Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
pozvolna najiždí motor
Je to M20 525 za studena nastartuji,avšak někdy zaparkuju auto trochu zchládne a nejde nastartovat na poprvé.Na druhé nastartování přidám trochu plynu a pozvalna se rozbíhá,nezdáse mi že by to jelo na pár válců.Když to naskočí,tak nejde motor slišet,až když se dostavá do otáček.Jezdím každý den a naposledy se mi to stalo před 14dni jednou a z toho mi to nejde 3 krát do týdne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 612
- Registrován: stř 17.12.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
a nemáš tam taky nějakej debilní alarm??co svíčka jak je tam máš dlouho?kindera píše:Je to M20 525 za studena nastartuji,avšak někdy zaparkuju auto trochu zchládne a nejde nastartovat na poprvé.Na druhé nastartování přidám trochu plynu a pozvalna se rozbíhá,nezdáse mi že by to jelo na pár válců.Když to naskočí,tak nejde motor slišet,až když se dostavá do otáček.Jezdím každý den a naposledy se mi to stalo před 14dni jednou a z toho mi to nejde 3 krát do týdne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 117
- Registrován: úte 04.01.2005 01:00
- Bydliště: Přelouč
- Kontaktovat uživatele:
Mam 523 e39 a stava se mi uplne to samy.Ale fakt jednou za cas,treba dvakrat do mesice.A nikdy u studenyho motoru a ani ne u uplne teplyho.Spis kdyz rano nekam vyjedu,motor se nestaci uplne zahrat,pak na 5minut odskocim a prijdu,tak tohle ale fakt jen nekdy.Uz jsem se na to chtel taky zeptat,ale asi to nebude nic vaznyho.Ja myslel ze mi jde voda do valcu a nemuzou ji stlacit,ale vidim ze asi ne.
Přesně tohle mi taky dělalo. Mám E39 520i. Nemůžu to vychytat.
Možná na to má vliv počasí. To by vypadalo na váhu vzduchu. Ale dělá to hrozně nepravidelně. Někdy za mokra, ale stává se to i za sucha. Sice méně, ale taky.
Přesně jak popisuješ. Jedu na poštu, vypnu motor. A za 5 minut stání naskočí až za 3 sekundy. Potom jedu další dva kiláky do krámu a nezi tím to třeba i chcípne. Myslím na světlech nebo na stopce. Zkrátka nedrží volnoběh. Potom nastartuji a je vševhno O.K.
Zase to běhá jak má. Možná blbnou lambda sondy. Vyměnil jsem vzduch filtr, svíčky a nic se nezměnilo. Možná palivový filtr. Fakt záhada.
Za studena chytá na otočení motoru.
Nechápu 






A dá se to nějak zjistit,že je ten zpětný ventil špatný,třeba přívodní hadice co jde do lišty ventilu je měká?DíkyHanz píše:podobnou vec dela i netesny zpetny ventil v cerpadle, benzin spadne pomalu zpatky do nadrze (v liste se udelaji bubliny), motor pak dlouho toci nez chytne... teda chytne pak spis najednoudiagnostika nic neukazala?