí. I když to být pumpa samozřejmě může, v nízkých otáčkách nemusí makat. Spíš bych to viděl na vizkospojku na vrtuli. Ta by měla spínat právě při delším stání v koloně, když se motor více zahřeje..
[/quote]
A kdo tady mluví o přidírání?? Ja být tebou.. než odpovídat blbě tak radši nepřispívej, protože každý tvůj příspěvek je opravdový unikát.
Prostě a jednoduše voda za ta léta vymele lopatky, ty jsou čím dál menší a jednoho dne(ono to samozřejmě není ze dne na den..) jsou natolik malé že při nízkých otáčkách voda necirkuluje, protože tak malé lopatky ji nedokážou hnát...[/quote]
Co mě zase chytáš za slovo? Jedna z možností to být mohla, tak jako ta tvoje. A posílám tě někam? A vidíš, chtělo to jen odvzdušnit. Tak vychladni chachare.

A kdo tady mluví o přidírání?? Ja být tebou.. než odpovídat blbě tak radši nepřispívej, protože každý tvůj příspěvek je opravdový unikát.
Prostě a jednoduše voda za ta léta vymele lopatky, ty jsou čím dál menší a jednoho dne(ono to samozřejmě není ze dne na den..) jsou natolik malé že při nízkých otáčkách voda necirkuluje, protože tak malé lopatky ji nedokážou hnát...[/quote]
Co mě zase chytáš za slovo? Jedna z možností to být mohla, tak jako ta tvoje. A posílám tě někam? A vidíš, chtělo to jen odvzdušnit. Tak vychladni chachare.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
- Kontaktovat uživatele:
Maxiczech píše:Co mě zase chytáš za slovo? Jedna z možností to být mohla, tak jako ta tvoje. A posílám tě někam? A vidíš, chtělo to jen odvzdušnit. Takmike525 píše:A kdo tady mluví o přidírání?? Ja být tebou.. než odpovídat blbě tak radši nepřispívej, protože každý tvůj příspěvek je opravdový unikát.Maxiczech píše:Kdyby se přidírala pumpa, tak by neměl být takový vliv na to, zda-li jede nebo stojí. I když to být pumpa samozřejmě může, v nízkých otáčkách nemusí makat. Spíš bych to viděl na vizkospojku na vrtuli. Ta by měla spínat právě při delším stání v koloně, když se motor více zahřeje..
Prostě a jednoduše voda za ta léta vymele lopatky, ty jsou čím dál menší a jednoho dne(ono to samozřejmě není ze dne na den..) jsou natolik malé že při nízkých otáčkách voda necirkuluje, protože tak malé lopatky ji nedokážou hnát...
vychladni chachare.
Jo jedna z možností, ale určitě ne po jedný minutě běhu na volnoběh při teplotě co teďka je.